Головна » Матеріал для завантаження » КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА » КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Всього у категорії матеріалів: 22
Зараз маєте змогу переглянути: 1-22

СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам

ОБЕРІТЬ КЛАС:


КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 850 | Загрузок: 367 | Добавил: AnewTA | Дата: 06.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Коваленко Любов Василівна

Матеріал згруповано тематично та показано наочно
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 995 | Загрузок: 363 | Добавил: yarisholya | Дата: 14.11.2015 | Комментарии (0) Автор: Ошурко Ольга Михайлівна

Деякі автори використовують і такі словосполучення, як моторний тип розвитку, діти з підвищеною активністю. За даними спеціалістів, майже половина дітей страждає на так звану гіперактивність. Не лише у нашій країні, а й по всьому світу кількість таких дітей постійно збіль­шується. Якщо дитина гіперактивна, то труднощі спіткають не лише її, а і її оточення: батьків, однокласників, учителів... Такій дитині необхідна своєчасна допомога, інакше в подальшому може сформуватися асоціальна і навіть психопатична особистість: відомо. Що серед малолітніх право­порушників значний відсоток становлять гіперактивні діти.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1527 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 24.06.2015 | Комментарии (0)

Коригувати рухи і дії відповідно до поставлених завдань , тренувати рухові функції пальців рук, використовуючи вправи , які вимагають узгоджених дій обох рук; розвивати зорове, сенсорне сприймання, можливості самостійно осмислювати послідовність виконання роботи, виборчу і тривалу зосередженість на одному об’єкті; сприяти розвитку дрібної моторики шляхом виконання вправ у техніці «Ниткопис», роботі з круп’яними виробами; виховувати естетичний смак, згуртованість, вміння самостійно працювати.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 2342 | Загрузок: 510 | Добавил: l_julia_evgenievna | Дата: 02.03.2015 | Комментарии (0)

Для розвитку України в напрямку відкритого, демократичного суспільства важливим є забезпечення основних прав людини, зокрема права на рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами.
Національна доктрина розвитку освіти наголошує, що держава зобов’язується забезпечувати підтримку дітей з ООП.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 13991 | Загрузок: 1625 | Добавил: LORA4968 | Дата: 22.01.2015 | Комментарии (0) Автор: Швалюк Лариса Віталіївна

Своевременная систематическая психолого-медико-педагогическая помощь дошкольникам с нарушениями в развитии, консультативно-методическая поддержка их родителей, социальная адаптация ребенка и формирование у него предпосылок к учебной деятельности осуществляются в системе образования, здравохранения и социальной защиты

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1597 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

1.  Порушення образу «Я» — неадекватна самооцінка, незадоволена потреба у визнанні, підвищена образливість, негативізм, егоцентризм.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1811 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Однією з актуальних проблем, яка стоїть перед педагогами, є проблема агресивності дітей. Психологи-дослідники дедалі більше приділяють уваги вивченню самого феномена агресії, агресивним проявам і тенденціям поведінки, питанням профілактики агресивності. Нерідко трапляється, що обділені професійною педагогічною турботою саме ті діти, які найперше її потребують.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 3213 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 23.12.2014 | Комментарии (0)

Тема досвіду:

Особливості використання дидактичного матеріалу на уроках обслуговуючої праці і соціально-побутового орієнтування в школі для дітей із вадами зору.

Автор: Кошарська Л.Л.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 7145 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

ДІТИ З «ХВОРОБЛИВОЮ» РЕАКЦІЄЮ ТА ДІТИ З ПІДВИЩЕНОЮ ЕМОЦІЙНОЮ ЗБУДЛИВІСТЮ
Ця дитина може заплакати у відповідь на зауваження, а може грубо відповісти на нього чи з викликом поводитися на уроках і вдома. Вияв емоцій дітей цієї групи часто є аномальним і виражається очевидною агресією, подеколи навіть у стані афекту.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 2302 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

.

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1134 | Загрузок: 426 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 9858 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.12.2014 | Комментарии (0)

Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №2, 2014
Як залучити дітей з особлививими потребами до гурткової та позакласної роботи
Автор: Ірина Пивоварова
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1771 | Загрузок: 611 | Добавил: uvenal | Дата: 25.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Ірина Пивоварова

Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №2, 2014
Ефективні прийоми формування навички читання; урок читання у 1-му класі
Автор: Марина Дульська
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1306 | Загрузок: 768 | Добавил: uvenal | Дата: 25.04.2014 | Комментарии (0) Автор: Марина Дульська


КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1592 | Загрузок: 613 | Добавил: yrok | Дата: 11.08.2013 | Комментарии (0) Автор: Школа Школьная

 Проблемні,  «неправильні»  або  «нестандартні»...  Саме  про  дітей,  яких  характеризують  цими  епітетами,  ми  й  поговоримо сьогодні.  Цікаво,  хто  вигадав  поняття  стандарту  стосовно  дитини?  Напевно,  той,  кому  було  просто  лінь  розібратися  в  дитячій особистості.   Пропонуємо   вашій   увазі   стислу   характеристику найпоширеніших  категорій  дітей,  робота  з  якими,  як  правило, викликає  труднощі  в  багатьох  учителів,  та  деякі  способи  навчання  й  виховання  таких  «особливих»  учнів.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1510 | Загрузок: 799 | Добавил: yrok | Дата: 11.08.2013 | Комментарии (0) Автор: Куцінко О.Г.

І. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
ІІ.     ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
ІІІ. ОБСТЕЖЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ УЧНІВ, ЯКІ  НАВЧАЮТЬСЯ  ВДОМА
IV. КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ІНДИВІДУАЛЬНОГО  НАВЧАННЯ
V. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
VІ. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ   ЗАНЯТЬ ВДОМА
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ  за програмою  допоміжної школи
Tренування м'язів артикуляційного апарату
Організація корекційної допомоги дітям із ЗПР при дислексії.


КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 8094 | Загрузок: 1416 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Костенко Катерина Миколаївна

У посібнику розкриваються умови успішної корекції пізнавальних процесів в учнів із порушенням психічного розвитку
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 3045 | Загрузок: 1082 | Добавил: Люсик | Дата: 25.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Іванова Людмила Олександрівна

[size=15]
У даному посібнику наведено календарно-тематичне планування, зразки орієнтовних завдань для тематичної перевірки знань учнів з курсу « Я і Україна. Природознавство», додатковий пізнавальний матеріал для 3 класу інтенсивної педагогічної корекції .
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1769 | Загрузок: 1893 | Добавил: Люсик | Дата: 20.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Іванова Людмила Олександрівна

У даному посібнику наведено календарно-тематичне планування, зразки орієнтовних завдань для тематичної перевірки знань учнів з курсу « Я і Україна. Природознавство», додатковий пізнавальний матеріал для 3 класу інтенсивної педагогічної корекції .
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1283 | Загрузок: 618 | Добавил: Люсик | Дата: 20.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Іванова Людмила Олександрівна

Статтю присвячено висвітленню досвіду естетичного і фізичного виховання учнів Маріупольської спеціальної загальноосвітньої школи - інтернату № 37 через танок, який базується на творчому підході до реалізації спадщини В.О. Сухомлинського.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА | Просмотров: 1129 | Загрузок: 420 | Добавил: Юл | Дата: 26.11.2012 | Комментарии (0)

ДОВІДНИК