Головна » Матеріал для завантаження » КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ » УКРАЇНСЬКА МОВА

Календарні плани. НУШ. Навчання грамоти. Календарне планування. Буквар Вашуленко
(14.3 Kb) ] 18.08.2018, 12:10

Орієнтир для календарного планування уроків навчання грамоти в І семестрі за навчально-методичним комплектом М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко,  О. Ю. Прищепи.

№ уроку

ЧИТАННЯ

ПИСЬМО

Добуквений період

1

Здрастуй, школо!

Ознайомлення з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця, ручки учнями, які пишуть правою, лівою рукою.

Обведення руки на сторінці зошита. Уточнення назв пальчиків руки.

Завдання для зміцнення м’язів руки, розвитку уяви. Створення

квітки з паперу.

2

Я         вчуся        знайомитися, спілкуватися.

Орієнтування на обмеженій площині (сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч). Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.

Розміщення предметів: посередині, ліворуч, праворуч, угорі, внизу.

3

Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Що?

Програмування   й   координування наступного руху руки.

Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі.

«Проходження» по лабіринту, не торкаючись його сторін.

Розфарбовування предметних

малюнків без виводу ліній за межи контуру.

4

Ознайомлююся зі словами –

назвами предметів. Хто?

Координування рухів руки.

Порівняння предметів.

5

Ознайомлююся зі словами – назвами дій. Що робить?

Координування рухів руки.

Розміщення предмета в обмеженій площині.

 

6

Ознайомлююся зі словами —

назвами   ознак.   Який?   Яка? Яке? Які?

Візуальне   виділення   предмета   з

малюнка,         наведення         його. Координування рухів руки.

7

Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів.

Робота з дитячою книжкою.

Нанесення на контури малюнка крапок і ліній з різним натиском руки. Розвиток відчуття сили натиску на папір.

Розфарбовування та вставляння крапок в предметний малюнок з різною силою натиску на папір.

Розвиток зв’язного мовлення.

8

Досліджую речення.

Орієнтування в ліво-правому направленні письма.

Розвиток спритності пальчиків.

Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми.

Завдання для зміцнення руки, розвитку уяви. Створення фігур із олівців (паличок).

9

Ознайомлююся зі знаками в кінці речення.

Ознайомлення з основним рядком графічної сітки зошита. Наведення ліній без відриву ручки від паперу.

Зображення фігур (предметів) у рядку.

10

Знайомлюся   зі    службовими словами.

Розташування           в            рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.

11

Ділю слова на склади.

Ознайомлення з допоміжними лініями рядка (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку.

Зображення елементів прямих, із заокругленнями вгорі і внизу.

12

Знайомлюся   з   наголосом   у словах.

Овали, півовали. Наведення, зображення,           домальовування малюнків. Зафарбовування ягід коловими рухами пальців.

Зображення                 безвідривних подовжених ліній різної форми.

13

Спостерігаю    за    немовними

Робота  в   повній   графічній  сітці

 

 

звуками і звуками мовлення.

Розрізнюю         голосні         і приголосні звуки.

(міжрядкова, похила).

Зображення похилих прямих ліній, похилих із заокругленнями.

14

Розрізнюю тверді і м’які приголосні звуки.

Овали, півовали.

Зафарбовування    ягід     коловими рухами пальців.

Розвиток зв’язного мовлення.

15

Аналізую звуковий склад слів.

Робота з дитячою книжкою.

Петельні лінії. Короткі, подовжені петлі, різноспрямовані. Наведення, домальовування               предметів петельними лініями.

Буквений період

16

Звук    [а].    Позначення   його буквою А, а.

Рукописна мала (рядкова) буква а. Ознайомлення        з        відривним письмом елементів малої букви а. Ознайомлення     з     безвідривним поєднанням елементів малої букви

а. Письмо малої букви а.

17

Закріплення   букви   А,   а   її звукового значення.

Рукописна велика буква А.

Виділення складників великої букви А. Безвідривне поєднання перших двох елементів букви.

18

Звук [о]. Позначення його

буквою О, о.

Рукописна мала буква о.

Початок письма букви.

19

Закріплення   букви   О,   о   її звукового значення.

Рукописна велика буква О.

Закріплення письма великої букви

А.

20

Звук    [і].    Позначення   його буквою І, і.

Рукописна мала і велика буква і, І.

Поєднання букви і з буквами о,а;

букви   о   з буквою   і. Поєднання великих букв з рядковими.

21

Звук [и]. Позначення його буквою И, и. Один предмет – багато предметів (однина і множина).

Робота з дитячою книжкою.

Рукописна мала і велика буква и, И.

Безвідривне поєднання складників малої і великої букви и,И. Поєднання овалів з рядковою буквою и; букви и з овалом. Безвідривне поєднання великої букви И з малою.

Розвиток зв’язного мовлення.

22

Звук   [у].    Позначення   його буквою  У,  у.   Вправляння  у

звуковому       аналізі       слів.

Рукописна мала буква у.

Безвідривне поєднання складників малої букви у.


(14.3 Kb) ] 18.08.2018, 12:10

Категория: УКРАЇНСЬКА МОВА | Добавил: yrok | Теги: грамоти., Календарні, НУШ., планування., БУКВАР, навчання, плани., українська мова, календарне, Вашуленко Просмотров: 7551 | Загрузок: 1622 | Рейтинг: 3.5/2
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК