Головна » Матеріал для завантаження » МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

Психолого-педагогічний проект за змістом казки:В.Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала».
08.02.2017, 07:41 «Казка – активна естетична творчість, що охоплює всі сфери духовного життя дитини – її розум, почуття, уяву, волю». В.О.Сухомлинський Психолого-педагогічний проект за змістом казки:В.Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала». Мета проекту: за допомогою казки пробудити в дитячих душах благород- ність почуттів: співчуття, небайдужість, вдячність, задово- лення й радість від створених добрих вчинків, ініціативних прагнень допомогти комусь, розрадити, подарувати втіху. Завдання : • Розвивати у дітей мислення, увагу, спостережливість. • Формувати уміння зацікавлено слухати розповіді, запам'ятовувати. • Виховувати почуття співпереживання птахам, бажання допомогти їм, виховувати почуття радості і задоволення від виконаної справи. • Розвивати почуття прекрасного, розуміти і відчувати красу рідної природи, рідного слова. • Сприяти розвитку розповідного та діалогічного мовлення;поповнювати словниковий запас. Гасло : « Все зможемо,коли ми разом». 1.Мотиваційний Мета: викликати у дітей бажання створити спільний задум;визначити завдання,зміст та форми діяльності,спрямовані на його реалізацію. Читання казки В. Сухомлинського «Як білочка дятла врятувала». 2.Інформаційний Мета: сформувати систему знань,умінь,навичок,необхідних для реалізації проекту,проявів творчості й фантазії. • Бесіди з дітьми на морально-етичні теми. • Прогулянки та спостереження за природними явищами,птахами,тваринами,за батьками та дітьми та їх відносинами;природно-дослідницька діяльність за станами води,властивостями льоду. • Організована освітня діяльність: Ознайомлення з природою « Слідом за пташкою » Мета: вчити дітей встановлювати прості причинно-наслідкові зв’язки, пов’язані з сезонними змінами,сприймати нескладну розповідь про птахів у зимовому лісі;поглиблювати знання дітей про умови життя птахів,спосіб живлення та пересування відповідно пір року(зокрема зими) розвивати вміння розрізняти різні види круп,як корм для птахів;розвивати пам’ять,увагу,логічне мислення,дрібну моторику рук; прищеплювати любов до живої природи,дбайливе ставлення до птахів,бажання допомагати їм. Художня література-читання оповідання Л.Толстого «Два товариша» Соціально-моральний розвиток « Час творити добро » Мета: вчити коригувати власну поведінку відповідно до загально-природних культурних норм,свідомо оцінювати власну турботливість про своїх рідних,друзів,об’єктів природи,як важливу позитивну людську рису. Уточнити і поглибити знання про добро і зло;виховувати моральні якості особистості, прагнення допомогти слабшому. 3.Репродуктивний Мета: вчити застосовувати набуті на інформаційному етапі знання,вміння і навички,добираючи серед них необхідні для вирішення нових,нестандартних ситуацій,що виникають у процесі реалізації проекту. Мовленнєвий розвиток « Дарунки від білочки » Мета: вчити дітей розповідати про результати своїх досліджень предметів довкілля,розвивати спостережливість та уяву; Збагачувати словниковий запас,вправляти в узгодженні іменників з прийменниками,зокрема таких слів,у яких при змінюванні відбувається чергування приголосних (у канавці,на долонці, біля річки…); Удосконалювати елементарні навички роботи з індивідуальними картками; Виховувати любов до мешканців природи,бажання піклуватися про них,чуйність,товариськість,взаємодопомогу. Сенсорно-пізнавальний розвиток « Гра в схованки » Основи здоров’я «Зимовий одяг» Мета:ввести поняття «зимовий одяг»,наголосити,що теплий одяг люди одягають ,щоб не замерзнути й не захворіти,також він допомогає при падінні;звернути увагу дітей на «одяг» тварин та зміна його за сезонами. Народознавство « Дорогами зимових казок » Мета: знайомство дітей з українським фольклором;виховувати любов до української народної творчості. Ліплення з тіста « Зернятка для пташок » • Уроки мислення на природі «Якби…» • Слухання «музики природи», авторської та народної музики, висловлювання своїх вражень. • Налагодження постійного емоційного зв’язку з батьками. 4. Творчий етап Мета:реалізувати спільний творчий задум,наповнити процес спалахом позитивних емоцій;розвивати фантазію,творчу уяву,естетичне сприйняття творчої діяльності,ініціативність та індивідуальність у роботі;виховувати бажання допомогти,вміння співчувати. Елементи аплікації « Коло дружби та допомоги » Створення композиції до казки. Креативна діяльність « Єврорюкзак для білочки » Театральна діяльність « Ми не скажемо, а покажемо » 5. Рефлексивно-оцінювальний етап


Категория: МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Добавил: katerina_lepetuha Просмотров: 609 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


СВЯТО ДЛЯ ЛЮБИХ МАМ ДЛЯ Р...


Педагогізація батьків. &q...


Дидактичні матеріали для ...


Казковий сценарій весняно...



Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК