Головна » Матеріал для завантаження » КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ » ПРИРОДОЗНАВСТВО

Оновлене календарне планування
(238.0 Kb) ] 17.07.2018, 10:25 ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак та
робочим зошитом з природознавства Т. Г. Гільберг,
Т. В. Сак)
Підручник
Умовні позначення
Обговорюємо разом
Сторінка дослідника
Виконай завдання
Виконай завдання разом з дорослим
Поміркуй і дай відповідь
Виконай дослід
Робота в групах Головна думка тексту

Зошит

Умовні позначення:
- намалюй, домалюй
- проведи дослід, спостереження
- виконай разом з дорослим
- розфарбуй
- робота в парах
- щоденник спостережень
- нежива природа
- жива природа
- праця людей

I семестр (2 години на тиждень)
Номер уроку

Тема уроку

Дата
Сторінки
підручника
та
зошита

I семестр
ВСТУП
1 Що вивчає природознавство у другому класі. Знайомство з підручником. Явища природи. Пори року 3-6

2 Наша планета — Земля. Глобус – модель Землі. Обертання Землі навколо осі та рух Землі навколо Сонця. Доба. Чому на Землі бувають день і ніч 7-9

3 Обертання Землі навколо осі та рух Землі навколо Сонця. Чому на Землі існують пори року Вплив Сонця на сезонні явища в природі 10-11

ПРИРОДА ВОСЕНИ
Природа восени
Рослини восени. Поширення плодів і насіння у природі. Їстівні та отруйні гриби. Правила збирання грибів. Тварини восени. Підготовка тварин до зими. Перелітні та осілі птахи. Взаємозв’язки у природі восени. Праця людей восени. Охорона рослин і тварин. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю.
4 Ознаки осені. Осінні місяці. Ознаки живої та неживої при¬роди. Планування спостережень за природою восени 15-18

5 Вода в природі. Три стани води: твердий – лід (cніг); рідкий – вода; газоподібний – водяна пара. Зміна стану води за нагрівання та охолодження. Порівняння властивостей льоду та снігу. . 19-24
6 Термометр. Вимірювання температури.
Практична робота Визначення показів термометра за малюнками. Вимірювання температури повітря та води. 25-27

7 Колообіг води в природі.Опади 28-30

8 Що таке погода та як її передбачити. Складові погоди. Спостереження за погодою рідного краю 31-34

9 Екскурсія в природу. «Спостереження за природою восени» Осінні явища в житті рослини
150-151
35-37

10 Дерева, кущі, трав'янисті рослини. Однорічні та багаторіч¬ні рослини 38—41

11 Плоди і насіння. Дослідницький практикум. Як зберігати в домашніх умовах плоди та насіння Практична робота Розпізнавання органів трав’янистих рослин 41-45

12 Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи восени. Праця людей восени.
13 Навчальний проект « Як готуються до зими рослини?»
14 Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів.
Практична робота Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю. 45—48

15 Як тварини готуються до зими. Комахи восени. 48-51

16 Узагальнюючий урок за темою
Тематична контрольна робота №1

17 Птахи восени. Перелітні та осілі птахи 51—54

18 Звірі восени. Підготовка звірів до зими 54—57

19 Охорона рослин і тварин. Невидимі ланцюги в осінньому лісі. Взаємозв’язки у природі восени. 57-61

20 Навчальний проект «Як готуються до зими звірі?» 60


ПРИРОДА ВЗИМКУ
Природа взимку
Зимові явища у живій та неживій природі. Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм. Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку. Тварини взимку. Зимуючі та осілі птахи. Турбота людей про тварин взимку. Взаємозв’язки у природі взимку. Праця людей взимку
21 Аналіз контрольної роботи.
Зима. Ознаки зими в неживій природі. Планування спосте-режень за природою взимку. 62-64

22 Замерзання води. Лід. Дослідження замерзання води, властивості льоду. Як утворюється лід на ставку?
Практична робота Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу. 64-66
23 Погода взимку. Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм Спостереження за погодою рідного краю 66-69

24 Рослини взимку. Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку 69—73

25 Навчальний проект «Збережемо життя ялинці» Дослідницький практикум. Як зберегти ялинку перед ново¬річними святами
73

26 Тварини взимку. Як зимують птахи.
Практична робота «Допоможемо птахам» 74-77

27 Звірі взимку. Турбота людей про тварин взимку . 77-81

28 Навчальний проект «Пташина їдальня»
76-77
29 Екскурсія в природу. Спостереження за природою взимку
Практична робота «Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи»
151-155
30 Узагальнюючий урок за темою Тематична контрольна робота № 2


II семестр
31 Аналіз контрольної роботи. Які турботи приносить зима людям взимку ? Що я знаю про природу взимку?
32 Взаємозв’язки у природі взимку. Праця людей взимку
ПРИРОДА НАВЕСНІ
33 Весна та її ознаки. Планування спостережень за природою навесні 82—84

34 Вітер як рух повітря. 85-87

35 Погода навесні. Відлига, повінь, льодохід 90-93

36 Весняні явища в житті рослин. Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння.
93-95
37 Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Охорона рослин. 96-97
38 Тварини навесні. Комахи 97-99
39 Птахи навесні. Повернення перелітних птахів. 100-102
40 Пора гніздування. Облаштування птахами гнізд, насиджування та виведення пташенят. 102-105
41 Охорона птахів. 105-106
42 Звірі навесні. Піклування про потомство. 107-110
43 Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідно-му краї.

44 Урок-екскурсія
Спостереження за явищами природи навесні

45 Взаємозв’язки у природі навесні

46 Узагальнюючий урок за темою «Природа навесні»
Тематична контрольна робота №3 ТЕМАТИЧНИЙ БАЛ
ПРИРОДА ВЛІТКУ
47 Аналіз контрольної роботи. Ознаки літа. Нежива природа влітку. 115-116
48 Сонячний годинник 117
49 Жива природа влітку 117 — 120

50 Рослини лісу 120-123
51 Лікарські рослини. Отруйні рослини. 144-145
52 Тварини лісу 124-127
53 Охорона лісу. Правила поведінки у лісі влітку. 127-128
54 Рослини і тварини луків.
129-131
55 Рослини і тварини прісних водойм 132-134
56 Людина і природа. Діяльність людини у природі 135-138
57 Червона книга України. Червонокнижні рослини свого краю. 138-141
58 Навчальний-проект «Рослини та тварини – символи України»

59 Взаємозв’язки у природі влітку
60 Урок-екскурсія
Спостереження за ознаками літа, що наближається 150-151
61 Узагальнюючий урок за темою «Природа влітку»
Тематична контрольна робота №4 ТЕМАТИЧНИЙ БАЛ
62 Аналіз контрольної роботи. Узагальнення спостережень за природою та погодою.
63 Навчальний-проект «Добра справа для природи»
64 Урок-екскурсія

65 Узагальнюючий урок за рік.

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(за підручником О. В. Гнатюк та
робочим зошитом з основ здоров’я О. В. Гнатюк)
підручник
Умовні позначення:
Дай відповідь на запитання, виконай завдання
Робота у парі, групах
Виконуємо разом з батьками Практична робота
Відгадай загадку

I семестр (1 година на тиждень)
Номер уроку

Тема уроку

Дата
Сторінки
підручника
та
зошита

I семестр (16 год)

ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ
1 Я росту і розвиваюсь. Індивідуальні особливості росту і розвитку учнів. Практична робота «Вимірювання зросту і маси тіла» 05.09 4 – 8
(з. с. 2)

2 Здоров'я і хвороби. Профілактика захворювань 12.09 9-11
(з. с. )
3 Інфекційні хвороби. Захист від інфекцій 19.09 12 – 17
(з. с. )

ФІЗИЧНА СКЛАДОВА
ЗДОРОВ’Я
4 Розпорядок дня. Практична робота «Складання розпоряд¬ку робочого дня» 26.09 18—21
(з. с. )
5 Порядок і дисципліна 03.10 22—23
(з. с. )
6 Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку 10.10 24-26
(з. с. )
7 Особиста гігієна. Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Практична робота «Як правильно доглядати за порожни¬ною рота» 17.10 27—30
(з. с. )
8 Культура харчування. їжте на здоров'я! Практична робота «Вибір корисних для здоров'я продуктів» 24.10 31-34
(з. с. )
9 Як поводитися за столом. Правила поведінки за столом 07.11 35-36
(з. с. )
10 Фізичні вправи і здоров'я 14.11 37—40
(з. с. )
11 Правила і процедури загартовування. Практична робота. «Вдягни ляльку» (вибір одягу за погодою) 21.11 41-46
(з. с. )
12 Узагальнюючий урок за темами «Здоров'я людини» та «Фізична складова здоров'я» 28.11

СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА
ЗДОРОВ’Я
13 Права дитини 05.12 47—50
(з. с. )
14 Твої обов'язки 12.12 51-52
(з. с. )
15 Культура спілкування. Умови взаєморозуміння. Прак¬тична робота «Моделювання ситуації невербального спілкування»

19.12 53-57
(з. с. )
ІІ СЕМЕСТР
16 Будь обережним! Безпечні і небезпечні ситуації. Прак¬тична робота «Створення списку джерел допомоги у небезпеч¬них ситуаціях» 16.01 58—60

17 Один удома. Як уникнути небезпечної ситуації. Небезпечні речовини 23.01 61-64

18 Вогонь — друг, вогонь — ворог 30.01 65-67

19 Телевізор, комп'ютер, мобільний телефон. Прак¬тична робота «Створення пам'ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним телефо¬ном» 06.02 68-72

20 Небезпечні ситуації в школі. План евакуації. Прак¬тична робота «Відпрацювання навичок евакуації із приміщення школи згідно з планом евакуації» 13.02 73-76

21 Безпека на дорозі 20.02 77-79

22 Як переходити дорогу. Дорожня розмітка 27.02 80—83

23 Перехрестя. Прак¬тична робота «Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті» 06.03 84—86

24 На відпочинку. Безпека на відпочинку 13.03 87-88

25 Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків 20.03 89—92

26 Як поводитися з тваринами. Безпека спілкування з дикими і бездомними тваринами 03.04 93-94

27 Перша допомога при травмах. Прак¬тична робота «Моде¬лювання ситуації при нескладних травмах» Узагальнюючий урок за темою 10.04 95-97

ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВА
ЗДОРОВ’Я
28 Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров'я людини 17.04 98—100

29 Твої друзі. Вибір друзів. Друзі за інтересами 24.04 101-103

30 Будь людяним. Людяність і співчуття. Як надати підтримку і допомогу 08.05 104—105
(з. с. )
31 Як прийняти рішення. Вплив реклами на рішення людини 15.05 106-107
(з. с. )
32 Алкоголь і здоров'я
Узагальнюючий урок за рік 22.05 108—110
(з. с. )
(238.0 Kb) ] 17.07.2018, 10:25 --------------------------

Категория: ПРИРОДОЗНАВСТВО | Добавил: elep1970 Просмотров: 2750 | Загрузок: 490 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг