Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник

Еклектичне виховання інноваційної особистості
(493.6 Kb) ] 06.08.2016, 14:54

У системі освіти творчі можливості, закладені природою в кожній дитині, мають бути розвинені. Тому Державним Стандартом передбачається одне з головних завдань школи – всебічний розвиток та виховання особистості через формування в учнів бажання і вміння вчитися.

Завдання надзвичайної ваги є утримання в дитині позитивного ставлення й інтересу до навчання. І тому у навчально-виховному процесі необхідно зважати не лише на традиційну методику, але й шукати нові підходи до розв’язання завдань, поставлених сьогоденням.

Головне завдання своєї роботи вбачаю у розкритті індивідуальності кожної дитини. Від того, якими будуть перші шкільні кроки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і майбутній життєвий шлях. В.О. Сухомлинський писав, що кожна дитина іде в школу з вогником в душі; а завдання педагога цей вогник підтримати, щоб він не погас. Тому часто задаю собі питання:

  • Як не погасити вогник цікавості дитини?
  • Як навчити дитину вчитися?
  • Як уникати пасивності учнів на уроках?
  • Як «свій» урок зробити «їхнім» уроком?
  • Як вчительське «треба» перетворити на учнівське «хочу».

На мою думку, ні що не спрацьовує на успіх, як спільна творча позакласна робота всіх членів навчального процесу з точки зору інноваційної педагогіки: новим напрямком освіти є належна якість не лише навчання, а й виховання ступінь розвиненості особистості, яка навчається, і підготовленості до продовження навчання у самостійному житті.

Розвиток інноваційних процесів в освіті на сучасному етапі  є об’єктивною  закономірністю, що зумовлюється інтенсивним розвитком  інформаційних технологій у всіх сферах людського буття, оновленням змісту філософії сучасної освіти, центром якої став загальнолюдський цілісний аспект,  з гуманістично зорієнтованим характером взаємодії учасників навчально-виховного процесу, необхідністю підвищення рівня активності та відповідальності педагога за власну професійну діяльність, спрямовану на формування творчої особистості вихованця . готовності до сприйняття та активної діяльності у нових соціально- економічних умовах. У зв’язку з цим  винятково важливого значення набуває інноваційна діяльність педагога.

Що педагогіці можна придумати незвичайного, що зацікавить і учнів, і учителів? І я спробувала поєднати те що на перший погляд не можливо поєднати.


(493.6 Kb) ] 06.08.2016, 14:54 --------------------------

Категория: Методичний порадник | Добавил: yrok | Теги: Методичний порадник, інноваційної, виховання, Еклектичне, особистості Просмотров: 1062 | Загрузок: 363 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok
Україна. Кривий Ріг