Головна » Матеріал для завантаження » КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ » ВИВЧАЄМО ПРОФЕСІЇ

Ознайомлення дітей з працею двірника.
> (21.3 Kb) ] 10.10.2015, 14:59

Вихователь: В. А. Якименко, м. Київ ДНЗ № 156

Тема: Ознайомлення дітей з працею двірника.

Мета:ознайомити дітей з роботою двірника, підвести до поняття необхідності праці не тільки для себе, а й для інших. Дати уявлення про робочий інвентар двірника в різні пори року( лопата, віник, мітла, відро, візок, шланг) та вчити маніпулювати ними. Ввести в словник нові слова: мітла, візок, підкидає, розмітає. Виховувати спостережливість, повагу до праці двірника, бажання допомагати йому дотримувати ділянку дитячого садочка в чистоті. Розвивати мовлення, дрібну і загальну моторику дітей, тактильні відчуття, вміння працювати колективно.

Попередня робота: спостереження за працею двірника на прогулянках в різні пори року, допомога в прибиранні майданчика від снігу (підкидання снігу під кущики), розглядання сніжинок.

Матеріал: психогімнастика « Настрій», круг з підвішеними паперовими  сніжинками, паперові сніжинки для сюрпризного моменту, музичний супровід «шум вітру», вірші, іграшкові граблі, лопатки та мітли, гра-праця «Хто швидше прибере сніжинки», фізкультхвилинки «Ми сніжинки», «Зима», д/г «Що потрібно двірникові», олівці, розмальовки, (віршований текст авторський.).

Хід заняття.

Організаційний момент.

Вихователь: Діти! Подивіться будь-ласка у віконечко, яка на вулиці чудова погода. Я хочу, щоб ви  подарували один одному гарний настрій. Станьте в коло, поверніться до товариша і посміхніться (психогімнастика  «Настрій»). Ми сьогодні з вами будемо грати в дуже цікаву гру. Це не просто гра, а гра-праця. Сідайте будь-ласка на стільчики ( діти сідають півколом на стільці).

Основна частина.

Вихователь: Давайте пригадаємо, яка зараз пора року? (відповіді дітей…Зима).

А що буває тільки зимою?(відповіді дітей…Сніг).

До нас в групу також завітала зима. Погляньте скільки чарівних  сніжинок нам принесла (показую на сніжинки, які звисають з круга прикріпленого до стелі).

Сніжинки в групу потрапили через віконце, як ви думаєте хто їх приніс?…(Вітер).

Так, вітер дуже любе гратися зі сніжинками.

Давайте уявимо, що ми маленькі  сніжинки. Фізкультхвилинка « Сніжинки».

Ми сніжиночки маленькі (показують рукою які маленькі),

Ми сніжиночки легенькі ( кружляють),

З вітерцем ми граємо ( руки вгору, гойдають в сторони)

На землю присідаємо ( присідають),

Потім знов злітаємо ( підводяться на повний зріст).

Вихователь. Як ви думаєте, сніжинки легкі чи важкі? Давайте підійдемо до сніжинок, які до нас завітали і подмухаємо на них, як це робить вітер.( поки  діти, під музику, дмухають на сніжинки, вихователь розсипає по килимку багато паперових сніжинок.

Вихователь віршем звертає увагу дітей на килимок.

Ой, що вітер наробив –

Багато снігу натрусив,

Любі ви мої малята,

Хто сніг буде прибирати!( діти розгублено дивляться навкруги).

Вихователь пропонує дітям сісти на стільці і пригадати, хто в садочку  чистить майданчики і доріжки від снігу.( діти одразу називають двірника).

А чим він відкидає сніг з доріжок? (Відповіді дітей..., великою лопатою).

А куди сніг підкидає?(Відповіді дітей… під кущики та дерева).

Для чого він це робить?(відповіді…,щоб корінцям було тепліше).

А який сніг на дотик? (…правильно мокрий і холодний).

Якщо занести справжній сніг у групу, на що він перетвориться?( міркування та відповіді дітей…на водичку.., розтане).

А тепер доторкніться до однієї із  сніжинок, що  до нас завітала і скажіть, вона справжня чи ні? З чого вона зроблена? ( з паперу).

А паперові сніжинки можуть розтанути? (міркування дітей).

Вихователь. Вірно, ці сніжинки не можуть розтанути, але їх все одно треба прибрати з килимка. Давайте пригадаємо, чим ми на прогулянці, допомагали двірникові чистити сніг на своєму майданчику.( Відповіді дітей).

Лопатки дружно в руки брали

І сніг з доріжок розчищали.

По сторонам його не розкидали,

Під кущики охайно підгортали,

Працювали залюбки,  ніби справжні – двірники!

А тепер скажіть, чим двірник згрібав на купки опале листя восени.(діти називають, що це граблі). А чим влітку поливав квіти на клумбі? ( діти пригадують:водою, шлангом). Вихователь наголошує, що в двірника в усі пори року дуже багато роботи, що його працю треба цінувати, не смітити на території садочка, допомагати в прибиранні свого майданчика; пропонує подивитись на картинки із зображенням різних предметів і назвати лише ті, які потрібні двірнику для роботи. Проводиться д/г « Що потрібно двірникові».

Сніжинки на килимку дуже схожі на опале листя, давайте перетворимось на маленьких двірників і наведемо лад на килимку. Ділю дітей на пари, де одна дитина буде згрібати або підмітати сніжинки на купку, а друга складати в коробку, що стоїть на возику. (Проводиться  гра/праця « Хто швидше прибере сніжинки»).

Всіх діток хвалю за виконану  роботу і запрошую  стати в коло. Проводиться фізкультхвилинка « Зима».

Ой, холодна в нас зима (руками обіймають себе),

Багато снігу намела ( нахили голови  в сторони, руки на поясі).

Замети ми переступали(крокують високо підіймаючи  коліна),

По доріжці крокували( крокують на місці),

Як сніжиночки кружляли (кружляють),

На земельку опадали (присідають).

Вітер пісні нам співав( махають руками в сторони над головою),

Та на вушко завивав(повертають голівку до товариша і промовляють: у-у-у…),

Підіймав і опускав ( піднялися, присіли-3рази).

Вихователь пропонує дітям відпочити, сісти за столики і розмалювати картинки де зображені знаряддя праці, які потрібні двірнику для роботи в різні пори року.

 




Категория: ВИВЧАЄМО ПРОФЕСІЇ | Добавил: yrok Просмотров: 10154 | Загрузок: 531 | Рейтинг: 3.5/2
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


ВІРШІ ПРО СВЯТОГО МИКОЛАЯ...


ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ


ПЕРШИЙ ДЕНЬ В ДИТЯЧОМУ СА...


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 8
Гостей: 8
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг