Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ

Рельєфний дизайн місцевості рідного краю. Штучний та природний дизайни
13.03.2014, 19:56 Рельєфний дизайн місцевості рідного краю. Штучний та природний дизайни
Мета:розширювати знання дітей про форми рельєфу своєї місцевості; вчити розрізняти штучний та природний дизайни; економно та екологічно правильно використовувати природні багатства; виховувати бережливе ставлення до природи.
Маршрут:гімназія – урочище Бабачина –гімназія.
Цільовий інструктаж з техніки безпеки
 Іти групою – колоною по двоє.
 Чітко дотримуватися правого боку тротуару.
 Без дозволу вчителя не можна залишати стрій.
 Іти слід кроком, не бігти і не затримуватися.
 У колоні не можна гратися, штовхатися, кричати чи голосно спілкуватися.
 Треба поважати інших людей, не відволікати їхньої уваги, бути дисциплінованими та уважними.
 Хоч екскурсія і не уроки, все ж не базікати як папуга чи сорока.

ХІД ЕКСКУРСІЇ
І. Підготовка учнів до екскурсії.
1. Об′єднання учнів класу у групи для повторення раніше вивчених форм рельєфу та видів дизайну.
2. Розучування віршів, загадок про природу рідного краю, форми поверхні.
3. Підготовка обладнання для проведення екскурсії.

ІІ. Організація класу.

ІІІ. Вступна бесіда, повідомлення теми й мети екскурсії.
Звертаю увагу учнів на форми рельєфу даної місцевості.
- Хоч і рівною здається поверхня землі, на ній є підвищення і зниження, зустрічаються яри, долини річок, кар’єри, де видобувають корисні копалини.
ІV. Хід екскурсії.
1. Яр.
• Утворення яру.
• Вплив ярів для ведення сільського господарства.
- Чому яри приносять шкоду хліборобам? (Пошкодження родючих грунтів, висушування їх, важко застосовувати техніку для обробітку грунту, а іноді і неможливість її застосування)
• Проведення заходів для припинення росту яру.
- Зверніть увагу, які заходи зроблені людьми для припинення росту яру? (Зроблено відводи, схили обсаджені деревами, ростуть багаторічні трави, навколо яру обробіток грунту ведеться горизонтально.)
- Як ви думаєте, хто створив яр: природа чи людина? Доведіть.
- Які «дизайнерські витівки» природи ви ще тут побачили?
- А як попрацювала над зміною рельєфу людина?
2. Джерело св. архистратига Михаїла.
• Бесіда про джерело, правила поводження біля джерела.
• Народні вірування українців, пов’язані з джерелом та джерельною водою.
- Не можна сідати на криницю, бо не вийдеш заміж (не одружишся).
- Не можна біля криниці лузати насіння, бо на тебе люди плюватимуть.
- Не можна вночі по воду ходити – нечистий заведе.
- Гріх не дати людям води з криниці чи джерела.
• Облаштування джерел, криниць. Дизайнерські задуми українців.
- З якою метою було змінено природний рельєф на місці джерела?
- Чи нашкодила людина природі? Доведіть.
• Форми і стилі штучного дизайну. Затишок і комфорт.
3. Квітники селища.
- Хто «працював дизайнером» у цьому випадку – природа чи людина?
- Якого вигляду квітникам надали б ви? Що підкоригували, а що залишили б?
V. Підсумок екскурсії.
13.03.2014, 19:56 --------------------------

Категория: ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ | Добавил: Tone4ka1441 Просмотров: 4071 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 1.5/2
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 7
Гостей: 7
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
oksanakrokos9557
Україна. Кривий Ріг