Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » Методичний порадник

Використання проектних технологій на уроках у початкових класах (з досвіду роботи)
(17.5 Kb) ] 19.11.2017, 17:14

Я працю над впровадженням проектних технологій вже більше 5 років.

                  Хочу поділитися своїми напрацюваннями.

                  Проекти поділяються на короткочасні та довгострокові.

         Раджу починати з короткочасних. Бо саме тоді діти одразу бачать результат своєї колективної роботи.

Велика роль відводиться вчителеві, його вмінню чітко сформулювати поставлену задачу, розподілити завдання, щоб дітям було зручно працювати у групах.

         Такими короткочасними проектами у моїй роботі були:

  1. «Зимові свята».
  2. «Українські письменники».
  3. «Міста України».

Більш тривалими проектами у дослідницькій діяльності моїх учнів біли:

  1. «Брати наші менші»
  2. «Смачні та корисні»
  3. «Високі та красиві»
  4. «Народні свята»

Діти із захопленням відшукували інформацію, робили яскраві малюнки, намагалися оригінально оформити свою роботу. Результатом колективної праці стали такі гарні альбоми.

Велику роль в роботі над проектами має заохочення учнів, стимулювання, створення виставок, щоб це приносило їм задоволення, щоб вони бачили результат своєї праці.

У початковій школі значну роль в підготовці та оформленні роботи відіграють батьки. Без їх допомоги ми не змогли б оформити так яскраво всі ці альбоми.

Найбільш довготривалим був проект до 200 річниці з дня народження Т.Г. Шевченка.

Учні класу розподілилися на 4 групи. Кожна група отримала завдання:

  1. «Пошуковці – досліджували біографію Т.Г. Шевченка (дитячі роки)»
  2. «Літературознавці – знайомились з творчою спадщиною поета.»
  3. «Мистецтсвознавці – презентовали творчість Т.Г.Шевченка – художника.»
  4. «Ілюстратори – створили аплікації та малюнки до віршів Т.Г. Шевченка.»

Діти працювали дуже завзято, відшукали багато цікавих фактів.

Створили «Дерево життя і творчості Т.Г. Шевченка». Збагатили свої знання, створили яскраві презентації, вчилися висловлювати свої думки.

Батьки приймали активну участь у проекті, допомагали оформити ось такі чудові збірки.

Результатом цього проекту був «відкритий» урок, який відвідали вчителі Саксаганського району. Відео зйомка уроку розміщена на інтернет-сайті, а конспект уроку надруковано у журналі «Початкове навчання і виховання» (№6 2015рік). Хто зацікавився, можете переглянути.

Виходячи зі всього сказаного я вважаю, що при використанні проектних технологій:

а) позитивним є те, що між учителем і учнями відбувається співпраця, з'являються різні форми взаємодії учнів з учителем, урізноманітнюється навчальний процес, учні вчаться отримувати додаткову інформацію, висловлювати свої думки, виступати у ролі інформатора або доповідача.

б) негативним є те що на пошук негативної інформації та її оформлення, а також для захисту проекту потрібен значний час.

в) викликає складності : навчити учнів слухати і розуміти один одного, радіти досягненням інших.

Підводжу підсумок: проектні технології – цікавий вид інтерактивного навчання, стимулюють пізнавальну діяльність і самостійність учнів.


(17.5 Kb) ] 19.11.2017, 17:14

Категория: Методичний порадник | Добавил: yrok | Теги: початкових, досвіду, на, використання, класах, уроках, проектних, технологій, роботи), Просмотров: 1243 | Загрузок: 204 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 10
Гостей: 10
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok, kataantonik9, sterva3512
Україна. Кривий Ріг