Головна » Матеріал для завантаження » ІЛЮСТРОВАНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ » ПРИКРАШАЄМО ГРУПУ

Майстер-клас "Виготовлення новорічних прикрас "ЧАРІВНІ СНІЖИНКИ"
> 28.04.2018, 20:20 Тема. Виготовлення новорічних прикрас «Чарівні сніжинки» Мета. Ознайомити учнів з поняттями «симетричний малюнок», «витинанка», процесом узагальнення форми; навчити дітей передавати характерні особливості зображуваних об'єктів; формувати трудові прийоми роботи з ножицями, олівцем, кольоровим папером. Розвивати творчі здібності дітей, просторове уявлення, спостережливість, фантазію. Виховувати любов до праці, до традицій українського народу, бажання передавати словами красу навколишнього світу, охайність; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи, виховувати почуття задоволення від сумісної праці та взаємодопомоги, акуратність, естетичний смак. Обладнання та матеріали. Блакитний і білий папір, ножиці, простий олівець, зразки виробів, аудіозапис вальсу сніжинок з балету П. Чайковського «Лускунчик». Хід заняття І. Організація дітей до роботи, емоційне привітання. Рада всіх я вас вітати і заняття розпочати. Будем працювати гарно, швидко, весело і вправно. - Настрій? - Супер! - Погода? - Клас! - До роботи! Все гаразд! Перевірка готовності учнів до заняття. Перевірте, чи на ваших робочих місцях є все необхідне для заняття: блакитний та білий папір, ножиці, простий олівець. Всі ці робочі інструменти та матеріали нам потрібні для роботи. Та що саме виготовлятимемо, ви дізнаєтеся пізніше, бо це сюрприз. То ж будьте уважні, можливо, хтось з вас із бесіди здогадається про цей сюрприз. ІІ. Вступна бесіда. - Чи вірите ви, діти, у дива? (Відповідь учнів) Я запитала про дива, бо сьогоднішнє заняття наше буде незвичайним. Цього зимового ранку зі мною трапилася дивна пригода! Послухайте уважно, я розповім. Зима-білосніжка махнула своїм чарівним срібним рукавом і – посипалися на землю сніжинки – ці неповторні сніжні зіроньки. Кружляли вони у повітрі і тихо спускалися на землю. Піймала сніжинку і я... трапилося диво. Сніжинка ожила! Срібним дзвіночком залунав її голосок: - У цей чудовий зимовий ранок я можу здійснити твоє бажання! - Та це ж справжнє диво! – мовила я. Адже всі знають, що в передноворічні та новорічні святкові дні трапляються справжні дива! В які саме святкові зимові дні здійснюються наші бажання, тобто трапляються дива? - Отже, я розповіла чарівній сніжинці про своє бажання: - Я завжди мріяла, щоб наш кабінет був найкрасивішим в школі до зустрічі Св. Миколая та Дідуся Мороза. Й знаю, що цього бажають і наші діти. - А що для цього ми можемо зробити, діти? (Відповідь учнів.) Куплена прикраса не буде випромінювати стільки тепла та дарувати радості та задоволення, ніж прикраса, виготовлена своїми руками! Тому я сказала сніжинці, що хочу навчити дітей виготовляти сніжинки-витинанки. - Я зможу вам допомогти! – забринів кришталевий голосок. Та хочу знати, чи ваші учні старанні і працьовиті? - Так, вони такими й є! Чи правильно я відповіла сніжинці, діти? Будемо старатися, щоб до зустрічі зі Св. Миколаєм прикрасити клас? Сніжинка відповіла: - Я дуже рада цьому й бажаю переконатися, як сильно діти чекають новорічних свят, чи під силу їм виконати завдання, які я приготувала – тоді й з’являться прикраси у вашому класі. Тільки я хотіла подякувати за все чарівній сніжинці, як моя співрозмовниця раптом зникла, залишивши для вас, любі діти, завдання. Та чи знаєте, діти, куди поділася сніжинка? (Відповідь учнів). Сніжинка ж чарівна, то чи могла вона, подумайте, діти, піднятися в небо, сісти на плече Св. Миколаю, щоб встигнути ще до свят розповісти йому, що група учнів 3х класів буде якнайкраще прикрашена до зустрічі зі Св. Миколаєм та Дідусем Морозом? (Відповіді учнів). Завдання від Сніжинки я принесла до класу: 1)Якого зимового свята в грудні чекають всі діти? (Миколая) Яке свято щороку святкують 1 січня? (Новий рік) Як називаються обрядові пісні, що співають у різдвяні свята (у Святвечір, на Різдво). (Колядки) Як називається свято, яке пов’язане з народженням Ісуса Христа. (Різдво) Як називається Різдвяне свято, коли освячують воду в ріці? (Водохреща) Як по-іншому називають Св. Миколя? (Чудотворець) Що саме сповіщало людям про народження Ісуса Христа, тобто що означало про час сідати до Святої вечері? (Зірка) Ви гарно виконали 1-ше завдання, то ж слід зачитати 2-ге завдання. 2) – Думаю, друзі, що до свята ви вже вивчили не один вірш, віншування чи колядку. Хочу почути їх і я, - написала Сніжинка. - Розповімо, діти, вірші, які ви вже вивчили? (Учні розповідають вірші, співають колядки.) - Молодці! Всі завдання вправно ви виконали, отже час почати прикрашати клас. Паперові сніжинки є одним з найпоширеніших новорічних атрибутів. Ними оздоблене все навколо. І навіть, якщо немає справжнього снігу, сніжинки на вікнах будинків, шкіл, дитячих садків і вітринах магазинів створюють по-справжньому зимовий настрій. Нарядні, красиві, наче мереживо, вони привертають до себе увагу і вдень, і вночі. Технологія їх виготовлення відрізняється простотою, а матеріал можна використовувати будь-який. Ось саме тому новорічна прикраса сніжинка є такою популярною. Щоб ваш виріб вийшов оригінальним і красивим, потрібно лише увімкнути фантазію і проявити трішки терпіння. ІІІ. Повідомлення теми і мети заняття. Сьогодні ми виготовимо сніжинки-витинанки. Працюватимемо в групах, щоб виготовити різноманітні прикраси. Кожна група виготовлятиме свій виріб. — Хто з вас пам’ятає, що таке витинанка? (Відповіді дітей.) — Витинанки — різноманітні прикраси з паперу, ажурно вирізані ножицями чи ножем з гострим кінчиком. Витинанками ще в давнину прикрашали оселю. Традиційно святкові витинанки наклеювали на вікна, і тоді вони нагадували про свято не лише родині, а й перехожим. ІV. «Оздоровча хвилинка» Тематична рухавка «Сірий котик» Сірий котик міцно спав, (імітація дії) Навіть пісню не співав. Та, нарешті, пробудився (вправи для шиї) І довкола обдивився. Став смачненько потягатись (потягування) І чистенько умиватись. (масаж дрібних м'язів обличчя) Порозчісував він вуса Довгі-довгі, русі-русі. Зуби й кігті нагострив (вправи для кистей рук) Й до комірчини побрів. (ходьба на місці) Буде мишку полювати І добро оберігати. Ми, як котик, відпочили, Щоб зміцніли наші сили. V. Демонстрування та аналіз зразків. 1) Вступне слово вчителя. - Перед вами зразки сніжинок (демонструю). Сніжинки- витинанки бувають найрізноманітнішої форми: круглі, квадратні, овальні, на зразок зірочки і т. ін. Для їх виготовлення придатний будь-який папір. Сніжинки бувають найрізноманітніші, але всі вони мають симетричні форми. Симетричні форми запозичені у природІ. У листочка дерева посередині є вісь симетрії та однакові відгалуження від неї. У комах і пташок крила розміщені симетрично, інакше вони не змогли б літати. — Для симетричного вирізування папір складають удвічі або в кілька разів. Оскільки віссю на папері буде лінія згину, то не треба різати вздовж згину, можна надрізати тільки невеличкі його частини, інакше деталі розпадуться. Сніжинки найкраще виготовляти з цигаркового паперу, паперових серветок. Розгляньте порядок роботи над сніжинками (на екрані). І група: ІІ група: ІІІ група: 2) Вступний інструктаж. Показ вихователем складання паперу способом згинання. 1. Беремо аркуш паперу. 2. Складаємо. 3. Обрізаємо. 4. Розгортаємо і складаємо по пунктирних лініях. 5. Складаємо ще раз по пунктиру. 6. Обрізаємо. Заготовка для сніжинки готова. 7. Простим олівцем наносимо по краях контури майбутньої витинанки. 8. Вирізаємо. 3) Повторення правил роботи ножицями. VІ. Виготовлення виробу учнями. Вихователь слідкує за правильним виконанням учнями трудових операцій. При потребі допомагає, проводить поточний інструктаж, слідкує за правильною організацією робочих місць, вносить свої корективи, дає поради кожній групі. Нагадує про охайність під час виконання роботи. VІІ. Виставка та аналіз робіт. Обговорення виробів. Заключний інструктаж (кращі вироби, коментування помилок) VІІ. Підсумок заняття Святий Миколай з неба бачить, які ви старанній і працьовиті, тому неодмінно завітає до вас з дарунками. Тепер разом заспіваймо пісню, яку ми вивчили на попередньому занятті про Св. Миколая “Я чекаю Миколая” . Вправа «Підведи підсумок» - Я думаю …………………….. - Я вважаю …………………… - На мою думку ……………… - Я очікував ………………….. - Я гадаю …………………….. - Я переконаний ……………..


Категория: ПРИКРАШАЄМО ГРУПУ | Добавил: телепузик Просмотров: 272 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Лист МОН України № 1/9-10...


Конспект заняття з розви...


Вивчаємо слова


Казковий карнавал. Сценар...



Всего комментариев: 0



avatar