Головна » Матеріал для завантаження » КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА » ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Вчитися цікаво. Математика 1 клас
· () ] 14.10.2015, 17:53

Диференційоване навчання, інклюзивна освіта.

МЕТА І ЗАВДАННЯ  

 

Навчальний посібник допоможе учням:

 

  • доступно засвоювати матеріал програми;

  • набувати досвіду загальноосвітньої і математичної діяльності;

  • розвивати математичні здібності;

  • помічати свої успіхи;

  • позитивно ставитися до навчання;

  • учитися із задоволенням;  

    учителям, які здійснюють супровід:

  • виконувати вимоги навчальної програми;

  • навчати учнів із врахуванням їхніх пізнавальних можливостей;

  • здійснювати процес навчання з використанням сучасних освітніх методик;

  • заощаджувати особистий час у процесі підготовки до уроків;

  • організувати самостійну роботу і контролювати її;

  • відчувати задоволення від успіхів у загальному й математичному розвитку своїх учнів;  

    батькам учнів:

  • розуміти зміст і способи навчання дитини;

  • системно відстежувати просування дитини в навчанні;

  • відчувати гордість і задоволення від навчальних успіхів дитини.  

Поставлені завдання передбачають підбір та розміщення матеріалу з урахуванням різного рівня розвитку дітей з особливими потребами.  

 

Актуальність посібника зумовлюється малодослідженістю особливостей початкового навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі. Якщо в теорії (психологія, медицина, педагогіка) інклюзивна освіта є необхідною, то в практиці ЗОШ готових для застосування розробок немає.  

 

Наукова новизна визначена оригінальністю теоретичного і практичного бачення та дій для полегшення сприйняття та засвоєння основ математики,

 

що дозволило сформувати запропонований посібник.  

 

Практична цінність – можливість у перспективі створити аналогічні посібники для вивчення інших дисциплін дітьми з особливими потребами.  

 

У посібнику використані авторські вірші й загадки, які пов’язують навчання з реальним життям. Це допомагає дітям цікаво сприймати, здавалося б «суху науку», математику.  

 

Сторінка підручника розрахована на три і більше занять.  

 

КОМЕНТАРІ ДО СТОРІНОК ПОСІБНИКА

 

Ст. 4 – 5. Число і цифра 1.

 

Діти знайомляться з домашніми птахами – курми; з числом і цифрою1. У ході занять мають засвоїти поняття: один, однакові, різні, великі, малі.

 

Ст. 4.

 

  1. Відгадати загадку.

  2. Бесіда про курку (колір пір’я, розмір, яка це пташка, чим вона корисна…).

  3. Назвати, чого в курки по одному (дзьоб, гребінь, хвіст, голова).

  4. Вправа «учитель – учень »:

 

  • Які звуки подає курочка, як знесе яєчко? («Ко! Ко! Ко!»).

 

  1. Поєднати елементи: КО (Зразки вчитель пише червоним від руки)

  2. Написати підготовчі елементи до цифри 1. (Зразки вчитель пише червоним від руки)

    Ст. 5.

 

  1. Знайти однакових курей і з’єднати їх лініями.

  2. Обвести великих курей зеленим олівцем, малих – червоним.

  3. Придивитися уважно і домалювати, чого в курки не вистачає (лапи, гребеня, хвоста).

  4. Обґрунтувати: чому одні кури однакові, інші – різні.

  5. Написати цифру 1. (Зразки вчитель пише червоним від руки, подальші прописи теж позначає вчитель червоною пастою від руки)

     

    Ст.6 – 7. Число і цифра 2. Вивчення поняття «пара».

    Ст.6.

    1. Прочитати вірш. Вивчити його напам’ять.

    2. Бесіда «Мама-квочка». (Яких курчат висиджує квочка, з ким вона родичається…).

    3. Написати підготовчі елементи до цифри 2.

    Ст. 7.

    1. Домалювати, кого не вистачає біля курки (обвести).

    2. Розфарбувати півня.

    3. Чого в півня «по два»?(крила, очі, лапи).

    4. Півень і курка – це пара.

    5. Пояснити: 1 півень і 1 курка. Разом їх двоє (по іншому – пара). Число «два» позначається цифрою 2.

    6. Написати цифру 2.

    7. Скласти приклад.

     

    Ст. 8 – 9. Хвилинка-цікавинка. Згадати казку «Курочка ряба». Закріплення попереднього матеріалу.

    Ст. 8.

    1. Прочитати дітям хвилинку-цікавинку.

    2. Нехай вони розкажуть історію з власного життя, пов’язану з курми.

    3. Вирізати з додатка 1 породи курей і наклеїти у «віконечка».

    4. Розглянути та порівняти породи.

    Ст. 9.

    1. Обвести та розфарбувати півня.

    2. Відгадати, до якої казки належить ілюстрація.

    3. Розказати казку.

    4. Розфарбувати курочку, мишку.

    5. Назвати курочку і півня одним словом.

     

    Ст. 10 – 11. Число і цифра 3. Склад числа 3.

    Ст. 10.

    1. Відгадати загадку. Вивчити напам’ять (зі слів учителя, батьків).

    2. Прослухати вірш про індика.

    - Кого не вистачає біля індика, щоб була пара?

    3. «Розімни пальчики».

    Ст. 11.

    1. Порахувати поросят.

    2. Що пов’язано з трійкою?

    3. Утворення числа 3.

    4. Написати цифру 3.

    5. Скласти приклади.

    6. Пофантазувати : скласти свою казку про трьох поросят.

    7. Розфарбувати ілюстрацію.

     

    Ст. 12 – 15. Числа і цифри 4, 5. Засвоєння понять «вправо», «вліво», «вгору», «вниз». Ребус. Знайомство із домашніми водоплавними птахами.

    Ст.12.

    1. Опрацювати вірш, загадку.

    2. Повторити поняття «пара». З’ясувати поняття «дорівнює, порівну».

    3. Водоплавні пташки.

    4. Написати по рядочку цифр 1, 2, 3.

    Ст.13.

 

  1. «Цікаві квадрати». Заповнити порожні клітинки так, щоб по горизонталі та вертикалі фігури не повторювалися.

 

2. Утворити число 4.

 

3. Домалювати і розфарбувати качок.

 

4. Написати цифру 4.

 

5. Обчислити приклади.

 

Ст.14.

 

1. Відгадати загадку-«добавлянку».

 

2. Розглянути малюнки гусей.

 

3. Прочитати вірш про гусей.

 

4. Поміркувати: що вміють гуси, а не вміють кури?

 

Ст.15

 

1. Розгадати ребус (Прип’ять – річка).

 

2. Вивчити назви пальців на руці. Дидактична гра «Одягни печатку».

 

3. Написати цифру 5.

 

4. Обвести групи гусей (ст.14) відповідно до прикладів на ст. 15.

 

5. Запам’ятати склад числа 5.

 

 

 

Ст. 16 – 17. Числа і цифри 6, 7. Вивчення днів тижня. Задача. Знайомство із зимуючими птахами.

 

Ст. 16.

 

1. Відгадати загадку.

 

2. Надрукувати слово-відгадку.

 

3. Скласти звукову модель слова.

 

4. Порахувати кількість букв і звуків у слові.

 

5. Позначити цифрою число букв і звуків.

 

6. Написати позначені рядки цифр.

 

Ст. 17.

 

1. Бесіда про зимуючих птахів. (Взимку підгодовувати, користь від них влітку…).

 

2. Назвати пташок на зображенні.

 

3. Порахувати синичок, всіх пташок разом.

 

4. Засвоїти утворення числа 6.

 

5. Написати цифру 6.

 

6. Заповнити «віконечка».

 

 

 

Ст. 18 – 24. Числа і цифри 7, 8, 9, 0. число 10. Дні тижня. Коло. Круг. Порядкова і кількісна лічба. Перелітні птахи.

 

Ст. 18.

 

1. Відгадати загадку. Зліва намалювати відгадку. (ВЧИТЕЛЮ: відшукати легенду про ластівку, пригадати казки про ластівок).

 

2. Розгадати ребуси.

 

3. Назвати дні тижня. Порахувати їх, називаючи по порядку.

 

4. Написати цифру 7.

 

5. Вирізати з додатка 2 ластівок і розмістити їх на дротах (ст.18), показуючи склад числа 7.

 

6. Заповнити «віконечка».

 

Ст. 20.

 

1. Акровірш (пояснити поняття), відгадати.

 

2. Зліва намалювати шпака.

 

- Що знаєте про цього птаха? (перелітний, селиться в шпаківнях, свище).

 

Ст. 21. Число і цифра 8. Поняття «коло», «круг».

 

1. Зробити аплікацію на с.20 за текстом задачі (с.21).

 

2. Заповнити «віконечка».

 

3. Вивчи склад числа 8.

 

Ст. 22.

 

1. Написати друкованими буквами слово-відгадку.

 

2. Написати друкованими буквами «пісню» солов’я.

 

3. Написати цифри, які позначають парні та непарні числа (за позначеними вчителем зразками).

 

Ст. 24.

 

1. Вивчити вірш про цифру 0.

 

2. Обвести пальчики працьовитих рученят. Або зробити кольорові відбитки за допомогою фарб.

 

3. Познайомити дітей із числом 10.

 

4. Подякувати рученькам, зробити розминку.

 

Ст. 25.  Перевірка знань.

 

  1. У вертикальних клітинках написати цифри від 0 до 9.

  2. Знайти в таблиці назви птахів, які допомагали вчитися.

  3. Обчислити приклади.

 


· () ] 14.10.2015, 17:53 --------------------------

Категория: ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Добавил: nikonenko1505 | Теги: інклюзивна, Диференційоване, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, освіта., навчання Просмотров: 3066 | Загрузок: 783 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 3
Гостей: 3
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
yrok
Україна. Кривий Ріг