Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » АНГЛІЙСЬКА МОВА

урок з англійської мови у 2 класі Тема "Дозвілля"
11.02.2014, 11:45 Тема. Дозвілля
Мета Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал з теми. Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою. Продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови. Удосконалювати вміння аудіювання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Виховувати культуру спілкування.
Обладнання: підручник, тематичні малюнки, іграшки, олівці, пісні «Teddy Bear», “Hello!”.
Тип уроку узагальнення вивченого
Форма проведення урок-гра
Хід Уроку
I. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання.
T – Good morning, girls and boys!
Ps - Good morning, teacher!
2. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація.
- Сьогодні на уроці ми повторимо все що вивчали впродовж теми. Look at the blackboard! We have a knowledge bag. Тож розпочати вивчати нову тему ми зможемо лише зібравши цей портфель. Дивіться що ми маємо покласти у портфель знань - сьогодні на уроці ми будемо: write, read, repeat words, listen, grammar, play games, sing songs, speak, The ABC.
- Let’s start with our faivourite song !Пісня “Hello!”.
3. Фонетична зарядка. Розпізнавання звука [w]. Учитель демонструє, як правильно вимовляти звук [w]. Учні слухають вірш-скоромовку та рахують, скільки разів у ній трапляється цей звук.
WHY DO YOU CRY, WILLY?
Why do you cry, Willy?
Why do you cry?
Why, Willy? Why, Willy?
Why, Willy? Why?
4. Мовна розминка. Гра «Gates». – Допомогти мені зібрати Knowledge bag можуть лише надійні учні, тож кожному з вас треба пройти перевірку нашими воротами яким ви повинні відповісти на запитання - “What do you like to play with?” P1-P5:-“I like to play with a bear (a doll, a cat, etc.)”
Два учні стоять перед класом, тримаючись за руки так, щоб створити «ворота». Інші учні по черзі підходять до «воріт» і англійською мовою кажуть, що вони люблять робити у вільний час. Якщо в реченні немає помилок, «ворота» пропускають учня, в іншому випадку він (якщо треба, за допомогою вчителя) виправляє помилку.

ΙΙ. Основна частина уроку.
1.Повторення вивченого лексичного матеріалу. - Давайте тепер відгадаємо як називається наша перша гра і вже почнемо виконувати завдання The ABC. Діти по черзі називають літери алфавіту, якщо така літера є в темі учитель відкриває її “Toy Shop” The ABC у портфель.
Гра “Toy Shop” – Мені подзвонили з одного іграшкового магазину і попросили допомоги. Справа в тому, що в них іноді зникають іграшки. Треба запам'ятати які іграшки тут є.
1) Гра “What’s missing?” – Let’s play “What’s missing?” Учитель виставляє іграшки, один з учнів відвертається, учитель ховає одну з іграшок, а діти хором питають - What’s missing? Учень повинен відповісти що зникло. Ось ми і повторили слова теми. тому repeat words у портфель
2) Гра “Give me” – Ось ми і допомогли іграшковому магазину. Тепер можемо придбати будь яку іграшку тут. Наприклад:
Р1: Give me a ball.
T: Here you are (дає учню м’ячик).
Р1: Thank you.
Р2: Give me a car.
T: Here you are (дає учню машинкy).
Р2: Thank you, etc.
Всі учні тримають іграшки. speak у портфель
2. Повторення граматичної структури have/has got.
1) – Ви придбали іграшки у магазині. Тепер скажіть яка іграшка у вас є.
Ps. – I have got a doll.
- I have got a ball. etc.
- А тепер скажіть яка іграшка є у вашого сусіда по парті.
Ps. – He has a plane.
- She has got a skipping-rope. etc.
2) Гра “Do you have…?” Діти шикуються в рядок, один учень відвертається, хтось тримає за спиною іграшку, інші просто руки. Задаючи запитання учень повинен знайти іграшку. Наприклад:
P1- Do you have a mouse?
P2- No, I haven’t.
P1 - Do you have a mouse?
P3 - No, I haven’t.
P1 - Do you have a mouse?
P4 – Yes, I have. grammar у портфель.
3.Фізкультхвилинка. Пісня-сценка «Teddy Bear».
Учитель вмикає запис пісні, підспівує та показує жестами, що треба робити. Учні слухають і виконують відповідні дії.
Teddy Bear, Teddy Bear,
Turn around! (Обертаються навколо себе.)
Teddy Bear, Teddy Bear,
Touch the ground! (Нахиляються й торкаються підлоги.)
Teddy Bear, Teddy Bear,
Show your shoe! (Піднімають ногу, демонструючи черевик.)

Teddy Bear, Teddy Bear,
That will do.
Teddy Bear, Teddy Bear,
Go upstairs! (Зображують, що піднімаються по сходах.)
Teddy Bear, Teddy Bear,
Say your prayers! (Зображують, що читають молитви.)
Teddy Bear, Teddy Bear,
Switch off the light! (Зображують, що вимикають світло.)
Teddy Bear, Teddy Bear,
Say «Good night» sing songs у портфель

4. Розвиток навичок письма.
1) Гра з м'ячем. Учитель кидає м'яч і називає слово в однині, а учень повертає і називає у множині.
2) Написання самостійної роботи.
Toy- toys car- cars
ball- balls box- boxes
bear-bears train-trains write у портфель
3) Гра «Picture Dictation».
Учитель називає англійською, що учні повинні намалювати в зошитах. Діти виконують завдання і порівнюють свої малюнки з малюнками однокласників.
T: Draw a red car.
Draw three yellow balls.
Draw two green monsters.
Draw a blue clock. listen у портфель
5.Розвиток навичок читання. впр 6 с.27 read у портфель

ΙΙΙ. Заключна частина уроку.
1) Підсумок Гра “What is it?” play games у портфель
– Do you like our today’s lesson? Дивіться скільки ми всього зібрали у портфель. Тепер ми сміливо можемо вирушати за новими знаннями.
11.02.2014, 11:45 --------------------------

Категория: АНГЛІЙСЬКА МОВА | Добавил: pulse | Теги: англійська мова Просмотров: 8219 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 3.5/2
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 8
Гостей: 8
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
tz189071, Karinka1981
Україна. Кривий Ріг