Головна » Матеріал для завантаження » КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА » КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Всього у категорії матеріалів: 22 Зараз маєте змогу переглянути: 1-22 |
СОРТУВАТИ ПО: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
ОБЕРІТЬ КЛАС:
|
Матеріал згруповано тематично та показано наочно
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1170 |
Загрузок: 441 |
|
Дата: 14.11.2015
| Комментарии (0)
Автор: Ошурко Ольга Михайлівна
|
![]() Деякі автори використовують і такі словосполучення, як моторний тип розвитку, діти з підвищеною активністю. За даними спеціалістів, майже половина дітей страждає на так звану гіперактивність. Не лише у нашій країні, а й по всьому світу кількість таких дітей постійно збільшується. Якщо дитина гіперактивна, то труднощі спіткають не лише її, а і її оточення: батьків, однокласників, учителів... Такій дитині необхідна своєчасна допомога, інакше в подальшому може сформуватися асоціальна і навіть психопатична особистість: відомо. Що серед малолітніх правопорушників значний відсоток становлять гіперактивні діти. |
![]() |
![]() Національна доктрина розвитку освіти наголошує, що держава зобов’язується забезпечувати підтримку дітей з ООП.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 14367 |
Загрузок: 1710 |
|
Дата: 22.01.2015
| Комментарии (0)
Автор: Швалюк Лариса Віталіївна
|
![]() Своевременная систематическая психолого-медико-педагогическая помощь дошкольникам с нарушениями в развитии, консультативно-методическая поддержка их родителей, социальная адаптация ребенка и формирование у него предпосылок к учебной деятельности осуществляются в системе образования, здравохранения и социальной защиты |
![]() 1. Порушення образу «Я» — неадекватна самооцінка, незадоволена потреба у визнанні, підвищена образливість, негативізм, егоцентризм. |
![]() . |
![]() Однією з актуальних проблем, яка стоїть перед педагогами, є проблема агресивності дітей. Психологи-дослідники дедалі більше приділяють уваги вивченню самого феномена агресії, агресивним проявам і тенденціям поведінки, питанням профілактики агресивності. Нерідко трапляється, що обділені професійною педагогічною турботою саме ті діти, які найперше її потребують. |
![]() Тема досвіду: Особливості використання дидактичного матеріалу на уроках обслуговуючої праці і соціально-побутового орієнтування в школі для дітей із вадами зору. Автор: Кошарська Л.Л. |
![]() ДІТИ З «ХВОРОБЛИВОЮ» РЕАКЦІЄЮ ТА ДІТИ З ПІДВИЩЕНОЮ ЕМОЦІЙНОЮ ЗБУДЛИВІСТЮ |
![]() . |
![]() Як залучити дітей з особлививими потребами до гурткової та позакласної роботи Автор: Ірина Пивоварова
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1921 |
Загрузок: 679 |
|
Дата: 25.04.2014
| Комментарии (0)
Автор: Ірина Пивоварова
|
![]() Ефективні прийоми формування навички читання; урок читання у 1-му класі Автор: Марина Дульська
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1459 |
Загрузок: 824 |
|
Дата: 25.04.2014
| Комментарии (0)
Автор: Марина Дульська
|
![]()
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1753 |
Загрузок: 674 |
|
Дата: 11.08.2013
| Комментарии (0)
Автор: Школа Школьная
|
![]()
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1667 |
Загрузок: 861 |
|
Дата: 11.08.2013
| Комментарии (0)
Автор: Куцінко О.Г.
|
І. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО
НАВЧАННЯ
ІІ. ВЕДЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІІІ. ОБСТЕЖЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ УЧНІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ВДОМА IV. КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ V. ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ VІ. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ВДОМА ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ за програмою допоміжної школи Tренування м'язів артикуляційного апарату Організація корекційної допомоги дітям із ЗПР при дислексії.
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 8329 |
Загрузок: 1490 |
|
Дата: 30.03.2013
| Комментарии (0)
Автор: Костенко Катерина Миколаївна
|
У посібнику розкриваються умови успішної корекції пізнавальних процесів в учнів із порушенням психічного розвитку
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 3212 |
Загрузок: 1151 |
|
Дата: 25.03.2013
| Комментарии (0)
Автор: Іванова Людмила Олександрівна
|
[size=15]
У даному посібнику наведено календарно-тематичне планування, зразки орієнтовних завдань для тематичної перевірки знань учнів з курсу « Я і Україна. Природознавство», додатковий пізнавальний матеріал для 3 класу інтенсивної педагогічної корекції .
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1919 |
Загрузок: 1958 |
|
Дата: 20.03.2013
| Комментарии (0)
Автор: Іванова Людмила Олександрівна
|
У даному посібнику наведено календарно-тематичне планування, зразки орієнтовних завдань для тематичної перевірки знань учнів з курсу « Я і Україна. Природознавство», додатковий пізнавальний матеріал для 3 класу інтенсивної педагогічної корекції .
КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА |
Просмотров: 1418 |
Загрузок: 684 |
|
Дата: 20.03.2013
| Комментарии (0)
Автор: Іванова Людмила Олександрівна
|
Статтю присвячено висвітленню досвіду естетичного і фізичного виховання учнів Маріупольської спеціальної загальноосвітньої школи - інтернату
№ 37 через танок, який базується на творчому підході до реалізації спадщини В.О. Сухомлинського.
|