Головна » Матеріал для завантаження » МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

Економічне виховання
02.02.2017, 14:18 Тема: «Щоб пташок нагодувати, треба гроші назбирати» Мета: - ознайомити дітей з українськими грішми, процесом їх виготовлення, їх дизайном і призначенням; - дати уявлення про товар (речі та предмети в торгівельному центрі купуються або продаються за гроші); - про те що гроші заробляються працею і витрачаються на купівлю товару та оплату послуг; - про сімейний бюджет, залучення дітей брати участь у його розподілі, про раціональне використання залишків продуктів; - про етикет економічних стосунків. Виховувати повагу до людей праці, ощадливість, бережливість, вміння співвідносити свої бажання з можливостями сімейного бюджету. Вчити раціонально, по-господарськи, використовувати речі, що були у вжитку, знаходити їм нове застосування. Виховувати любов і шану до своїх близьких, дбайливе ставлення до довкілля. Розвивати ініціативність, фантазію, творчу уяву, інтерес до креативної діяльності. Словник: гроші, товар, монета, гривня, однокопійчана монета, двокопійчана монета, п’яток. Обладнання: українська гривня (копії), монети номіналом 1, 25 копійок, солоне тісто, овочеві штампи; Будиночок-ширма, горішки, гриби, ягідне варення, солоне тісто, дощечки, серветки, пензлі, гігієнічні палички, гуаш, баночки з водою. Попередня роботи: ознайомлення зі значенням слів (гроші, товар, послуги, обмін); Вивчення прислів’їв, висловів, чистомовок економічної тематики. (Конспект заняття додається) Хід заняття: Після прогулянки діти заходять до групової кімнати, розглядають будиночок (ширма) з надписом «Лісова крамниця» Вихователь: така гарна крамниця! Чия ж вона? Хто тут кравчиня? А щоб дізнатися, треба малята, виконати завдання. Вправа «Склади ціле» (Діти складають картинки з зображенням білочки з 6 частин) З’являється білочка (дитина, зі старшої групи, у костюмі білочки) Білочка: Веселеньке я звірятко. У дуплі влаштую хатку. Червонясту шубку маю, по гілочках собі стрибаю. Я люблю горішки, і гриби, і шишки. Ось прийшли вже холоди, допоможу всім в біді. Хто мене тут кликав? Діти: Це ми, дошкільнята! Білочка: дуже рада з вами привітатися, мене зовуть Білявочка. Вихователь: - Малята, та це ж наша білочка – рятівниця, з казки В. Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала». Вона допоможе зарадити нашій біді. - Білявочка, ти всім допомагаєш, у тебе багато запасів, тож врятуй і наших пташок від голоду – їх годівниця порожня, у нас корм закінчився. Справжнє лихо!!! Білочка: Добре! Завітайте до моєї казкової крамниці, у мене багато різного товару, є лісові горішки, зернята, духмяні трави, грибочки, ягоди тощо. Кожен лісовий покупець залишається задоволений. Вихователь: малята, ви знаєте, що таке товар? (відповіді дітей) Діти: Ми не можемо купити твій товар, Білявочка, у нас грошей немає. Білочка: Намалюйте гроші! Вихователь: Ми не можемо малювати гроші. Гроші не малюють, Білявочка, а карбують на заводі – Банкнотно – монетному дворі. На цьому заводі виготовляють монети – металічні грошові знаки. Ось погляньте сюди (Перегляд відеоролику «Історія народження грошей») - Малята, ви бачили монети? Які вони? (Відповіді дітей). - Чи хотіли б ви самостійно виготовляти іграшкові монети? Діти: Так! Так! І тоді ми зможемо у казковій крамниці купити не лише зернята для птахів а й харчі для всіх знедолених тваринок. Вихователь разом з дітьми і гостем (під музичне супроводження) «виготовляють» монети із солоного тіста. - Ось ми зробили заготовку до наших іграшкових монет. Коли на монетному дворі вже є заготовки монети, художник – дизайнер придумує малюнок до неї: Розглядання монети - Що зображено на монетах? Які цифри зображені на монетах? (Діти називають) Задача В Олі є монета вартістю дві копійки, у Маші – вартістю в одну копійку. Микола має одну монету вартістю п’ять копійок. У кого з дітей більше грошей? Чому? Завдання Викласти монети в порядку зростання їх вартості (1, 2, 5) - Чи всі монети однакового розміру? (Діти порівнюють одно-, дво-, п’ятикопійчані монети). - Ваші заготовки однакового розміру? Чому вони різняться ? (Пояснення дітей). - Чим відрізняються ваші монети від справжніх? (Діти порівнюють). - Крім монет у нашій країна є паперові гроші. Вони мають прямокутну форму. Їх вартість більша ніж у монет. Вихователь пропонує відправитися до музею українських грошей. Мета: ознайомити з історією української гривні; формувати уявлення про гроші, їхній вид; дати уявлення про гроші, як універсальний засіб обміну. - Що таке гроші? - Для чого потрібні? - Що можна купити за гроші, а що ні? - Що є товаром у наших магазинах? - Кого називають багатієм? Бідняком? Ігрова ситуація: «Йдемо за покупками» Мета: формувати уявлення про етикет грошових відносин; виховувати економічну культуру, бережливість, ощадливість. Білочка: Малята, дякую вам! Я сьогодні дізналася багато нового і цікавого про гроші. Ось і мої запаси стануть вам у пригоді. Тепер у моїй казковій лісовій крамниці ви можете придбати все необхідне для своїх добрих справ і зарадити всім, хто потребує допомоги у цю голодну пору. Завдання від білочки Оформити самостійно виготовлені монети цікавим дизайном (за допомогою овочевих штампів, позначити цифри та розмалювати свою монету узором) для користування в лісовій крамниці. Вихователь: Але перед початком роботи почаклуємо з нашими пальчиками. Пальчикова гімнастика «Веселі пальчики» Мої пальчики розкажуть, Все уміють, все покажуть, П’ять їх на моїй руці. Все вони робити можуть І в усьому допоможуть – Труть білизну, м’яч кидають, І на дудці добре грають, І підлогу підмітають. Всіх голублять, всіх щипають, Все рахують і фарбують, Вирізають, граються, Один з одним вітаються. Діти (під музичне супроводження) виконують завдання, розглядають прикрашені монети. - малята, де можна зберігати гроші? (відповіді дітей) - Чи все можна купити за гроші? - Малята, давайте всі зекономлені кошти у казковій лісовій крамниці складемо в гаманець для подальшого зберігання та слушної нагоди. Білочка: дякую вам малята! Я чудово провела з вами час. Завжди рада бачити у своїй крамниці. Дозвольте пригостити вас ось цим смачним ягідним варенням та лісовими горішками.


Категория: МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Добавил: katerina_lepetuha Просмотров: 1166 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Юні дослідники


Творчий проект


Конспект комплексного зан...


Економічне виховання



Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК