Головна » Матеріал для завантаження » КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ » ВИВЧАЄМО ДОВКІЛЛЯ

Контрольне заняття з вивчення довкілля, розвитку зв'зного мовлення, математики на тему: "Розумники"
> (24.7 Kb) ] 06.12.2016, 18:46

Розумники

Програмовий зміст: Закладати в дітей основи моральності, духовності. Вчити дітей усвідомлювати що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування ( вітатися, прощатися, просити, відмовляти); виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки. Розвивати уяву, слухову увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, елементи логічного мислення (аналіз, порівняння, вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки).

поглибити знання дітей про навколишній світ, збагатити  словник назвами нічного і денного неба його різновидів (денне небо буває сонячне та похмуре, нічне небо буває зоряне та хмарне). Залежність життя планети Земля від небесних світил, розвивати пізнавальний інтерес до природи космосу, уявлення малят про Місяць, послідовність частин доби (ранок, день, вечір, ніч).    

Закріплювати  вміння розуміти і аналізувати художній твір, визначати жанр твору, розвивати фантазію, мислення, увагу; розвивати навички монологічного мовлення та переказу; за змістом казки В.О. Сухомлинського «Як Зайчик грівся взимку проти Місяця», учити відповідати на запитання дорослого за прослуханим текстом, вправляти дітей в побудові речень, збагачувати словниковий запас покращувати артикуляцію. Виховувати любов до літератури, художнього слова, формувати в малят допитливість та спостережливість, учити дітей давати об’єктивну оцінку вчинками. Викликати емоційний відгук на програмові твори, розвивати здатність порівнювати себе з їх персонажами.

Виховувати доброту, чуйність, милосердя, співчутливість та розвивати здатність розуміти необхідність доброзичливих стосунків з оточуючими, любов і повагу до всіх ближніх, друзів, бажання допомагати іншим.

Формувати у дітей: розуміння доброго, позитивного вчинку.  Вчити дітей доброзичливо ставитися до оточуючих;

дати уявлення про позитивний вплив на людину таких моральних якостей як: працьовитість доброта, взаємодопомога, любов до близьких, сміливість;

уміння розмірковувати, оцінювати поведінку персонажів казок ; висловлювати своє ставлення до їхніх вчинків;

уявлення про роль матерів в житті людини, виховувати шанобливе ставлення до своїх рідних та оточуючих;

Виявити уміння визначати прикмети осені, закріпити знання дітей про сезонні зміни; продовжувати вчити розпізнавати дерева та їх листя; розвивати вміння виражати свої почуття та емоції; виховувати дбайливе ставлення до природи;                                                                             

удосконалювати вміння узагальнювати предмети за ознакою і виключати зайвий; розвивати увагу, мислення, слухове сприйняття, пояснювальне мовлення, навички пізнавально-навчальної діяльності            

виявити знання дітей про геометричні фігури (квадрат, прямокутник, трикутник), уміння розрізняти і називати їх; вчити складати фігури з даних, лічити і називати їх місце розташування на площині (праворуч, ліворуч, поруч, угорі, унизу);

 

 

1. Вихователь. Любі діти, я рада вітати тих, хто любить свій рідний край, свою землю, свою Батьківщину.

 - Як називають наш край, де ми з вами народилися й живемо? 

Діти, які живуть на Україні, щасливі і уміють робити щасливими других  людей

2. Психоемоційна  вправа "Подаруй комплімент"  

3. - Діти, у кожного з вас є своя родина.    - Чи велика твоя родина, Аліна? Назви членів своєї родини. А твоя, Діма, родина велика? З кого вона складається? ( Відповіді дітей )  - Діти, яку родину можна назвати щасливою? ( Відповіді дітей ). Сашко, твою родину можна назвати щасливою? Чому так вважаєш? ( Народився братик, мене люблять ).   

Де б не ходив ти по світу, серце тебе приведе                                                                   До рідного дому, до мами, що завжди чекає тебе.   

2. Читання вірша дітьми Є. Железнякова «Рідний дім» Є. Гуменко «Мама»

В житті і в родині ми говоримо ввічливі слова,

4. Дидактична вправа-змагання « Хто більше назве ввічливих слів?»                                                                               

5. Читання вірша дітьми М. Воробйов «Хата вночі»

6. Д/в «Коли це буває?» ( частини доби).

7. Розгляд дітьми картинок нічного і денного неба (презентація –«Небо вдень і вночі. Слухання куплету української народної пісні «Місяць на небі») його різновидів (денне небо буває сонячне та похмуре, нічне небо буває зоряне та хмарне). Вихователь пропонує дітям розповісти, який вигляд має небо не кожній із цих картинок, пояснити, чому вони так вважають.                                               

Запитання:                                                                                                                                 - яке небо викликає печаль, смуток, пригнічений настрій?                                                   - яка картина неба навпаки, радує нас, веселить, дарує нам бадьорість?                        

 - який вигляд неба захоплює нас, дивує, милує, зачаровує

8. Логічна гра " Вдень - уночі".                                                                                                            Педагог звертається до дітей із запитаннями, на які діти мають відповісти словом " вдень" або " вночі":                                                                                                       Коли ми можемо побачити в небі білі хмари? ( Вдень. ) Зорі? ( Вночі. ) Сонце? ( Вдень. ) Пташку? ( Вдень. ) Літак? ( Вдень. ) А вогник від літака?                ( Вночі. ) Місяць? ( Вночі. ) Веселку? ( Вдень. ) Сірі хмари? ( Вдень. ) Зірку, що падає? ( Вночі. ) тощо.

9. Діти пригадують, як вони спостерігали з батьками за нічним зоряним небом:                                                                                                                                                        - що ви бачили на нічному зоряному небі?                                                                             - зірочки розміщені в рядок по небу чи по всьому небу?                                                                                                    - сподобались вам зорі?                                                                                                             - які вони були: великі, маленькі

10. Розмова за казкою В. О. Сухомлинського " Як Зайчик грівся взимку проти Місяця". Вихователь читає виразно казку.

Запитання та завдання до тексту:                                                                                           

- Про яку пору року та час доби розповідається в казці?                                                    - З яким проханням звернувся Зайчик до Місяця? Чому він це зробив?                                                                                                                                        - Розкажіть, як Місяць допоміг Зайчику.

- Діти разом з вихователем роблять висновки:                                                                    √  Сонце світить і гріє!                                                                                                                  √  Місяць тільки світить, але не гріє!

11. Вже втомилися ви сидіти, треба трохи відпочити.                                                        

12. Д/в «Коли це буває?» (пори року)

13. Д/ г «Що буває восени?»

14. Читання дітьми знайомих віршів про осінь М, Стельмах «Наша грядочка»,  М. Познанська «Йдуть, і йдуть, і йдуть дощі», К. Перелісна «В парках і садочках»

15. Мовленнєва гра "З якого дерева листочок?"

- Діти  за сигналом вихователя беруть листочок і називають - який? Наприклад: з берези - березовий, з клена - кленовий, з вишні - вишневий.                     

16. Дидактична гра "Де сховалася іграшка?"   на пеньочку; під листочком; над квіточкою; за деревом; ліворуч від зайчика; праворуч від грибочка; між дівчинкою і струмочком тощо.

17. Гра «Напишемо диктант» (діти придумують речення та фішками позначають слова)

!8. Гра «Виконаємо контрольну роботу» (малюють завдання на аркуші )

  Ви сьогодні гарно погралися показали скільки всього ви знаєте, а зараз час відпочивати.

 

 

 

 

 

 

 

 




Категория: ВИВЧАЄМО ДОВКІЛЛЯ | Добавил: Вова0396 Просмотров: 1717 | Загрузок: 267 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Вчимося порівнювати


РОЗМАЛЬОВКА «ЦИФРИ ВІД 1 ...


Чарівні пригоди у Країні ...


ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК