Головна » Матеріал для завантаження » ІЛЮСТРОВАНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ » ВИВЧАЄМО МАТЕМАТИКУ

Конспект заняття "Цікава математика"
> 07.10.2015, 09:54

Вихователь: В. А. Якименко, м. Київ, ДНЗ № 156

Тема: «Цікава математика»

Мета: продовжувати вчити дітей лічити в межах першого десятка кількісною та порядковою лічбою, в прямому і  зворотному  порядку, позначати кількість цифрою. Закріпити склад числа 5, вміння визначати суміжні числа. Вправляти в порівнянні множин та геометричних фігур. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати бажання займатися математикою.

 Хід заняття.

Ясне сонечко вже встало,

« Добрий ранок!» - всім сказало.

З радісною посмішкою, вийшло до людей,

Щоб веселим і цікавим став сьогодні день!

Ігровий момент: чути стук у двері, вихователь заносить в групу повітряну кульку з листом від казкових героїв, які хочуть перевірити, чи готові діти до школи і дають їм завдання. Вихователь запрошує дітей сісти на килимок і зачитує перше завдання.

  • Які є види лічби?
  • Що означає кількісна лічба?
  • Що означає порядкова лічба?
  • Рахунок в прямому та зворотному порядку, передаючи один одному прапорець.

Вихователь запрошує дітей сісти до столиків і пропонує виконати друге завдання. ( Викликані діти працюють біля дошки інші їм допомагають).

  • Рахунок порядковою лічбою. Перед дітьми на столику виставлені іграшки, треба назвати, яка по порядку названа іграшка?
  • Біля дошки на таблиці  назвати і показати по порядку цифри від 1 до 10.
  • Кожна дитина викладає перед собою по порядку цифри від 1 до 10.

Наступне завдання. Вихователь перед дітьми виставляє іграшки.  Діти про себе рахують і показують цифрою певну кількість: мотрійок, кубиків, машинок,  також на столах лежать картки з цифрами треба визначити їх сусідів.

Вихователь пропонує пограти в логічну гру « Якої цифри не стало?». ( Діти закривають очі, вихователь з цифрового ряду забирає цифру, а діти відкривши очі визначають, яка цифра зникла).

Вихователь роздає дітям картки із зображенням зайчиків та морквин, проводиться логічне завдання « Зафарбуй чого менше».

  • Що ви зафарбували? Чому? На скільки менше, більше? ( дитячі відповіді).

Наступне завдання: визначити склад числа 5. Перед дітьми лежать грибочки, діти повинні їх порахувати і викласти на дві смужки за своїм бажанням.

( Кожна дитина виклала по різному). Вихователь звертає увагу дітей на таблицю складу числа 5 ( хорове закріплення). А тепер час відпочити.

Фізкультхвилинка.

Вранці ми прокинулись,- потягуються,

Гарненько намилились, - труть рука об руку,

 У водичці по плескались – махають руками,

На травичку повлягались. – лягли на килимок,

Вдень ніжками чеберяли, - роблять «велосипед»,

Та комашок відганяли. – роблять руками ножиці,

Увечері на ніжки встали – піднімаються, стають на ноги,

І як м’ячики стрибали. – стрибають,

Годі нам уже стрибати – зупиняються,

Прийшла ніч ,- пора нам спати. – кладуть руки під щічку,

Та ,не хочемо ми спати – крокують до столів,

Краще  будемо працювати. – сідають за столи.

Вихователь роздає дітям малюнки де треба знайти розбіжності між двома  зображеннями. Проводиться логічна гра « Знайди розбіжності».

На дошці виставлені геометричні фігури, діти повинні їх назвати. У кожного на столі картка із зображенням геометричних фігур, проводиться гра «Яка фігура зайва?». На закінчення вихователь пропонує дітям взяти геометричні фігури, які знаходяться  на  тарілочках і викласти з них різні предмети.




Категория: ВИВЧАЄМО МАТЕМАТИКУ | Добавил: lusinda- Просмотров: 15388 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 2.7/3
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Зустрічаємо Весну


Фрукти та овочі


Хліб – усьому голова


КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ "КА...



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 3
Гостей: 3
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг