Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » ІНФОРМАТИКА

«Блок – схеми алгоритмів». 4 клас
(238.2 Kb) ] 29.10.2013, 20:29 План - конспект уроку
«Сходинки до інформатики»
4 клас
Тема: Блок - схеми алгоритмів.
Мета: познайомити учнів із поняттям «блок – схеми»; навчити складати блок – схеми алгоритмів; керувати об’єктами на екрані монітора, розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, творчість, комп’ютерну грамотність; виховувати інтерес до предмета, любов до тварин.
Програмне забезпечення та обладнання: комп’ютерна програма «Сходинки», роздатковий матеріал до практичної та розвивальної частин уроку.
Хід уроку.
І. Орг. момент.
• Привітання.
• Перевірка готовності до уроку.
• Повторення правил поведінки на уроці інформатики.
ІІ. Мотиваційний момент.
-У житті нам зустрічаються різноманітні ситуації, в яких ми повинні чітко користуватися визначеними правилами. На попередньому уроці ми вивчили, як їх називають в інформатиці. Так як? (Алгоритмами).
- Ось і сьогодні на уроці ми повинні навчитися за допомогою алгоритмів виконувати завдання та складати самостійно алгоритми для нашого Кенгуру.

- Але спочатку повторимо, як складати алгоритми на простому прикладі.
На повторення давайте складемо алгоритм «Погодуй цуценя»
Колективне складання алгоритму за допомогою словосполучень.
1. Поклич собаку
2. Закрий пачку з кормом
3. Відкрий пачку
4. Візьми пачку з кормом
5. Прибери пачку
6. Насип корм
( Відповідь: 4; 3; 6; 1; 2; 5)
ІІІ. Робота з підручником.
Урок 9. Ознайомлення дітей записами алгоритмів за допомогою геометричних фігур. (с.20 підручника).
- Що ж таке блок – схема, по яку ми прочитали?
(Графічне подання алгоритму називають блок – схемою.)
ІV. Фізкультхвилинка.
Щось не хочеться сидіти, трохи треба відпочити.
Руки вгору, руки вниз, на сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки і зроби чотири кроки.
Крок вперед і крок назад – час до праці нам сідать.
- Ось і на фізхвилинці ми виконували дії за алгоритмом.
V. Робота з комп’ютером.
- На попередньому уроці наш гість з Австралії Кенгуру вам нагадав що ви вчили у минулому році, як ходити по команді. А ось сьогодні ви вже самостійно будете складати команди та виконувати їх.
- У вас є малюнок. А вам треба скласти та записати алгоритм, для виконання Кенгуру, щоб він накреслив лабіринт. У вас види завдань:

Діти записують алгоритм. Перевіряють.
VІ. Вправи для зняття втоми.
Закрий повіки. Протягом 30 секунд проводи їх масаж кінчиками вказівних пальців.

Міцно заплющити очі на 3 – 5 секунд, потім розплющити на 3 – 5 секунд, повторити 6 – 8 разів.
VІІ. Розвивальна частина.
Робота у зошиті в клітинку.
Рівень 1.
1. За поданим малюнком створи програму в робочому зошиті «Квітка»



Рівень 2.
За поданим малюнком створи програму в робочому зошиті «Цуценя»



VІІІ. Закріплення. Робота у друкованому зошиті.
Робота у зошиті на сторінці 9 по варіантам.
І. - Завдання № 1 – які числа отримали Буратіно та П`єро?
ІІ. - Завдання № 2 – скласти алгоритм за поданою блок – схемою слова.

Перевірка . Поміняйтеся зошитами та перевірте один одного.
ІХ. Підсумок уроку.
- Що таке алгоритм?
- Що таке блок – схема?
- Чи достигли ми цілі нашого уроку. Навчитися складати алгоритми?
Х. Домашнє завдання.
Робота у зошиті з завданнями № 3 та № 4 на с. 9.
(238.2 Kb) ] 29.10.2013, 20:29

Категория: ІНФОРМАТИКА | Добавил: Фиса Просмотров: 4577 | Загрузок: 750 | Рейтинг: 3.0/2
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК