Урок-подорож.Залежності між величинами
26.10.2011, 17:05
Мета уроку: Тренувати здатність дітей до розв'язку завдань на всі вивчені види залежностей між величинами. Закріпити алгоритм множення багатозначного числа і ділення. Повторити й закріпити розв'язання рівнянь.
Розвивати розумові операції, увагу, мову, комунікативні здібності, інтерес до математики.
Обладнання: презентація , путівні карти, карта маршруту, електронна зарядка для очей.
Хід уроку
І. Орг. момент
ІІ. Актуалізація знань, умінь, навичок
Ласкаво просимо у подорож.
2.1 Каліграфічна хвилинка
Пропишіть, будь ласка свої доріжки.
2.2. Актуалізація знань
В подорож вирушати просто так не можна. Що необхідно з собою взяти? А найголовніше – потрібно не забути знання.
- Як знайти відстань?
- В яких одиницях вона вимірюється?
- Як знайти швидкість? Назвіть одиниці виміру.
- Як знайти час?
Які ще правила нам можуть стати у пригоді?

ІІІ. Основна частина
Тепер потрібно вирішити яким способом ми будемо подорожувати. Я пропоную на автомобілі. Але кожен автомобіль повинен мати свій номер . Знайдіть його
ІІІ.1 Розв’язати рівняння ( 14 – у) . 4 – 9 = 19

ІІІ.2 Вирушаємо далі в путь. На шляху у нас виник дрімучий ліс. Папуга радить нам по якій доріжці потрібно пройти .
Розв’яжемо приклад ( 108005 – 61549) : 8 + 7060 . 4

ІІІ.3 Ну нарешті закінчився цей страшний і дрімучий ліс. Аж ось перед нам розташувалося місто Задачкино ми зможемо його проїхати тільки, якщо розв’яжемо задачу.
Червона машина 4 години рухалася зі швидкістю 54км/год, а синій автомобіль зі швидкістю 63 км/ год був в путі 3 години. На скільки більше кілометрів проїхав червоний автомобіль, ніж синій?

Виїхали з міста. А далі наш шлях пролягає по звивистій дорозі.
Зарядка для очей « Звивистий шлях»

Вийдемо відпочинемо на галявинці.
Фізкультхфилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підніміть,
А тепер їх опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз,
За роботу, все гаразд.
ІІІ.4 Відпочили. Можна їхати далі. Але ось нова перешкода. Водний рубіж.
Знайти площу зафарбованої фігури.
40м
35м

76м 30м



ІІІ.5 І ось нарешті перед нами вузька стежка. Автомобіль не зможе проїхати , потрібно йти пішки, а точніше необхідно поспішати. Хто перший розв’яже завдання БЛІЦ-ТУРНІРУ ( с. 71 № 1) На старт! Увага! Марш!

Метелик пролітає а км за 2 год. Яку відстань пролетить за 5 год, якщо летітиме з тією самою швидкістю? а : 2 . 5

Заєць пробіг в км за 3 год, а вовк пробіг ту саму відстань за 4 год. У кого з них швидкість більша й на скільки? в : 3 – в : 4

Крокодил Гена проїхав 3 год поїздом зі швидкістю п км/год і 2 год автобусом зі швидкістю т км / год. Скільки всього кілометрів він проїхав?
п . 3 + т . 2
Черепаха Тортила повзла 5 год зі швидкістю с км/год. Усього вона має проповзти а км. Яку відстань їй ще залишилося проповзти?
а – с . 5

Наша подорож підійшла до закінчення. Ми потрапили до країни РОЗУМНИЧКІВ.

ІV. Підсумок уроку
Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: olechkalitvin | Теги: множення, величини, ділення
Просмотров: 3328 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar