Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник |
Всього у категорії матеріалів: 154 Зараз маєте змогу переглянути: 51-75 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
ОБЕРІТЬ КЛАС:
![]() МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРШОГО УРОКУ В 2015/2016 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ НА ТЕМУ «МИ – НАЦІЯ ЄДИНА!» |
![]() Методичні рекомендації містять поради науково-методичних лабораторій, центрів, відділів комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» щодо визначення змісту, орієнтовних форм проведення пленарних і секційних засідань серпневих конференцій педагогічних працівників у 2015 році. Рекомендації адресовані працівникам місцевих органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів). |
![]() Етап уроку Перевірка домашнього завдання |
![]() Міністерство освіти і науки України листом від 26.06.2015 надсилає для практичного використання укладені спільно з Національною академією педагогічних наук України методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році. |
![]() //Початкова освіта. - 2007. - № 4. Групова робота на уроці Останнім часом, коли цінність активних методів зросла, у педагогічній літературі часто зус трічаються рекомендації використати групову роботу оскільки доведена її ефективність у розв’язуванні широкого кола завдань. Однак, на думку багатьох дослідників, зокрема фахівців з розвивального навчання, у початковій школі варто говорити про „вирощування” групової роботи, точніше, умінь дітей, необхідних для успішного спільного пошуку. Результатом цього процесу стає, як сформована в учнів здатність організовувати роботу групи (планувати дії; розподіляти ролі; дотримуючись норм співпраці реалізовувати задумане; представляти свої висновки у вигляді моделі, схеми тощо), так і здатність свідомо обирати зручну й ефективну форму роботи з завданням і, в разі необхідності, ініціювати групову роботу. Отже, пропонуємо рекомендації щодо організації такої групової роботи, яка надасть можливість досягти описуваного результату.
Методичний порадник |
Просмотров: 3201 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 27.03.2015
| Комментарии (0)
Автор: http://centrro.at.ua
|
![]() |
![]() Примусити себе почати активно працювати після вихідних – непросте завдання навіть для дорослих, не говорячи вже про дітей. Будь-який вчитель з власного досвіду знає, що привести дітей до «тями», особливо на перших уроках по понеділках, тобто налаштувати їх на робочий лад, може бути досить складним завданням, тому що діти, зазвичай, хочуть поговорити про те, де вони були, і що вони робили під час віхідних. |
![]() Заняття–тренінг
Методичний порадник |
Просмотров: 5577 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 09.02.2015
| Комментарии (0)
Автор: Новіцька Ірина Йосипівна
|
![]() .
Методичний порадник |
Просмотров: 1714 |
Загрузок: 521 |
|
Дата: 15.01.2015
| Комментарии (0)
Автор: Лісняк Любов Іванівна
|
![]() Метод проектів - це спосіб досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми, яка повинна завершитися сповна реальним, відчутним практичним результатом, оформленим тим або іншим чином (проф. Є. С. Полат); це сукупність прийомів, дій учнів в їх певній послідовності для досягнення поставленого завдання — вирішення проблеми, особисто значимої для учнів і оформленої у вигляді якогось кінцевого продукту.
ДО УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Просмотров: 1750 |
Загрузок: 567 |
|
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
Автор: Патек ЛюдмилаСерафимівна
|
![]() .
Методичний порадник |
Просмотров: 1055 |
Загрузок: 481 |
|
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
Автор: Власенко Марина Василівна
|
![]() ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ |
![]() . |
![]() Десять порад сучасному вчителю, які слід ураховувати під час навчання учнів
Методичний порадник |
Просмотров: 1121 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 18.12.2014
| Комментарии (0)
Автор: http://osvita.ua
|
![]() Англійське слово "іnnovation" – нововведення – має в собі певну двозначність, припускаючи одночасну наявність раціоналізації та введення чогось принципово нового. Міжнародний стандарт визначає інновацію як кінцевий результат інноваційної діяльності, що отримав утілення у вигляді нового або вдосконаленого продукту.
Методичний порадник |
Просмотров: 1360 |
Загрузок: 0 |
|
Дата: 18.12.2014
| Комментарии (0)
Автор: http://osvita.ua
|
![]() .
Методичний порадник |
Просмотров: 1399 |
Загрузок: 404 |
|
Дата: 18.12.2014
| Комментарии (0)
Автор: Патек Людмила Серафимівна
|
![]() Згідно з останніми дослідженнями, переважна більшість учителів Великої Британії вважають, що відкриті атестаційні (в англійській термінології градуювальні, ‑ пер.) уроки є однією з основних причин стресів і тривожності у професії вчителя. |
![]() * |
![]() * |
![]() * |
![]() * |
![]() * |
![]() * |
![]() МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 1/9-382 від 29 липня 2014 року Місцевим органам управління освітою Керівникам навчальних закладів Про особливу відповідальність педагогічних Ураховуючи складну суспільно-політичну ситуацію у країни, спричинену агресією Росії, звертаємо увагу працівників освіти на відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників за виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого культурного потенціалу народу. |
![]() Який резонанс у серцях дітей залишають громадські конфлікти і як вберегти психіку учнів від небезпечних потрясінь Автор: Ніна Андрусич
Методичний порадник |
Просмотров: 1052 |
Загрузок: 740 |
|
Дата: 25.04.2014
| Комментарии (0)
Автор: Ніна Андрусич
|