Головна » Матеріал для завантаження » КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ » ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ

Інтегроване заняття на попередження дисграфії у дітей з загальним недорозвиненням мовлення «Весела подорож»
(17.1Kb) ] 06.11.2017, 17:47

Мета: Закріпити уміння дітей правильно співвідносити числа та цифри в межах 7,  поєднувати предмети у групи за певними ознаками, користуватися узагальнюючими поняттями, розрізняти площині геометричні фігури, називати колірні відтінки, виконувати мовні інструкції. Розвивати зорове сприйняття та зорово-просторову орієнтацію у мікро та макро середовищах, зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику. Виховувати бажання активно працювати на занятті, партнерську взаємодію, самостійність.

   Матеріали: геометричні фігури (блакитний прямокутник, рожеве коло, оранжевий трикутник, світло-зелений квадрат, фіолетовий овал, коричневий ромб, салатовий чотирикутник, білий куб), цифри від 1 до 7,таблиця «Узагальнюючи групи», таблиця «Силуети предметів», 7 квадратів «судоку», картки «Свійські та дикі тварини», 7 простих олівців, картинки відгадки для гри з «парашутом», м’яч, мікрофон.

Хід заняття:

Встали діти всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на заняття взяли,

Працювати почали.

   Дефектолог: - Я запрошую вас, діти, у подорож разом з геометричними фігурами. Подивіться, яка це фігура? ( Це блакитний прямокутник). Діти, цей прямокутник не простий, він чарівний, у середині нього розташовані інші геометричні фігури. Хочете дізнатися які?(Так)

   Дефектолог дістає першу фігуру.

   Дефектолог – Яка це фігура?(Це рожеве коло). Щоб дістати іншу фігуру нам треба виконати завдання на рожевому колі.

Завдання:- Візьміть по одній цифрі та знайдіть на таблиці відповідну кількість предметів.(відповіді дітей)

   Дефектолог (дістає наступну фігуру) – Яка це фігура?(оранжевий трикутник). Ця фігура пропонує скласти квадрати «судоку». Сідайте на місця. Нагадую, щоб вірно скласти квадрат, треба викласти всі картинки так, щоб вони не повторювалися ні в стовпчику, ні в рядку.(діти виконують завдання)

    Дефектолог (дістає наступну фігуру) – Яка це фігура?(світло-зелений квадрат)

Гра «Силуети»

Завдання: Подивіться і скажіть силуети яких предметів ви бачите на таблиці?

Відповіді дітей:- Я бачу силует зайця - це дика тварина…

   Дефектолог (дістає наступну фігуру) – Яка це фігура?(фіолетовий овал) Він запрошує нас на фізичну хвилинку «Я малюю зайчика»

  Дефектолог (дістає наступну фігуру) – Яка це фігура?(коричневий круг)

Завдання: - Сідайте діти за столи, перед вами картинки з зображенням тварин. Треба диких тварин перенести в ліс, а свійських – до будинку.(діти виконують завдання)

  Дефектолог (дістає наступну фігуру) – Яка це фігура?(Салатовий чотирикутник)

Гра «Парашут»

Завдання: діти відгадують загадки та прокочують м’яч на відповідну картинку.

Загадки:

Хитра, руда по лісу гуляє, зайців полюбляє…(лисиця).

Вдень спить, а вночі гуляє…(сова)

Все літо літає, мед з квітів збирає…(бджола).

В небі літає, пілот ним управляє…(літак).

Йти не йдуть, хоч мають ноги, все тримаються підлоги…(стільчик).

Вони великі та маленькі, глибокі та мілкі. І насипають кашу звичайно в…(тарілки).

Тане сніжок, зеленіє лужок, день прибуває,- коли це буває?...(навесні)

От так дім – одне вікно. У вікні – щодень кіно…(телевізор).

Гра «Якої фігури не вистачає?»

Завдання(на підлозі розташовані всі геометричні фігури) дефектолог по черзі прибирає по одній фігурі, а діти називають, якої фігури не вистачає.

   Дефектолог: - Наша подорож підійшла до кінця. Що цікавого ви дізналися під час подорожі? Що вам сподобалося більш за все?




Категория: ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ | Добавил: hannaklima00 Просмотров: 376 | Загрузок: 9 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


ПОДОРОЖ ПО КРАЇНІ ЗДОРОВ’...


"Форми і методи патр...


Конспект інтегрованого за...


Ознайомлення дітей з прац...



Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar