Головна » Матеріал для завантаження » КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА » ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Методичну рекоминдації на тему: інклюзивна освіта в початковій школі
(16.9 Kb) ] 19.11.2017, 18:49

Інклюзивна освіта спрямована на перетворення навчальних закладів у такі заклади, які будуть стимулювати , навчати і підтримувати дітей з обмеженими можливостями. І не тільки дітей ,а й їхніх батьків. Це освіта при якій навчаються діти з типовим рівнем розвитку з дітьми з обмеженими можливостями в одному колективі. Така освіта передбачає співпрацю між дітьми, набуття спільного досвіду, активне залучення до процесу навчання. Найбільше в інклюзивній освіті цінується те, що дитину з обмеженими можливостями  в колективі сприймають і цінують  такою, якою вона є. Щоб виховати дитину з обмеженими можливостями нам необхідно навчитися розуміти її, дивитися на світ її очима, аналізувати причини, через які вона скоює ті чи інші вчинки. Це дає нам можливість віднайти з дитиною спільну мову, враховуючи її можливості, потреби та інтереси. Також нам потрібно бачити не тільки яка дитина сьогодні,  а й якою вона стане завтра, в якому напрямку повинен проходити її розвиток.       

   З початком навчання в школі головною діяльністю для дитини стає перехід до навчання та систематичного засвоєння знань і вмінь.  Повноцінне засвоєння усіх програм залежить від змісту  навчання і може бути досягнута тільки в процесі розвиваючого навчання. Сприймання матеріалу набуває форми спостереження предметів, форм, явищ і т.д. . Основне значення для дітей з обмеженими можливостями у молодому шкільному віці має розвиток логічним форм мислення , які дозволяють будувати роздуми, необхідне систематично засвоєння знань, яке не можливе без запам’ятовування і уваги. С початку у школярів переважає механічна пам'ять шляхом багаторазового повторення  матеріалу  .  Особливу увагу приділяємо  правильному дозуванні навантаження тому, що діти з обмеженими можливостями  дуже швидко стомлюються, вони стомлюються навіть від простого сидіння за партою, навіть якщо при цьому немає розумового навантаження. Це пов’язано  з особливостями роботи  центральної нервової системи, адже навчання це додаткове навантаження на нервову систему. Дуже важливо щоб діти часто перебували на свіжому повітрі.   Особливу увагу, як школа так і сім’я повинні  звертати на режим дня . Якщо не налагоджене правильне чередування різних видів діяльності , якщо тривалість нічного сну недостатня, якщо мало відводиться часу для відпочинку, прогулянці на свіжому повітрі- все це приводить до того , що нервова система швидко стомлюється.    Правильно організований режим дня для школяра забезпечить  йому достатній за тривалістю сон з д часом підйому, регулярне вживання їжі, часом для приготування уроків, а також часом для відпочинку та творчої діяльності.       Прийшовши до школи у дітей з обмеженими можливостями дуже багато труднощів в навчанні і не все відразу виходить, тому краще оцінювати дитину не в порівнянні з однокласниками , співставляти його теперішні успіхи з минулими. При цьому дуже важливо відмітити , що дитина старається, підбадьорити її. Тільки в такому випадку дитина досягне певних результатів,   навчиться співпрацювати.  Діти з обмеженими можливостями  є активними членами суспільства і кожне , хоч і маленьке досягнення ,- результат важкої праці та навчання.

    Деякі батьки дітей, котрі за станом здоров’я не можуть самостійно відвідувати навчальний заклад, обирають для дітей індивідуальну форму навчення . Індивідуальне навчання  впроваджене з метою забезпечення прав дитини на здобуття повної загальної середньої освіти . Сутність індивідуальної форми навчання полягає в тому, щоб дитина оволоділа певними навичками, здобула знання і отримала середню освіту. Навчаючись за індивідуальною програмою, дитина з обмеженими можливостями залишається наодинці зі своїми проблемами, ізольована від своїх ровесників.  Ось тому велика перевага надається інклюзивному навчанню, коли між дітьми виникають дружні стосунки, розвиваються індивідуальні сторони і таланти.

       Інклюзивна освіта – це постійний пошук, подолання певних  бар'єрів,  досягнення результатів , збагачення внутрішнього світу дитини та розширення пізнавання навколишнього. Завдяки спілкуванню з однолітками у дітей з обмеженими можливостями поліпшується емоційний, мовний та інші види розвитку. Вони вчаться співпраці, винахідливості, є активними членами суспільства. Інклюзивне навчання розширює  особистісні можливості всіх дітей, допомогає сформувати такі якості, як гуманність, толерантність, готовність допомогти. Інклюзивна освіта це система, де учні та педагоги працюють над загальною метою – доступна і якісна освіта для всіх без винятку дітей . Всі діти можуть навчатися – потрібно лиш створити відповідні умови для їх навчання.


(16.9 Kb) ] 19.11.2017, 18:49 --------------------------

Категория: ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Добавил: yrok | Теги: інклюзивна, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, тему:, рекоминдації, Методичну, освіта, школі, початковій, на Просмотров: 1898 | Загрузок: 340 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг