Головна » Матеріал для завантаження » МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

Інформаційний етап проекту "Як живете, пташечки?"
> 26.12.2016, 08:55 Методична розробка проекту вихователя – спеціаліста дошкільного закладу № 38 м. Кам`янське Лепетухи Катерини Іванівни інформаційний етап Освітня діяльність Тема: Як живете, пташечки? Мета: - закріпити знання малят про птахів (види, особливості будови тіла, способи пересування тощо); дати поняття про проблеми в житті зимуючих птахів нашої місцевості в холодну пору року; навчити порівнювати форму природних об’єктів із геометричними фігурами; формувати уявлення про позитивні якості: людяність, моральність; сприяти розвитку логічного мислення та уваги. - прищеплювати любов і бережливе ставлення до живої природи, зокрема світу зимуючих пташок; виховувати бажання підготувати пташок; навчати малят уникати байдужого та неприязного ставлення до навколишнього світу; дати поняття про те, як важливо бути чуйним стосовно інших. - навчити малят спостерігати за поведінкою птахів та емоційно реагувати на неї; продовжувати формувати уявлення про самоцінність кожної живої істоти в природі. - поповнювати активний словник словами – назвами птахів, їхніх частин тіла, розвивати різні види мовлення, зокрема пояснювальне. - продовжувати знайомити дітей з тематичними літературно-художніми віршами, розвивати цікавість до них; формувати вміння сприймати зміст музичних творів; вчити розрізняти добрі та погані вчинки. - сприяти розвитку рухової активності, заохочувати участь в імітаційних рухливих іграх та ігрових вправах. - спонукати малят вдаватися до асоціативних зв’язків, розмірковувати, робити припущення та гіпотези; формувати комунікативні навички. Матеріал: - музична п’єса М. Красєва «Синичка», А. Губбаха «Горобець»; - малюнок «Сидить сорока-білобока»; - загадки про пташок; - зображення пташок; - вірш А. Камінчука «Годівнички» Методи і прийоми: - слухання музичних творів; - фізкультхвилинка «Пташечки»; - рухлива гра «Хто налякав горобців?»; - розгляд малюнка, зображення птахів (порівняння частин тіла з геометричними фігурами); - прогулянка спостереження «Біля годівниці»; - мовна гра «Придумай порівняння», вірш. Заняття музичне (Конспект заняття додається) Спостереження 1. У ранкові години провести бесіду «Чуйність – найкраща із чеснот». Формувати уявлення про позитивні якості: моральність, людяність. Дати поняття про те, як важливо бути чуйним стосовно інших. Пальчикова гра «Гостинна білочка». Ось білочка взимку до дерева скаче, (Долоні поряд, вказівні пальці підняті, решта – з’єднані пучками докупи («білочка») Тремтливу ворону на гілочці баче. (Долоні зчеплені великими пальцями, решта пальців розставлені («ворона») Ти замерзла, вороно? Прошу, не журись! (Похитування кистями праворуч - ліворуч) Йди в гості, в дупельці моєму погрійся! (Закруглені пальці однієї долоні обхоплюють іншу) Етюд на вираження емоцій «Чуйна та байдужа дівчинка» Чистомовка «Чесний, чуйний, ґречний Ромчик – Надзвичайно чуйний хлопчик». 2. На прогулянці – екскурсія територією дитячого садочка. Розширити знання про дитячий садочок (кожна група має свій майданчик, створені умови для цікавого відпочинку). Сприяти прояву цікавості до об’єктів довкілля, вчити помічати нове, невідоме. Виховувати дружні стосунки між дітьми під час спільної гри. Ігрова ситуація «Посварилися - помирилися» Вправляти малят у вмінні спілкуватися, формувати навички соціально-адекватної поведінки. Мирилка «Мирилка летіла, на квіточку сіла. Сказала тихенько: «Мириться швиденько». Фізкультура на повітрі Мета: удосконалювати вміння стрибати на обох ногах з поворотом на 90о за один стрибок, ходити «змійкою» Ігрова діяльність Дидактичні ігри: «Впізнай птаха», мовна гра «Зустріч друзів», «Складі веселі віршики» (слова-рими), «Чуйність – це важливо» (відповідь на запитання, логічні висновки), «Зима - літо» (закріпити ознаки зими, складання описових розповідей з 2-3 речень), «назви частини тіла» (пташка), «Оціни вчинок», Гра – пошук «Де сліди?», словесна гра - фантазування «Якби я був пташкою» Рухливі ігри: Творча гра: «Дятел - джентльмен» (дітям пропонують уявити дятла солідним джентльменом та описати його, використовуючи порівняння та епітети; показати його мімікою, рухами, жестами (за бажанням) «Якби пташки заговорили…» (розвиток діалогічного мовлення, творчої уяви) Трудова діяльність З’ясувати, який корм потрібен птахам. Підготувати різноманітний корм і насипати його в годівнички. З’ясувати, хто найчастіше прилітає. Викликати бажання піклуватися про птахів не лише в дитячому садку, а й удома. Художнє слово: Зажурились пташки на морозі, Не щебечуть, бо серця в тривозі: Вже настала сувора зима, свище бура, а їжі нема… Допоможемо друзям пернатим зиму цю нелегку зимувати. Робота поза заняттям Читання вірша О. Олеся «Ялинка» Бесіда за змістом (вірш додається). Відгадування загадок про птахів Стука, грюка молоток – Він лікує нам садок. (Дятел) Бесіда «Охорона птахів» Як люди можуть допомогти птахам взимку? Що станеться з птахами, якщо люди продовжуватимуть вирубувати ліси? Чим небезпечне для природи зменшення кількості дерев, птахів? Народна прикмета: Заспівав снігур – буде хуртовина Індивідуальна робота за результатами початкової діагностики Пальчикова гімнастика «Птахи»: Пташечки по саду нашому летіли, (Руки схрещені, імітують політ пташки) І на годівничку радісно присіли. Нумо пернаті друзі, крихітки дзьобами! (Розчинають по одному пальчику на руках) Снідають пташата, дякують малятам. (Плескають у долоні) Конструктивно- ігрова діяльність Тема: «Виготовлення єврорюкзочка для білочки» Девіз: В єврорюкзачок зернятко ти клади – Всім знедоленим пташкам на світі допоможи! Мета: - вироблення в дітей навичок поведінки, орієнтованої на сталий стиль життя; - розвивати ентузіазм, пізнавальну активність, ініціативу, емоційну чутливість, дрібну моторику, уяву, творче мислення, інтерес до використання підручних (нетрадиційних) матеріалів; - стимулювати дітей до створення предметів власноруч; - розширювати особистий досвід дітей, підтримувати прагнення до самостійної діяльності; - заохочувати до експериментування і створення нових образів. Матеріал: затискачі для паперу, 2 великі пластикові пляшки, кольорові шнурки чи стрічки, ножиці, діркопробивач. Пошуково - дослідницька діяльність 1. Тема: «Про що розповідають сліди на снігу» Мета: вчити розпізнавати пташині сліди на снігу. Здогадатися: було багато птахів, чи одна пташка? 2. Тема: «Чия хатка у дуплі» Знайти дупло на дереві. З’ясувати чия це хатка? (білочки). Як білочка утеплюється на зиму? Яка в неї шубка? Вірш П. Демченко «Білочка» - Де ти, білочко, живеш? Що ти, білочко, гризеш? - У зеленому ліску, У дуплі, у соснячку Я гризу горішки, І гриби, і шишки. - А в морози люті – злі Ти не мерзнеш у дуплі? - Мене добре зігріває Моя шубка хутрова, І тому зимові дні Мені зовсім не страшні. Пригостити білочку горіхами, шишками. Робота з батьками Виготовлення годівнички. Ознайомити батьків з основними завданнями формування у дітей уявлень про птахів і користь, яку вони приносять


Категория: МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Добавил: katerina_lepetuha Просмотров: 1319 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Майстер-клас "Вигото...


Склади казку


Казковий карнавал. Сценар...


ПОДОРОЖ ПО КРАЇНІ ЗДОРОВ’...



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг