Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ

З досвіду роботи
(2.88 Mb) ] 16.02.2014, 17:07 Компетентний випускник початкової школи – учень, який має високий рівень мотивації, характеризується високою навчальною й соціальною активністю, готовністю до самостійної розумової діяльності.

Дім починається з фундаменту , а наша Макіївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 56 - з її початкової ланки, яка приймає дитину такою, як вона є, і допомагає їй ставати розвиненою, освіченою людиною.

Вивчивши основні ідеї інтерактивного навчання, я з’ясувала, що для успішного застосування інтерактивних технологій на уроках, потрібно дотримуватися правил організації інтерактивної роботи учнів. Тому я намагаюсь, щоб до роботи були залучені різною мірою всі учні, дбаю про психологічну підготовку учнів, стимулюю учнів за активну участь у роботі, надаю їм можливості для самоорганізації.



1 вересня мої учні вирушили у подорож до чарівної країни Знань . Подорож буде тривати цілий рік. І кожного дня будуть відкриватися нові дива, кожен крок по цій країні принесе цікавинку. В цій країні діти познайомляться з цікавими людьми, зрозуміють, як дихають рослини, які мудрі тварини і багато чого іншого. Все перерахувати просто неможливо.

В своїй роботі постійно поєдную парну та індивідуальну форми роботи з дітьми, що дає хороші результати. Роботу в парах застосовую під час виконання учнями вивчення вірша напам’ять, під час рольового читання, вивчення ними нового правила, або таблиці множення. Під час роботи в парах учні можуть перевірити знання один одного, обмінятися думками і лише тоді висловлювати свої ідеї класу.

Хай наша початкова школа стане для кожного учня школою людяності, сповненою людського життя і живої творчості.
Моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь треба докласти зусиль.

Спонукають учнів до активного мислення на уроці різноманітні цікаві вправи, ребуси, кросворди, загадки. Головним об’єктом моєї уваги є творча особистість учня. Тому я в своїй роботі велику увагу приділяю розвитку творчих здібностей школярів. На кожному уроці я здійснюю диференційований та індивідуальний підхід до учнів. Для цього використовую різнорівневі завдання з предметів.

Кожна дитина має до чогось певні здібності. Моє завдання — відшукати найменші пагінці таланту і розвивати їх.


Мої вихованці – учні початкової школи. Зараз це-другокласники. Зацікавити моїх учнів зовсім непросто. Знаючи,що провідний вид діяльності для учнів початкової школи –це гра,постійно користуюсь нею.


У ході гри я використовую сигнальні картки,різні цифри-позначки,сигнальні зірочки. Хочу ще зазначити те ,що ігрова форма змісту уроку повинна мати посильний зміст для кожної дитини ( тобто це і є елементи диференціації). Правила гри чітко сформульовую. Обов’язково роблю з учнями підсумок. Зірочками відзначаю дружну роботу групи , або команди. Ці зірочки спалахують на нашому зоряному небі,кожна з них має ім’я учня,хто її запалив. Знаю,що діти з нетерпінням чекають того дня,коли ми разом будемо лічити зірочки,зароблені власною працею!



"Що посієш, те й пожнеш” – заповідає стародавня мудрість. Отже, які якості матимуть сьогодні діти, такі матиме і майбутній світ, в якому жити всім нам. Спостереження показують що учні, які були не дуже охочі до серйозного і систематичного тренування і які протестували проти вимоги "прочитай сторінку”, змогли подолати труднощі читання саме через гру.
Хочу застерегти учителів від надмірного захоплення грою у навчанні дітей, оскільки гра не є універсальним методом навчання молодших школярів. Потрібно привчати дітей виконувати завдання і в звичайній формі, показувати їм, що навчання – це не лише гра, а й серйозна, важка праця.

« Я сьогодні кращий, ніж учора!». Тільки таким чином можна забезпечити умови для повноцінного розвитку особистості, формування в неї творчого критичного мислення.




Любі мої діточки! Пам'ятайте: куди б вас не закинула доля, ніколи не забувайте свою Батьківщину, той маленький куточок землі, де ви народилися і зросли. Тож любіть,шануйте,оберігайте, примножуйте все, що дала вам рідна земля. Ви, учні, наймолодші сини і доньки нашої Вітчизни. Ви-майбутнє України! Все у ваших руках! Я бажаю вам бути гідними синами і доньками своєї Вітчизни ! Любіть нашу землю, шануйте її традиції ,поважайте нашу мову!





Працюю над вихованням пізнавальних інтересів учнів.Уроки я будую у такій послідовності:

Я прагну зробити навчання не простішим, а зрозумілішим. «Важких наук не має. Є тільки важкий виклад».
Дитині має бути зрозумілою мета завдання. І тоді вона зможе з інтересом виконувати дуже багато нецікавої, але потрібної роботи.



Здійснюючи індивідуальний життєвий сценарій, особистості я стараюсь опанувати не лише необхідні знання, а й найвище мистецтво — мистецтво жити. Отож, комунікативна компетентність — необхідна умова життєтворчості школяра. Саме тому, при вивченні рідної мови, я пропоную завдання на основі місцевого матеріалу, який сприяє розвитку пізнавальної активності та критичного мислення у ході навчання.

Для розвитку мовлення учнів, для збагачення словникового запасу я використовую різні джерела, але найпродуктивнішим є спілкування з природою, яка надихає дітей на щирі почуття і захопленні висловлювання своєї думки.


Завжди стараюсь використовувати на уроках ті моменти, які спонукають учнів до творчості. Це може бути окремий художній твір, вражаючі факти із життя конкретної людини, стосунки між людьми, казки, пісні, незвичайні ситуації, природні явища чи просто святковий настрій.

Постійно ставлячи учнів у ситуацію незнання, де учень долає перешкоди між жагою пізнання і відсутністю знань та самостійно здобуває ці знання, я бачу, як підвищується пізнавальна активність моїх дітей.

К. Д. Ушинський писав, що «учення, яке дається примушуванням і силою волі, не буде допомагати розвитку розумових здібностей». Тому я зробила для себе висновок, що учень ніколи не «відкриє» самостійно правило, якщо йому нецікаво, якщо розумовий процес внутрішньо не мотивований.



Активізувати пізнавальну діяльність школярів допомагає створення проблемної ситуації на уроках. Намагаюсь не просто подавати готові істини, а викликати в дітей потребу самостійно знайти відповідь на запитання.



27 вересня у рамках акції «Увага! Діти на дорозі!» учні нашого класу разом з учнями початкової школи провели екскурсію « Обережно на дорозі!» та вивчили «Поради Світлофора Моргайлика». Мої учні брали активну участь у підготовці до цього західу . Малюки з радістю вітали Інспектора дорожнього руху, Дорожніх знаків, Черепаху, Левенятко, лікаря Айболіта, Незнайку, ролі яких майстерно і самостійно зіграли .



Ось і осінь… Опале листячко навкруг нашої школи. Наш клас допомагав прибрати територію нашої школи. Попрацювали на славу! Велика подяка, усім учням за те, що не стоїте осторонь шкільних проблем і завжди готові прийти на допомогу! Ви у мене –найкращі!





Мої учні активні учасники змагань і конкурсів. Усі вони творчі та талановиті!




Мої учні-мої зірочки! Вони найкращі від усіх!


Дбаймо,щоб про нас маленьких добра слава йшла у світ!


Хай зірочками сяють наші імена!



Ви натхнення моє,мій успіх!

Заходьте до нашої хати!


Ми раді усіх привітати!



Хай злагода й мир будуть Вам на порі,
А лихо нехай обминає поріг!



Хай живуть у серці почуття високі! Хай дарує Вам доля сто щасливих років!
Ранок… Подвір’я заповнене учнями та вчителями. Батьки здивовано озираються навкруги, вони не можуть зрозуміти, що сталося. Перехожі зупиняються і не мають змоги йти далі, стоять, мов заворожені. Що відбувається ? Все просто, у нас загальношкільна зарядка, яку мої учні виконують щоранку . Море задоволення, купа емоцій, гарний настрій та заряд енергії на цілий день отримують мої дітлахи від такого спортивного дійства!



Закінчився конкурс «Читацький сад». Конкурс визначив переможців, а головне, покращив техніку читання учнів. Багато учні нашого класу підвищили темп читання майже в два рази.



Закінчився перший місяць навчання в школі. Діти приклали багато зусиль для того, щоб стати справжніми учнями. На уроках письма малюки з великим старанням виводять літери і вже є перші перемоги. На уроках математики ми навчилися рахувати кліточки і записувати приклади стовпчиком, вивчили склад числа в межах 6. Вже дуже добре пишемо математичні диктанти. З великим задоволенням розв’язуємо віршовані задачі.








До нашого класу завітали гості та адміністрація школи. Діти активно відповідали на уроці і всі були працьовитими. Батьки! Ви можете відчувати гордість за своїх дітей, радіти їхнім успіхам. Вони у нас –найкращі! Старанні,талановиті,творчі!
Дякую дітям за щиру підтримку, вона була дуже потрібною. ДЯКУЮ усім батькам за придбання українських костюмів! Урок був справжнім святом!



На сьогоднішньому занятті з навчання грамоти ми відвідали цирк. Разом з жонглерами вправлялися зі звуковим аналізом слів, а ось фокусник нам допоміг дістати з капелюха загадкових тварин. Цікава була фізкультхвилинка, бо саме на ній ми танцювали разом з черепахою. Слони своїм виступом вразили на стільки,що діти аплодували стоячи. Ну, а клоуни… всім сподобалися КЛОУНИ, бо саме вони нас насмішили і додали настрій.
На занятті з математики ми виручали Зайчика якого вигнала з хатки Лисичка. Вона, хитрюга, завдання йому складні давала, а Зайчик в школу не ходив і завдання не міг виконати. Знайомилися діти зі знаками «більше», «менше» та «дорівнює». От і Зайчика врятували і завдання всі виконали. А дорослим фотозвіт підготували.!




Нехай непогасне бажання малят творити
добро на планеті Земля!








Наш завзятий 2 клас!
Активні! Творчі! Працьовиті!



Світ наших захоплень.


Мой самый первый класс , неповторимый!


Всі мої учні завжди мають змогу отримати позитивні оцінки! І відчути задоволення від своєї праці!



Ось які в нас уроки і які свята!





У роботі я використовую сучасні інноваційні методи і прийоми, методичну літературу, статті в методичних журналах. Під час уроків і позакласних заходів намагаюсь долучити до роботи й участі якомога більшу кількість учнів і допомогти їм розкрити себе, свій творчий потенціал. Постійно працюю над формуванням життєвих компетентностей своїх учнів.
Найважливіше у моїй роботі вчителя – це завжди пам’ятати, що кожна дитина - особистість, і знайти до неї ключик – то мудрість учителя. Учень має відчути, що він потрібний, що його чекають у школі, вірять у нього.
Тому ставлю перед собою перспективну мету: підготувати дитину не до наступного уроку, а до самостійного життя, тобто, виявити творчий потенціал учнів, створити умови для розвитку творчої особистості.
Я намагаюся перебувати в постійному пошуку форм і методів, які б допомагали школярам навчатися вчитися, сприяли розвитку, самопізнанню, становленню дитини, допомагали створювати свою картину світу в процесі творчої праці. З першого класу проводжу велику роботу над словом. Для цього я використовую різноманітні дидактичні та мовні ігри. Для цього знаходжу різноманітні ігри-змагання, дидактичні ігри. Подобається дітям гра «Чарівна скринька».
Бачу дитину не тільки такою, якою вона є, а й якою може стати за сприятливих для її розвитку умов, вмію вселити в кожну дитину віру у власні сили.
На уроках намагаюся використовувати нестандартні форми організації навчання, інтерактивні, інноваційні технології, щоб кожен урок перетворився на урок-мислення, урок-спілкування, урок-діалог, урок-пошук, урок-творчість і т. д.
Все частіше впроваджую педагогічну технологію «Створення ситуації успіху», щоб учень почувався в школі добре, щоб був упевнений у тому, що він «не гірший за інших».
Намагаюся у роботі проявити талант, творчість вчителя. Мені притаманна особистісно- усвідомлена свобода організації педагогічної діяльності не за наказом, а за внутрішнім бажанням і мотивом.
За основу спілкування завжди беру доброзичливість і щирість, принциповість і відповідальність, бо саме від цього залежить чи стане педагог для дитини близькою людиною.
Намагаюся встановити з дітьми гарні, доброзичливі стосунки, створити колектив, спрямувати процес навчання так, щоб дітям було цікаво вчитися самостійно набувати знання і радіти своїм відкриттям.
Являюся керівником методоб’єднання вчителів початкових класів, творчої групи, співпрацюю з колегами, учнями, батьками. Для підвищення майстерності постійно користуюся фаховою, методичною літературою. Поновлюю і поповнюю знання щодня, підвищую свій фаховий рівень в Донецькому інституті післядипломної педагогічної освіти. Багато в чому мала допомогу від районного методичного кабінету.
Я завжди пам’ятаю про те, що вчитель - то є новатор.
Не зупиняюсь на досягнутому, враховуючи вимоги часу, зміни в освіті, її модернізації, не перестаю вчитися, поповнювати професійно-фахові знання і вміння, вивчаю державні та нормативно-правові документи про освіту та керуюся ними в роботі.
Постійно поглиблюю знання з теорії та історії розвитку початкової освіти, стежу за інноваційними напрямками її розвитку. Користуюся в роботі елементами класичних педагогічних систем (Ушинський, Макаренко, Сухомлинський, Амонашвілі, Савченко) систем розвиваючого навчання (Ельконіна – Давидова, Тарасова. Пушкарьової), альтернативних систем (Софії Русової).
Неодмінно використовую і інтерактивні технології в роботі. Для досягнення кращих результатів вміло користуюся різними засобами навчання: - об’єкти навколишнього середовища, наочність, підручники, роздатковим дидактичний матеріал, додаткова література, технічні засоби навчання (телебачення, відео, стерео, магнітофон),комп’ютер.
З 2000 ріку є головою ШМО вчителів початкових класів. У 2010 році отримала «Сертифікат» за участь у «Галереї інновацій» де презентувала свою роботу : «Інтерактивні методи і прийоми роботи на уроках в початковій школі».У 2011 році отримала «Сертифікат» за партнерство у роботі Microsoft Digital Litercy,«Цифрові технології».У 2013 році була учасником конкурсу «Педагогічний Тріумф» (нагороджена Дипломом та Зіркою).Членом атестаційної шкільної комісії. У 2013 році презентувала свою роботу на Форумі лідерів Донеччини «Педагогічний Тріумф» на тему: « Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу молодших школярів».У 2014 році отримала «Сертифікат» за публікацію презентації « Самоосвіта вчителя» на сайті: http://educat.at.ua/ «Презентації для дітей». У цьому ж 2014 році отримала «Сертифікат» за факт публікації роботи в тематичній групі «Наочні посібники» на сайті вчителів початкових класів «Урок». Моя робота « Роль гри у вихованні і навчанні молодших школярів» була надрукована у науково-методичному журналі «Початкове навчання і виховання» ,видавництва «Основа» у 2014 році. Склала та розробила власні посібники для себе та своїх колег з вивчення словникових слів (з української мови) та збірку матеріалів для проведення класних годин у початковій школі.
Організовую роботу з дітьми, використовуючи різні форми діяльності учнів: фронтальні, групові, індивідуальні .
Намагаюся як ніяк глибше проявити свій творчий потенціал у роботі з дітьми, у співпраці з колегами, батьками.
Не можу уявити себе без професійно-особистісних якостей: без любові до дітей, доброти і чуйності, толерантності, доброзичливості, відсутності користолюбства, цілеспрямованості, рис лідера, відсутності честолюбства, уважності, організованості, дисциплінованості та інших позитивних якостей. Бо в школі працюю все своє свідоме життя, маю притаманні всі ці риси.
Використовую передовий педагогічний досвід в своїй практиці.
Постійно працюю над підвищенням свого самоосвітнього рівня.
Щороку беру активну участь у районних виставках, конкурсах, ярмарках педагогічних надбань, технологій.
Опрацювала з досвіду своєї роботи :
- Брошюру «Використання інтерактивних методів навчання у
навчально - виховного процесу в початковій школі», та її презентацію на Форумі лідерів Донеччини;
- Брошуру «Інтерактивні технології в роботі вчителя початкових класів.».
Працюю над поліпшенням матеріальної бази кабінету:
- поповнення дидактичним і роздатковим матеріалом,
- озеленення кабінету,
- переобладнання стендового матеріалу,
- організація поточних ремонтів та ін.
Своє завдання як вчителя бачу в розвитку здатності дитини мислити. Дітей потрібно тренувати мислити, поки вони не стануть мислити більш уміло й критично, практикувати в умінні аргументувати, розвивати уміння оцінювати.
На уроках створюю такі педагогічні ситуації, щоб учні стали ініціативними, творчими й толерантними. І при цьому стараюся бути для своїх учнів помічником і учасником спільноти пізнання проблемної ситуації.
Прагну стимулювати, провокувати, полегшувати пошук істини. Разом з учнями вчусь швидко аналізувати побудовані учнями варіанти розв’язку проблеми. Втручаюсь ледь помітно, ненав’язливо, зважено, щоб учні самі прийшли до оптимального розв’язку, а не слідувати моїм пропозиціям.
Розвивати творчість – означає для мене виховувати у дітей інтерес до знань, самостійність у навчанні. Маленький учень добре вчиться лише тоді, коли він переживає успіх, хоча б невеликий.
Тому на кожному уроці я ставлю перед собою такі завдання:
запалити в дитячому серці вогник допитливості;
збагачувати знання школярів про природу, суспільне життя, трудову діяльність людей;
розвивати різні види пам'яті;
розвивати уяву і фантазію;
розвивати увагу, спостережливість;
формувати мовленнєві вміння, комунікативно – творчі здібності;
пробуджувати інтерес до навчання, робити його цікавим, пізнавальним, розвивальним;
розвивати творче мислення;
навчити працювати з навчальною і дитячою книгою;
виховувати національну самосвідомість, духовність.
Також дуже широко і систематично я використовую інсценізацію, що розвиває пам’ять, творчу уяву, креативне мислення, мову, мовлення, вміння спілкуватися, самостійність. Робота над розвитком пізнавальних, творчих, інтелектуальних здібностей підвищує продуктивність праці моїх учнів. Вони цікавляться, що буде завтра, придумують свої завдання, вірші, загадки. Розширенню світогляду сприяють екскурсії, з відвідуванням музеїв, турпоходи по рідному краю, екскурсії на підприємства міста, міську бібліотеку тощо.
Творчі, пізнавальні, інтелектуальні здібності, як і інші здібності людини, вимагають постійного тренування. Тому головним моїм завданням вважаю – збудити здібності своїх учнів, виховувати в них сміливість думки і впевненість у тому, що вони розв’яжуть кожну задачу, у тому числі і творчого характеру.
Якщо підтримувати, стимулювати перші паростки самостійності, самовираження, то цілком можливо, що наші вихованці стануть успішними творчими особистостями, здатними пізнавати і творити навколишній світ і своє життя.
Із своєї практики можу сказати, що будь-яка робота повинна виконуватися з задоволенням, з радістю, тоді буде і позитивний результат. А тому уроки намагаюся перетворити в радісну, творчу і корисну працю.
Раджу молодим вчителям не боятися нововведень, не обмежуватися лише підручником, і з першого ж дня працювати на учня, на його розвиток.
Я намагаюся перебувати в постійному пошуку форм і методів, які б допомагали школярам навчатися вчитися, сприяли розвитку, самопізнанню, становленню дитини, допомагали створювати свою картину світу в процесі творчої праці.
Запалити в дітей бажання вчитись і творити – ось моє основне кредо. Всі діти обдаровані і талановиті, тому моє покликання - підтримувати в них талановитість, розвивати і плекати індивідуальне, самобутнє, спираючись на їх природу.
Я рада, що моїм вихованцям передалась любов до художньої праці. Вони всі умільцями зростають, із задоволенням різні дива виробляють.
Я рада, що майже усі мої учні полюбляють бути на сцені,грати різні ролі,співати,інсценізувати,одним словом – бути артистами!
Я не знаю,як складуться долі моїх учнів,проте я вірю,що органічною потребою моїх вихованців стане прагнення до безперервного процесу пізнання й опанування знань, умінь і навичок. Вірю в це. І з вірою йду на урок радісного спілкування з моїми вихованцями. Адже, школа – мій дім, моя робота, моє життя!
Лише працюючи над собою, змінюючи себе, розвиваючись, я змогу змінити світ навколо себе. Іншого шляху у мене немає.
(2.88 Mb) ] 16.02.2014, 17:07 --------------------------

Категория: ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ | Добавил: Зорька Просмотров: 10453 | Загрузок: 1817 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг