Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » ІКТ(методика)

ЧИ БУВАЄ КОМП'ЮТЕРНА ЗАЛЕЖНІСТЬУ ДОШКІЛЬНЯТ?
25.03.2013, 20:14

Які можуть бути наслідки неконтрольованого інтересу дошкільника до комп'ютерних ігор?

Наведу як приклад випадок із Сергійком, який буквально за 2 місяці став ком­п'ютерно залежним. Батьки придбали тех­ніку для старшої доньки, яка навчається в технікумі. А хлопчику подарували лише одну комп’ютерну гру, яка дала старт його захопленню. Нічого, крім цієї гри, Сергій не бажав бачити. Перестав цікавитися іграми, іграшками. Все, що ставало на перешкоді грі, його дратувало, навіть дитячий садок, у якому його чекали друзі й цікаві заняття.

Вперше я звернула увагу на дивну пове­дінку Сергійка під час музичного заняття. Згідно з планом своєї роботи я прийшла, щоб спостерігати за емоційними реакція­ми дітей середньої групи. Поведінка хлоп­чика була неадекватною. Всі добре знають, що діти активно реагують на музику, за­любки співають, танцюють. Їх навіть буваєважко зупинити. А тут... Дитина не брала

 

участі у занятті, психологічно відсутня, байдужа до дій ровесників. Справляла вра­ження хворої дитини. Я поцікавилась у ви­хователя, чи, бува, хлопчик не хворий, чи давно він так поводиться. Виявилось, ос­таннім часом його поведінка змінилась. Після заняття ми прийшли в групову кімна­ту і Сергій одразу ліг на килимок, ніби дуже стомився. Коли я запропонувала йому піти до мене в гості (у кабінет), хлопчик неохоче пішов. Показ книжок, ігор його не заціка­вив, але, побачивши телевізор, хлопчик ураз «ожив». Спочатку я подумала, що він любить дивитися телевізор, але після бе­сіди зрозуміла, що слід чекати гіршого — комп'ютерної залежності

Це припущення підтвердилось під час бесіди з мамою Сергійка. Справді, хлопчик настільки захопився комп'ютерною грою, що може просидіти перед монітором 5—6 го­дин у вихідні дні Його поведінка дуже тур­бувала батьків, але вони не знали, що ро­бити.

Мирозробили план дій:

    не дозволяти хлопчику сидіти біля комп'ютера більше ніж півгодини на день, поступово зменшуючи час;

    більше гуляти на свіжому повітрі, у вихідні дні відвідувати зоопарк, театри, атракціони тощо;

    влітку вивезти дитину в село, подалі від «цивілізації»;

    не купувати дитині азартних та агресивних комп'ютерних ігор, краще придбати якусь одну навчально-пізнавальну. Навчаючись, скажімо, англійської мови дитина не зможе висиді­ти за комп'ютером понад півгодини.

    На щастя, батьки зрозуміли серйозність проблеми, на сімейній раді вирішили діяти одностайно. Зі свого боку я як психолог постійно тримала під контролем ситуацію:
спілкувалася з мамою, проводила індивідуальні заняття з дитиною (розгляд книжок
із яскравими ілюстраціями, збір конструктора, малювання, ігри). Наразі Сергій — активний, веселий, комунікабельний хлопчик. Він має здоровий вигляд, знову залюбки ходить до дитячого садка.


25.03.2013, 20:14 --------------------------

Категория: ІКТ(методика) | Добавил: yrok | Теги: залежність, методика, ІКТ Просмотров: 2087 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 9
Гостей: 9
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok
Україна. Кривий Ріг