Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » РІЗНЕ

Я досліджую світ «Досліджуємо лід» (тиждень: Головне про Арктику та Антарктику)
20.05.2020, 12:59 Тема уроку: «Досліджуємо лід»
(тиждень 16. Головне про Арктику та Антарктику)
Мета
Формувати в учнів знання про лід, практичним шляхом ознайомити їх з його властивостями та особливостями різних видів льоду, розвивати сенсорні уміння та мислення.
Хід уроку:
РАНКОВЕ КОЛО (зворотний зв’язок, вступ до теми, знайомство).
1.Привітання.
Вчитель:Любі діти, доброго вам дня
на урок прийміть від мене побажання,
знову вам здобути нові знання,
а ще натхнення,радості й старання!
Діти: Добрий день, учителю, добрий день!
Щиро вдячні Вам за побажання,
на урок з собою ми візьмемо
знання, уміння й творчі сподівання!
2. Зворотний зв’язок із минулим тематичним тижнем. Підсумок: "Ми говорили про льодовики та айсберги".
3. Повідомлення теми і мети уроку: "Сьогодні ми з вами дізнаємося, що таке лід, який він буває та для чого він потрібен для нашої планети".
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ.
«Лід та його властивості».
ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО "Що як весь лід розтане?".
Після перегляду фільму обговорення та складання інтелектуальних пазлів, які були заготовленні заздалегідь.
- Що нового відкрили?
(Вислів: "Це лише верхівка айсберга, означає, що ми не бачимо одразу усієї ситуації, а тільки її частину_ те,що лежить на поверхні".
Рухлива гра "Лід та краплинки".
На підлозі розложені крижини - це аркуші паперу формату А 4, всі діти крапельки. Під музику діти рухаються вільно по класу. Після вимкнення музики «крапельки» займають будь-який «лід». «Крапелька» без «льоду» випаровується.
Музична руханка.
ПРАКТИЧНА РОБОТА «Дослідження властивостей льоду».
1.Робота з підручником с.10
2.Робота в зошиті с.6
Слово вчителя: «Проведемо дослід №1.Я заздалегідь поклала воду в холодильник. Ось вона. Що ми бачимо? Зараз покладемо кубики льоду у холодну, гарячу воду та на тарілку. Будемо спостерігати за який час розтане лід. Всі результати запишемо в таблицю.
Проведемо дослід №2.Кубики льоду покладемо на окремі тарілки з сіллю та без неї. Який лід швидше розтане? Знову запишемо в зошит.
3. Побудування «асоціативного куща». З якими словами асоціюється слово «лід».
Під час практичної роботи звучить спокійна музика зі звуками води.
ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація).
1. Вправа «Відкритий мікрофон». Діти, за бажанням, діляться враженнями від цього уроку.
2. Діти стають у коло і по черзі виражають свої побажання на сьогоднішній день.
3. На дошку клеять смайлики за розміром в залежності від свого настрою від уроку.
4. Подяка учням за активну участь на уроці. Оплески всім учасникам освітнього процесу.
20.05.2020, 12:59 --------------------------

Категория: РІЗНЕ | Добавил: sg34pochatkova Просмотров: 776 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг