Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » ПРИРОДОЗНАВСТВО

Проект "Як економно використовувати воду вдома?"
(10.20 Mb) ] 27.11.2016, 13:01

Назва проекту:   Як економно використовувати воду вдома?

Керівник проекту: Куліш Т.Л.

     Учасники проекту: гімназія № 25, учні 1-Б класу та їх родини.

     Навчальні дисципліни, близькі до теми проекту: природознавство, читання.

Тип проекту: дослідницький, монопроект (природознавство), короткотривалий, за кількістю учасників – індивідуальний.

Мета проекту: Навчити дітей шукати й використовувати інформацію за проектом.
Навчити представляти свою роботу, аргументувати свою позицію. Формування та пропаганди екологічного виховання та уявлення учнів про цінність та значення води у житті людини, про шляхи збереженні води;   формування почуття відповідальності за свої дії та активної життєвої позиції учнів; вчити робити висновки, узагальнення, доводити власну думку; розвивати вміння шукати шляхи розв'язання поставленної проблеми; проводити досліди, спостереження та обробляти одержані результати; виховання бережного ставлення до навколишнього середовища, а саме до води.

Завдання проекту:

·        зібрати інформацію про шляхи економного використовування води вдома;   

·        дібрати малюнки, фотографії які відносяться до теми.

  • провести спостереження по економному використанню води вдома;

·        дати відповідь на питання теми.

Обладнання: фотографії, виставка дитячих малюнків, приказки, прислів’я, висловлюваннями видатних людей про воду,  таблиці.

Анотація. Даний проект розроблений і проведений з учнями 1-Б класу Запорізької гуманітарної гімназії №25. Дає можливість підвищити самоосвітню діяльність учнів, уміння працювати самостійно, підвищити якість знань учнів з теми «Значення води, її економне використання».

  Передбачувані продукти проекту: коллаж, плакат, серія ілюстрацій, малюнки дітей які відображають тему проекта.  

ХІД РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

І етап. Попередня,  підготовча робота

1.Читання оповідання «Бережіть воду»

Бережіть воду!

Вода лилася з крану невпинною цівкою.

- Хто це тут порядкував?- суворо запитала Ніна.

- То я руки мив, - почервонів Миколка.

- А кран  чого  не закрутив?

- А хіба що? Вода ж ледь-ледь цідиться.

- Ледь-ледь,- а кухлик за хвилину повний. До вечора ціле озеро натекло.

Де не взявся Бровко. Він облизнувся, бо дуже хотілося пити. Микола вилив воду з кухлика в мисочку. І Бровко, помахуючи хвостом, заходився пити.

Тим часом кухлик наповнився знову. Микола полив на підвіконні квіти. Листочки фіалки розправились і посвіжішали.

- Усім, усім потрібна вода, - сказала повчально Ніна.

– І людям, і тваринам, і птахам, і рослинам. А візьмемо машини. Автомобіль без неї не обійдеться. Трактор також. І заводи та фабрики без води не працюватимуть.

- Я все зрозумів,- сказав Миколка і міцно закрутив кран, щоб води даремно не витекло ні краплини.

 

- Які висновки необхідно зробити, прочитавши це оповідання?

- А як ви бережете воду?

2.Постановка завдання. Обговорення плану роботи учнів.

Завдання:

  1. Дати відповідь на запитання:
  • Чи правильно ми витрачаємо воду вдома?
  • Як економно використовувати воду вдома?
  1. Скласти план економії води для сім’ї (малюнки, фотографії).
  2. Виробити нову ідею способу економії води в побуті.

3. Обговорення можливих джерел інформації (самостійне розмірковування, читання книг, знайомство з фільмами, пошук інформації в Інтернеті, бесіда з фахівцями у досліджуваній області, спостереження, експеримент).

П етап. Дослідницький.

1.     Самостійна робота учасників проекту над дослідженнями  вдома           (допомагають батьки).

Пам’ятка для батьків

  1. Допомогти дитині знайти якомога більше ідей; записати їх на аркуші паперу. Нехай ці ідеї будуть найрізноманітнішими. Чим більше ідей, тим краще.
  2. Допомогти обрати ідею та обґрунтувати вибір.
  3. Підібрати з дитиною можливі шляхи вирішення кожної з проблем; розбити об’єм роботи на невеликі частини і визначити строки виконання кожної.
  4. Допомогти скоригувати план із врахуванням особистої зайнятості дитини і допомогти створити умови для виконання цього плану.
  5. Переглянувши список літератури, батьки можуть порадити доповнити чи забрати якість джерела, які не зовсім відповідають обраній темі. Дорослі супроводжують дитину до бібліотеки, музею, виставок, допомагають зорієнтуватися у книжкових магазинах у пошуку джерел додаткової інформації. Джерелами інформації можуть бути опитування, бесіда, інтерв’ю, спостереження, експеримент, а також періодичні видання, Інтернет.

 

2.     Проведення досліду «Економія води» (в проведенні досліду приймали участь 5 учнів)

Діти виконували дослід за такою схемою.

Перший день.

Закрий стік у раковині. Пусти воду, як це ти завжди робиш. Виміряй і запиши, скільки води ти використав для:

1.​ Чищення зубів.

2.​ Миття рук та обличчя.

Загальна кількість води, використаної першого дня.

Другий день.

Спробуй зекономити: використай менше води для 1 та 2, але зали​шайся таким же чистим.

1.​ Чищення зубів.

2.​ Миття рук та обличчя.

Загальна кількість води, використаної другого дня.

Результати.

Вода, використана першого дня______________.

Вода, використана другого дня ___________ .

Загальна кількість зекономленої води _______.

Отже, члени дослідницької групи вимірювали використання води два дні. Загальна кількість використаної води учасниками групи першого дня становила 45л (10+8+9+10+8). Другого дня, коли спробували зекономити — використати менше води для чищення зубів, миття рук та обличчя — витратили 17 л (4+3+3+5+2). Підрахували, що вранці діти зекономили 28 л, і залишалися водночас чистими.  

3. Оформлення звіту у вигляді виступу, малюнку, фотографій, буклету.

ІП етап. Захист проектів.

Захист проводиться на уроці «Природознавство» за темою «Як економно використовувати воду вдома? Оцінювання результатів роботи над проектом в цілому, наскіль​ки вдалим він був. Висновки.


(10.20 Mb) ] 27.11.2016, 13:01 --------------------------

Категория: ПРИРОДОЗНАВСТВО | Добавил: yrok | Теги: Природознавство, економно, проект, воду, як, вдома?, використовувати Просмотров: 8398 | Загрузок: 1139 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 8
Гостей: 8
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
tz189071, Karinka1981
Україна. Кривий Ріг