Головна » Матеріал для завантаження » МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ » МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС

Творчий проект
02.02.2017, 14:16 Бесіда з дітьми у ранковий час «Екологічна проблема-зменшення пташок» Визначити знання дітей про самоцінність кожної живої істоти в природі та взаємозв язок між ними: - комахи-птахи; - комахи-дерева; - птахи-дерева Мімічний етюд «Маски настрою» Екскурсія-милування та спостереження за деревами і кущами(вони відпочивають,не ростуть,не квітнуть,але живі)Чи можна вгадати,яке це дерево чи кущ взимку?Чому це важко зробити? за березою(як пізнати березу?Які частини дерева ви знаєте?Чому без листя?На що схожа?) за ялинкою(Чим відрізняється ялинка від дерев?Якого кольору?Чи є на ній листочки?) за горобиною(Чому її називають «пташиною столовою»?Дерево це чи кущ?Хто з пташок любить їсти ягоди горобини?) Трудова діяльність Підкидання снігу під дерева(сніг неначе ковдра вкриє та зігріє корінь дерева) Емоційно-чуттєве спілкування «Що я відчуваю коли це дерево обіймаю» Художнє слово та народний фольклор Загадки,прислів я,приказки,скоромовки про ліс та дерева. Читання творів М. Познанської «Спасибі людям,що створили ліс»;К.Д.Ушинський «Суперечка дерев» Логіко – математична діяльність «Дивосвіт» • Чи бувають дерева золотими? • Чи є у світі грошове дерево? • Де росте дерево-щастя? д\гра «Склади картинку»,»Велике-більше-найбільше», «Товсте-товще-найтовще», «Низьке-високе». Ігрова діяльність Дидактична гра «Одягни дерево», «З якого дерева гілка(листочок)», «Назви частини цілого»,»Послухай і відгадай», «Екологічні знаки», «Визволи пташку з клітки», «Де дерево,а де кущ?», «Природа нас годує», «Ліс і ми», «Добре-погано», «На що схоже дерево» Рухлива гра «Діти в лісі», «Підбіжи до дерева», «Дістань до гілочки», «Зупинися біля дерева,яке я скажу» Мовленнєва діяльність • «Так чи ні», • «Який,яка,яке?», • «Що я подарую дереву?», • «Диво-деревце і диво-слівце»(придумати назви до диво-дерев-ка малюнками-(словотворення) Гра-медитація «Я- дерево», ТРВЗ словесна гра-фантазування «Якби я був деревом», «Дерево-це» «Дивоказка»(складання казки про ялинку за зразком вихователя) Пальчикові ігри «Деревце», Ігровий дослід і спостереження • «Срібна гілочка»(занурення гілочки ялинки в соляний розчин) • Поставити у воду гілку та спостерігати,як проростає коріння,листячко,з ясувати,що потрібно для росту рослин Творча гра Складання колажу «Чарівна картина»(місце пташок,звірів,людини,квітів,дерев та кущів у лісі) Освітня діяльність (Мовленнєвий розвиток) Тема: «Царство дерев» Мета:формувати у дітей поняття про ліс як єдину систему,в якій взаємопов язані жива і нежива природа,про їх взаємовплив;пригадати правила поведінки в природному середовищі,знання про рослини і тварин;розвивати уявлення, логічне мислення, зв язне мовлення, збагачувати словниковий запас іменниками,учити складати речення,коротенькі розповіді з елементами опису разом з вихователем;сприяти прагненню розмірковувати на запропоновану тему,вмінню імітувати звуки;виховувати дбайливе ставлення до рослин,бажання доглядати за ними. Матеріал:схема «дерева-ліс»,предметні картки за темою «птахи»;фланелеграф,зображення дерева,пташок,тварин,комах;масажний килимок,аудіозапис.


Категория: МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС | Добавил: katerina_lepetuha Просмотров: 784 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:


ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:


Сценарій розваги "Св...


Дидактичні матеріали для ...


Сюжетно-рольова гра «Школ...


Родина, народны ремесла



Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar