Головна » Матеріал для завантаження » КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ » УСІ ПРЕДМЕТИ

Календарно-тематичне планування уроків у 4 класі на ІІ семестр (продовження)
03.01.2018, 17:59 Календарно-тематичне планування
Трудове навчання
4 клас
ІІ семестр – 17 годин (1 година на тиждень)
№ з/п Тема уроку Стор. альб. Дата Примітки
РОБОТА З СУЧАСНИМИ ШТУЧНИМИ МАТЕРІАЛАМИ
(2 години)
Учень/учениця:
– знає властивості штучних матеріалів (пластику, поролону, синтепону, синтетичної вати, тощо);
- добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів;
– має загальні уявлення про виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів;
– знає послідовність виготовлення простих виробів з пластику, поролону, синтепону та синтетичної вати;
– вміє виготовляти вироби з сучасних штучних матеріалів.
17. Робота з сучасними штучними матеріалами. Послідовність виготовлення простих виробів із використанням пластику, поролону, синтепону, вати. Практична робота: «Лев». 26 – 27
18. Робота з сучасними штучними матеріалами. Послідовність виготовлення простих виробів із використанням пластику, поролону, синтепону, вати. Практична робота: «Верба над водою». 28 – 29
ВИШИВАННЯ
(2 години)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про оздоблення виробів технікою вишивки;
– добирає матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою;
– називає основні прийоми роботи в техніці вишивка;
– знає як витягувати нитки з основи;
– вміє виконувати шов «вперед голка» та шов «назад голка»;
– розкриває послідовність оздоблення виробів вишивкою.
– володіє початковими навичками оздоблення виробів вишивкою.
19. Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи. Витягування нитки з основи. Шов
«уперед голкою». Практична робота: оздоблення серветки швом «уперед голкою» «Рудий котик». 30
20. Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки. Шов «назад голкою». Практична робота: оздоблення серветки швом «назад голкою» «Червона квітка». 31
ОБЄМНА АПЛІКАЦІЯ ІЗ ТКАНИНИ ТА ҐУДЗИКІВ
(5 годин)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про об’ємну аплікацію з тканини та ґудзиків;
- добирає матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення об’ємної аплікації з тканини та ґудзиків;
– пояснює послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків;
– вміє пришивати ґудзики на ніжці;
– вміє виготовляти об’ємні аплікації на тканині з використанням ґудзиків;
– володіє навичками виготовлення найпростішої м’якої іграшки.
21. Об'ємна аплікація із тканини та ґудзиків. Послідовність виготовлення об'ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків. Практична робота: виготовлення об'ємної аплікації з тканини з використанням ґудзиків. «Панно з квітів». 32
22. Об'ємні вироби з тканини і ґудзиків. Послідовність виготовлення об'ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Практична робота: «Котик на килимку», «Веселий зайчик». 33 – 34
23. Об'ємні фігури паперу в техніці «Квілінг». Закручування паперу
на циліндричну основу. Послідовність виготовлення
об'ємних виробів із паперу. Практична робота: виготовлення об'ємних виробів із паперу. «Червона калина». 35
24. Об'ємні фігури із паперу. Послідовність виготовлення
об'ємних виробів із паперу. Практична робота: виготовлення об'ємних виробів із паперу. «Зірка». 36 – 37
25. Декоративне панно. Послідовність виготовлення декоративних панно. Способи з'єднання деталей (пластилін, клей). Практична робота: виготовлення декоративного панно за власним задумом. «Бременські музиканти». 38
ПЛЕТІННЯ
(1 година)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про плетіння виробів;
– називає способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів;
– знає основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння;
– вміє виготовляти вироби технікою плетіння.
26. Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Практична робота: виготовлення ляльки з тканини технікою плетіння. 39 – 40
ДИЗАЙН. ОФОРМЛЕННЯ ТА ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБІВ.
(3 години)
Учень/учениця:
– розуміє значення дизайну, оформлення та оздоблення виробів;
– має загальні уявлення про дизайн, оформлення та оздоблення виробів;
– називає техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оформлення та оздоблення виробів;
– вміє оздоблювати вироби.
27. Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. Практична робота: виготовлення національного костюма для ляльки. 41
28. Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. Практична робота: «Великодній кошик». 42 – 43
29. Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. Практична робота: декорування стаканчика для олівців. 44
САМООБСЛУГОВУВАННЯ. ОДЯГ І ВЗУТТЯ.
(1 година)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про оздоблення одяг і взуття;
– пояснює послідовність оздоблення одягу та взуття;
– володіє початковими навичками оздоблення макетів (шаблонів) моделей одягу та взуття з картону раніше освоєними техніками.
30. Самообслуговування. Одяг і взуття. Моделювання одягу. Послідовність створення і декорування одягу та взуття. Практична робота: «Костюм для Кота в чоботях». 45
ПАП’Є-МАШЕ.
(2 години)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про техніку пап’є-маше;
– добирає матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробу технікою пап’є-маше;
– знає послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– вміє працювати в парі та групі під час виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– володіє початковими навичками виготовлення декоративних вироби технікою пап’є-маше
31. Пап'є-маше. Ознайомлення з технікою пап'є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап'є-маше. Практична робота: виготовлення декоративної тарілки. 46
32. Пап'є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап'є-маше. Практична робота: виготовлення декоративної маски. 47
ЕКСКУРСІЇ.
(1 година)
Учень/учениця:
– має загальні уявлення про організацією праці;
– характеризує види діяльності та результати праці;
– аналізує й узагальнює побачене під час екскурсії.
33. Екскурсія. Знайомство з представниками різних професій. Підсумок за рік. 48

Календарно-тематичне планування
Фізична культура
4 клас
ІІ семестр – 52 години (3 години на тиждень)
№ з/п Зміст навчального матеріалу Стор. зошита Дата Примітки
ГАНДБОЛ
(6 годин)
Учень/учениця:
- знають елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою;
- застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетбол та міні-футбол;
- дотримується правил безпеки на заняттях із застосуванням м’ячів та правил міні-футболу та міні баскетболу.
48. Елементи гандболу. Бесіда «Правила поведінки та техніки безпеки на заняттях з гандболу. Основні правила гри у гандбол». Підготов¬чі та загальнорозвивальні вправи. Ведення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками. Рухливі ігри.
49. П.Б. Елементи гандболу. Бесіда «Ви-датні українські гандболісти». Ве¬де-ння м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками. Кидок м’яча зігнутою рукою зверху. Рухливі ігри.
50. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Спортивне свято «Славні запорозькі козаки». 22
51. П.Б. Елементи гандболу. Бесіда «Ви-датні українські гандболісти». Ве¬дення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння двома руками. Кидок м’яча зігнутою рукою зверху. Рухливі ігри.
52. П.Б. Елементи гандболу. Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Ве¬дення м’яча. Передача м’яча однією рукою з місця і ловіння дво¬ма руками в русі. Кидок м’яча у ворота з місця та з 2—3-х кроків. Рухливі ігри.
53. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Вплив фізичних вправ на розвиток дихальної системи. 23 – 25
ФУТБОЛ.
(24 години)
Учень/учениця:
- знають елементи футболу – зупинки м’яча стегном; ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу;
- виконують удари вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”;
- виконують віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.
54. П.Б. Елементи футболу. Бесіда «Пра-вила безпеки під час занять з фут-болу». Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок «вісімкою», по колу. Вкидання м’яча в ноги партнеру. Тактична підготовка.
55. П.Б. Бесіда «Видатні футболісти Ук-раїни». Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Ведення м’яча «вісімкою». Жонглювання м’ячем. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.
56. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Поради Фізкультуркіна для профілактики захворювання. 26 – 27
57. П.Б. Основні правила гри у футбол. Підготовчі та загальнорозвиваль¬ні вправи. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Віднімання м’яча вибиванням у суперника. Рухлива гра.
58. П.Б. Підготовчі та загально-розвивальні вправи. Ведення м’яча. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Зупинки м’яча стегном. Від¬німання м’яча вибиванням у суперника. Рухлива гра.
59. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Вплив фізичних вправ на розвиток кістково-м’язової системи. 28 – 29
60. П.Б. Підготовчі та загально-розвивальні вправи. Ведення м’яча. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Зупинки м’яча стегном. Від¬німання м’яча вибиванням у суперника. Рухлива гра.
61. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Фінти. Зупинка м’яча стегном. Удари по м’ячу вивченими способами на точність. Рух¬лива гра.
62. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Харчування. 30 – 32
63. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Ведення м’яча вивче¬ними способами. Зупинки м’яча стегном. Удари вивченими спо¬собами на точність. Фінти. Рухлива гра.
64. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Ведення м’яча. Відні¬мання м’яча вибиванням у суперника. Удари вивченими спосо-бами на точність. Рухливі ігри.
65. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Фізична активність та харчування. 33 – 34
66. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Вправи для координа¬ції рухів. Удари на точність. Відволікальні дії. Рухливі ігри.
67. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Вправи для координа¬ції рухів. Удари на точність. Відволікальні дії. Рухливі ігри.
68. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Школа лікаря Плоскостопа. 35
69. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Вправи для м’язів сто¬пи. Удари на точність. Віднімання м’яча вибиванням у суперника. Використання вивчених прийомів у грі. Стрибок у довжину з міс¬ця (орієнтовний навчальний норматив).
70. П.Б. Підготовчі вправи. Загальнороз-вивальні вправи біля гімнастичної стінки. Вправи для зміцнення м’язів стопи. Стрибки через скакал¬ку на двох ногах за 1 хв (орієнтовний навчальний норматив). Уда¬ри по м’ячу на точність. Ігри для навчання техніки гри у футбол.
71. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Сучасні Олімпійські ігри. 36 – 37
72. П.Б. Підготовчі вправи. Загальнороз-вивальні вправи біля гімнастичної стінки. Вправи для зміцнення м’язів стопи. Стрибки через скакал¬ку на двох ногах за 1 хв (орієнтовний навчальний норматив). Уда¬ри по м’ячу на точність. Ігри для навчання техніки гри у футбол.
73. П.Б. Підготовчі вправи. Загальнороз-вивальні вправи на гімнастичній лаві. Елементи футболу. Удари по нерухомому м’ячу одним із ви¬вчених способів (орієнтовний навчальний норматив і вимога). Рухлива гра.
74. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Олімпійська символіка. 38 – 39
75. П.Б. Підготовчі вправи. Загальнороз-вивальні вправи. Рухлива гра «Не давай м’яча ведучому». Ігри для навчання техніки гри у футбол.
76. П.Б. Міні-футбол у школі.
77. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Спортивний коментатор. 40
ТУРИЗМ.
(6 годин)
Учень/учениця:
- здійснює рух у похідному строю, зміну темпу руху; подолання природних перешкод;
- застосовує найпростіші прийоми самоконтролю під час туристської подорожі;
- обґрунтовує визначення місця для відпочинку та туристського бівуаку;
- дотримується правил рухливих і спортивних ігор (за спрощеними правилами) та правил безпеки під час їх проведення; правил техніки безпеки під час туристичної подорожі; вимог гігієни туриста.
78. П.Б. Туризм. Правила техніки безпеки під час занять туризмом. Гігієна туриста. Загальні гігієнічні вимоги. Підготовка групового та осо¬бистого спорядження до туристичного походу. Упакування спо¬рядження та укладання рюкзака. Рух у похідному строю зі зміною темпу руху.
79. П.Б. Туризм. Комплектація похідної аптечки. Ходьба й біг по пересіч¬ній місцевості. Подолання умовного болота «по купинах». Підлаз, перелаз через повалене дерево. Рух у похідному строю, зі зміною темпу руху.
80. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Олімпійці-земляки. 41
81. П.Б. Туризм. Рух у похідному строю зі зміною темпу руху. Укладання рюкзака. Подолання «умовного болота» по купинах. Підлізання та перелізання через повалене дерево (орієнтовний навчальний норматив).
82. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Контроль за навантаженням. 42 – 43
83. П.Б. Марш «Стежками здоров’я». Одноденна туристська подорож.
ВПРАВИ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ ПЕРЕСУВАНЬ.
(5 годин)
Учень/ учениця:
- виконує: ходьбу по спіралі; шеренговим кроком; ходьбу зі зміною напрямку за зоровим сигналом;
- біг із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо), біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м); біг із зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера;
- танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці»; ;основні кроки з носка та на повну стопу танцю – модерн; ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід);
- лазіння та перелізання: лазіння по вертикальному канату у три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод;
- дотримується правил безпеки під час занять, пов’язаних з пересуваннями.
84. П.Б. Підготовчі та загальнороз- вивальні вправи. Біг ЗО м із низького старту. Біг по прямій, фінішування. Спеціальні вправи бігуна. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча «із-за голови через плече» на дальність.
85. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Спорт і юмор. 44
86. П.Б. Підготовчі та загально роз-вивальні вправи. Бесіда «Символіка Олімпійських ігор». Метання малого м’яча «із-за голови через плече» на дальність (орієнтовний навчальний норматив і вимога). Стрибок у довжину з розбігу.
87. П.Б. Підготовчі та загальнороз-вивальні вправи. Біг по прямій, фінішу¬вання. Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Стрибок у висоту способом «переступання» (орієнтовний на-вчальний норматив). Рухливі ігри.
88. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Ми туристи. 45
ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ.
(11 годин)
Учень/учениця:
- застосовує вправи для розвитку:
 швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м;
прискорення до 15 м; біг з гори у максимальному темпі; прискорення за сигналом; багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі;
 гнучкості – у положенні лежачи на спині одночасне відведення рук і ніг назад; вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень;
 сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (вага – 500 г); намотування на горизонтально розташовану палицю мотузки з вантажем на кінці; сидячи згинання та розгинання рук в упорі ззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45 градусів у положенні лежачи на спині; вистрибування із положення присіду; лазіння по гімнастичній стінці або підтягування на гімнастичній лаві з додатковим обтяженням; передачі набивного м’яча із різних вихідних положень; стрибки по розмітках у присіді; застрибування на складені купою мати з наступним зіскоком;
 витривалості – повторний біг 3-5 х 30м (із збереженням або зменшенням інтервалу відпочинку); стрибки зі скакалкою до 2 хв. (у темпі 110-120 стрибків на хвилину);
 координації – довільне подолання поодиноких перешкод; подолання смуги перешкод (разом з акробатичними елементами, висами перелізаннями, підлізанннями); вправи з асиметричними рухами руками і ногами; підкидання і ловіння м’яча після виконання різноманітних рухових дій (присідань, поворотів, перекидів, перекатів тощо);
- демонструє безпечний рівень фізичної підготовленості;
- дотримується умов виконання тестових вправ.
89. П.Б. Підготовчі та загально роз-вивальні вправи. Визначення резерв-них можливостей та динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів: швидкості. Рухливі ігри.
90. П.Б. Загальнорозвивальні вправи. Визначення резервних можливостей та динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів: гнучкості. Рухливі ігри.
91. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Туристичний похід. 46
92. П.Б. Загальнорозвивальні вправи. Визначення резервних можливостей та динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів: сили. Рухливі ігри.
93. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Підсумки роботи спортивного клубу. 47
94. П.Б. Загальнорозвивальні вправи. Визначення резервних можливостей та динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів: спритності. Рухливі ігри.
95. П.Б. Загальнорозвивальні вправи. Визначення резервних можливостей та динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів: швидкісно-силових якостей. Рухливі ігри.
96. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». 48
97. П.Б. Фізкультурно-спортивне свято «Веселий стадіон».
08. П.Б. Підсумковий урок. Узагаль-нення знань і вмінь.
99. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури «Спортивний клуб Фізкультуркіна». Підсумковий урок.

Інформатика
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 1-4 класи (оновлені)
Сайт МОН, 2016
Інформатика
Зарецька І. Т., Корнієнко М. М., Крамаровська С. М.
В.: «Ранок»,2015
35 годин (1 година на тиждень)
ІІ семестр
Співпраця в Інтернеті (продовження)
Учень/учениця:
- уміє увійти у особистий обліковий запис поштової служби;
- надіслати лист вчителеві/вчительці та однокласникам/однокласницям;
- здійснювати навчальну діяльність в Інтернеті за підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в тому числі й разом з іншими учнями/ученицями;
- обрати служби для задоволення власних навчальних, творчих потреб серед запропонованих вчителем/вчителькою;
- знає засоби захисту власного облікового запису;
- розрізняє особливості віртуального спілкування;
- надає доступ однокласникам/однокласницямдо власних навчальних матеріалів за електронною адресою;
- коментує продукти діяльності однокласників/однокласниць у мережі;
- уміє захищати свій інформаційний простір під час віртуального спілкування;
- використовує у своєму мовленні слова віртуальний, мережевий етикет, електронна пошта, пароль, обліковий запис, доступ.
17. Культура листування. Інстр. З БЖД
18. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. Інстр. З БЖД
19. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Інстр. З БЖД
20. .Сучасні пристрої для співпраці. Інстр. З БЖД
Алгоритми з розгалуженням і повторенням
Учень/учениця:
- уміє виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та циклами;
- впорядкувати об’єкти за деякою ознакою;
- будує висловлювання з використанням зв'язки «якщо - то» у заданій ситуації;
- використовує у своєму мовленні слова розгалуження, цикл.
21. Алгоритми з розгалуженням. Інстр. З БЖД
22. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. Інстр. З БЖД
23. Алгоритми з циклами. Інстр. З БЖД
24. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. Інстр. З БЖД
25. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
Інстр. З БЖД
26. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». Інстр. З БЖД
27. Розв’язування задач у середовищі програмування для дітей.

Інформація
Учень/учениця:
- має уявлення про те, що людина може здійснювати різні дії з інформацією;
- перетворює інформацію: текстової та числової форми в графічну у вигляді схем, діаграм за допомогою поданих учителем/учителькою шаблонів;
- називає спосіб подання інформації;
- наводить приклади інформації, поданої різними способами;
- має уявлення про передавання, зберігання, кодування інформації; про носії інформації;
- називає 3-5 пристрої для передавання інформації;
- розрізняє та наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації (3-5);
- описує способи та наводить приклади кодування і декодування інформації;
- розуміє, що інформацію можна зберігати, опрацьовувати та передавати на великі відстані в закодованому вигляді;
- використовує у своєму мовленні слова передавання, зберігання, кодування, декодування інформації, носії інформації, джерело, приймач інформації, пристрої введення, пристрої виведення.
28. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. Інстр. З БЖД
29. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. Інстр. З БЖД
30. Пристрої введення та виведення інформації. Інстр. З БЖД
31. Зберігання інформації. Носії інформації. Інстр. З БЖД
32. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. Інстр. З БЖД
33. Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Інстр. З БЖД
34. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
35. Повторення і узагальнення вивченого за рік.
03.01.2018, 17:59

Категория: УСІ ПРЕДМЕТИ | Добавил: vika-bartosh Просмотров: 946 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar