Головна » Матеріал для завантаження » МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!»
08.02.2017, 07:36 Тема: «Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!» Мета: Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів; розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами; вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби; розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення. Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість. Розширювати економічне знання дітей. Х і д з а н я т т я Діти заходять до групи і бачать сліди на підлозі, які доводять до дерева. Вихователь: Малята! Поки нас не було, до нас завітали гості. Але хто це? Чиї сліди? Діти, ступаючи слідами, міркують про таємного гостя. (Під музичний супровід пісні дитячого ансамблю «Пісня про корівку» з’являється з-за дерева Корівонька з бідончиком (дитина). Разом з дітьми кружляє в таночку) Корівонька: Добрий ранок, малята! Я – Корівонька! Я несу у світ добро! Це – корисне молоко! Як про це всім розповісти? Любі, діти, підкажіть же! (Сідає з бідончиком на пеньок і журиться) Дитина 1: Корівонька, ми обов’язково всі разом щось вигадаємо! Дитина 2: А, щоб розвеселити тебе, запрошуємо пограти з нами. Дитяча гра «Ти мені – а я тобі» П/зм: - дати уявлення про економічні категорії (ресурси, потреби, вибір); - вчити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів», показати взаємозв’язок між цими потребами та шляхи їх задоволення; - продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини; - вчити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість; - довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей, показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат; - формувати навички розсудливого раціонального споживу; - виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них. Вихователь: Ось, молодці малята! Звеселішала наша Корівонька. (Лунає звук бігу з тупотом) Вихователь: Діти, хтось на допомогу поспішає (З’являється Афлатун) Вихователь: Раді тебе бачити, Афлатун! Афлатун: Добрий ранок, малята! Добрий ранок Корівонька! Дуже скучив за вами! Почув, що потрібна вам допомога і ось я тут. Зарадити зможе телевізійна реклама, а щоб більше про неї дізнатися – рушайте зі мною в чарівний рекламний світ. (Діти під музику П.Чайковського «Лускунчик» імітують рухи «як чаклуни» і потрапляють до міні-музею «Народження реклами») Міні – музей «Народження реклами» Перед дітьми різні зображення з історії виникнення реклами, а також предмети: дзвоник, кам’яна плита, дошка, вижений на дошці малюнок, вугілля, які асоціювалися з першими уявленнями про рекламу. Діти слухають розповідь Афлатуна про історію виникнення реклами. П/зм: - формувати уявлення про економічну категорію «реклама»; - познайомити з історією її виникнення; - розвивати (виховувати) спостережливість, кмітливість; - викликати інтерес до усього нового. (Під музичний супровід П.Чайковського «Лускунчик» діти і Корівонька, разом з Афлатуном, продовжують мандрувати рекламним світом до будинку реклами) Будинок реклами Діти розглядають експонати, які характеризують види реклами: плакати, стенди, каталоги, календар тощо. Вихователь: Діти, де можна зустріти рекламу? Дитяча гра «Де я зустрів рекламу?» П/зм: - вчити називати і розпізнавати види реклами; - розуміти інформацію, яку несе реклама; - розвивати вміння орієнтуватись у світі реклами; - формувати знання про місця знаходження реклами. Висновок: У сучасному світі – реклама всюди! Дитина 3: Хто підкаже, що купити, Де знайти потрібну річ Допоможе нам реклама, Що не спить і день, і ніч. Дитина 4: На парканах, на вітринах, На екранах, на машинах, У тролейбусі й метро – Нас запрошують бюро. Дитина 5: Ідіть, ідіть, летіть, біжіть. Наш товар хутчіш купіть. Бо тепер, як не кажіть, Без реклами важко жить! (Під музику П.Чайковського «Лускунчик» продовжують мандрувати до рекламної вітрини) Мій вибір Перед дітьми представлені три групи товарів різних виробників: соки, йогурти, молоко. Малята обирають із даних зразків той, що найбільше сподобався, і обґрунтовують свій вибір; з’ясовують, які властивості повинен мати за рекламований товар: красивий, яскравий, блискучий, гарно упакований, щоб його купили. Висновок: На кожний товар обов’язково знайдеться свій покупець. (Корівонька обрала для свого молока упаковку, яка сподобалась. Продовжують мандрувати під музичний супровід, з обраними зразками, до рекламної школи) Рекламна школа Перед малятами великий телевізор. Діти чують голос: «Добрий ранок, друзі! Я, чарівний телевізор, можу вам допомогти! Ви скоріш мене вмикайте і рекламу запускайте». Малята за бажанням рекламують раніше обрані товари по телевізору (створюють 4 – 5 рекламних роликів) Висновок: Реклама повинна бути голосна, весела, ритмічна, музична, зацікавити, спонукати купити. Музичний рекламний ролик Корівонька обирає двох дітей і разом розігрують слова пісні «Далеко, далеко на лугу…» (під мінусовку) Вихователь: Корівонька, мандруючи рекламним світом, скільки всього цікавого дізналися і корисних справ зробили: упаковку для молока обрали, рекламні ролики запустили. Мабуть втомилися? Час трішки відпочити. Афлатун: Діти, є ще один цікавий і веселий вид реклами «Флеш Моб» (миттєва передача інформації через засоби Інтернету у різні частини планети). Фіз. хвилинка «Флеш Моб» Діти всі разом імітують рухи відповідно до змісту пісні «Далеко, далеко на лугу…» Афлатун в цей час знімає ролик і викладає його в Інтернет. Вихователь: Тепер рекламу молока нашої Корівоньки знають по всьому світі, але треба щоб її ще бачили у кожному куточку. Пальчикова гімнастика «Рекламний агент» Афлатуна ми зустріли. Рекламний ролик запустили. Час агентами нам стати. І вітрину розмалювати. Креативна діяльність «Рекламна вітрина» Діти на склі фарбою малюють вітрину корівки плями, домальовують склянку молока. Робота проводиться по обидві сторони скла. Корівонька: Молодці малята! Спасибі вам за допомогу. Ви зробили добру і велику справу. Рада була, Афлатунчик, з тобою познайомитися. Тепер за здоров’я людей можна не хвилюватись. А на вдяку від мене прийміть гостинець – смачний, корисний молочний йогурт. Час мені повертатися додому. До побачення.


Категория: МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Добавил: katerina_lepetuha Просмотров: 506 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Розрізні картинки для діт...


Сценарій: Свято "Вес...


Педагогізація батьків. &q...


Подорож до країни Математ...



Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК