Головна » Матеріал для завантаження » ДОВІДНИК ВЧИТЕЛЯ » МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ

Від хорошого вчителя до професіонала ....
(5.08 Mb) ] 24.07.2015, 08:31

Що саме відрізняє практику  "відмінного" вчителя початкової школи від "хороших" вчителів початкових класів? У  нас є деякі цікаві відповіді від дослідників  Лондонського університету  освіти.

Професор Ірам Сирадж-Блетчфорд говорить, що це правильна поведінка вчителя, яка може визначити різницю  дитячого розвитку і дати їй життєвий шанс. 

Ірам є одним з провідних дослідників розвитку освіти дітей, з особливий акцент вона робить на неблагонадійних  сім'ях - було  досліджено близько 3000 дітей, які відслідковувалися у віці від 3 до 16 років.

Її дослідження  різниці між "добрим" і "відмінним" вчителем у класі  тільки одна маленька частина великого  дослідження, яке продовжується вже протягом більш ніж чотирнадцять років. 

Такі риси вчителів можуть бути знайдені скрізь - але їх  поєднання  разом  виробляє "хімічну речовину" для перетворення "доброго" вчителя на "відмінного" у руках  якого дитячі знання  та соціальна поведінка має гарний результат. 

Так які ж вони?

1. Відмінні організаційні навички -  переконайтеся, що всі діти розуміють мету навчання і пов'язані з нею поняття, мають все необхідне для уроку. 

2. Позитивний клімат у класі - дорослі і діти у класі, як і по відношенню один до одного так і по відношенню вчитель - учні. Управління поведінкою дітей -  чутливе (ніхто не принижений).

3. Індивідуальне навчання - вчитель відчуває  індивідуальні потреби дітей та забезпечує їх необхідними ресурсами, що відповідають цим потребам. Вчителі пов'язують  навчання в класі зі світом за межами дверей класної кімнати і забезпечують такі  завдання, які  пов'язують безпосередньо зміст уроку і оточення у якому звикли бути діти.

4. Діалог викладання і навчання - вчитель використовує діалог стимулюючи  учня думати, щоб просунути їх навчання і розуміння. Саме це забезпечує можливості для здобуття вищої форми мислення.

5. Колективні вправи - викладачі кращих шкіл в два рази частіше використовують колективне обговорення, щоб резюмувати уроки, забезпечити зворотний зв'язок, викликати мислення і надати можливості для подальшого обговорення.

Колективне обговорення має  такий великий ефект, що  деякі приклади з них виділені в дослідженні:

  • В кінці уроку поезії введення алітерації і звуконаслідування, вчителька попросила дітей написати  вірша разом. У вірш  треба було включити алітерації і звуконаслідування. Потім вчитель запитав окремих дітей, щоб додати у вірш те що  вони написали під час уроку створюючи "класний" вірш. Діалог був настільки ефективний, діти були розчаровані, коли вона закінчився!
  • Наприкінці уроку математики вчитель попросив  дітей виміряти стіл і розібратися якими одиницями вимірювання зручніше користуватися. Дітям  було запропоновано відстоювати свою точку зору.

Більше прикладів ефективного колективного обговорення можна знайти на Гардіан вчителів мережі тут.


(5.08 Mb) ] 24.07.2015, 08:31

Категория: МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ | Добавил: yrok | Теги: вчителя, хорошого, до, ...., професіонала, від, рекомендації, поради Просмотров: 1683 | Загрузок: 359 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 20
Гостей: 20
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
koncemai_olena
Україна. Кривий Ріг