Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник

Методичні рекомендації на основі власного досвіду.
(131.5 Kb) ] 28.01.2018, 16:33

Мені 41 рік.  Я маю 23 роки пед. стажу, але, як не дивно проходжу  тритижневі курси разом з вчителями-початківцями, тому, що я вчитель- спеціаліст. Початкові класи.

   «Чому?» - виникнуть запитання. Тому я хочу поділитися з вами своїм життєвим і педагогічним досвідом, щоб застрахувати від помилок молодих вчителів і щоб не зупинялися на досягнутому, і знали що навіть в 41 нічого не пізно.

   Я ще маленькою дівчинкою знала чого я хочу. Я вчила своїх подружок, ляльок. І в 19 років почала працювати вчителем початкових класів. Моїм випускникам уже по 26-27 років. Є судді, є лікарі, є які працюють у поліціі, вихователі і вчителі. А, найголовніше, що всі дорослі, мають свої сімї. Не можу не згадати випадку, який був місяць тому. Йду я на роботу, зупиняється мені машина «Оксана Василівна, - сідайте!» - сказав мій випускник Степан. Відкриває двері чоловік вищий за мене на голову - це хлопчик, якого я називала Степанком, якби не блакитні очі, то не знаю, чи впізнала би. Приємним було те, що він сказав, що дотепер пам’ятає як цокали мої каблучки. І як я їх вчила склад числа і девіз: «В нас немає «Ти», немає «Я,» в нас єдиний клас, одна сім'я», – ці слова є актуальними для нього і зараз.

   Склалися обставини так, що я після двох років декрету не пішла працювати в школу. А продовжила свою пед. діяльність у РКБДЮТ керівником гуртка «Дитячий театр» (мені було дуже страшно, тому що досвіду роботи не мала ніякого). Але вчилася разом з дітьми. Я відчувала. що це не моє, хоча у мене ніколи не було проблем з дітьми, я легко знаходила з ними спільну мову і ми неодноразово були пеерможцями обласних конкурсів. (Діти були різного віку від 8 до 17 років). Але, я завжди в душі залишалася дитиною і не стидалася дітям показати як грати ту чи іншу роль. Дуже жалію, що сімейні обставини були сильніші за мене і я не вернулася працювати в школу. Але завжди потрібно шукати якийсь позитив. Моя доця - моя гордість. Каже, що якби ти не вела драму, я би не подолала страх перед сценою і не поступила би в університет … Але любов до вчительства не покидала мене. І   я на базі РКБДЮТ створила Школу раннього розвитку - «Малючок» («Впевнений старт»). Це коштувало багато зусиль і нервів, мене ніхто не підтримував. Я розвішувала оголошення, сама складала програму, закупляла за свої гроші весь матеріал. але з Божою підтримкою і любов'ю до дітей мені все вдалося.  Дана школа уже працює 12 років. Батьки до неї записують дітей рік наперед. Знання, уміння і навички формуємо з допомогою певних алгоритмів – правил, але усе це робиться легко та невимушено, не нав’язливо, в ігровій формі. «Ми навчаємось - граючись» - це стало моїм кредом, кредом створення цього гуртка. Кожен урок має певний ціннісний зміст. На уроці задіяні усі рецептори дитини – і зір, і слух, і дотик, я зрозуміла, щоб дитині легше сприйняти нову тему і її засвоїти і запам’ятати.  Я вирішила використати міжпредметні зв’язки. Наприклад, якщо на уроці «Навчання грамоти» діти вивчали  букву С, шукали подібність цієї букви в приміщенні, малювали її на папері, ліпили її, писали її в муці, кожен був скульптором, художником, композитором. Діти, які боялися розмовляти розкривали себе, тому що кожна дитина хотіла получити найвищу нагороду (наклейки). Для того щоб стимулювати інтерес, і розворушити дітей неговірких, я переможцям давала 10 наклейок, той хто другий 9 і т. д. Це було на кожному уроці. Праця полягала в тому, що діти мали написати букву, зліпити її, намалювати, а потім прочитати. І хто швидше це зробив, забирав свої наклейки і йшов гратися  в  ігровий куточок. На закріплення я дітям читала оповідання  про тваринку (яка починалася з тієї букви, яку ми вивчаємо), то вже на уроці «У світі природознавства» вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, а останнім часом почала їм записувати відео-фрагменти з цими звірятами, а на уроці музики закріплювали це співом. Крім уроків фізкультури, кілька разів упродовж кожного уроку учні робили музичні паузи з елементами фізичних вправ і танцювальних рухів, виконували вправи для очей, застосовували релаксуючі елементи. Особливим є і те, що навчання читанню починаємо без Букваря...


(131.5 Kb) ] 28.01.2018, 16:33 --------------------------

Категория: Методичний порадник | Добавил: yrok | Теги: Методичний порадник, досвіду., рекомендації, основі, власного, на, методичні Просмотров: 766 | Загрузок: 188 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг