Головна » Матеріал для завантаження » НАОЧНІ ПОСІБНИКИ (презентації) » УКРАЇНСЬКА МОВА

конспект уроку
23.07.2013, 21:39 Апостроф
Тема:
Мета:
* формування уміння вимови та правопису слів з апострофом;
* повторити тему «Орфографія;
* Вчити коментувати і виконувати взаємоперевірку;
Збагачувати лексичний запас;
*Розвивати зв'язне мовлення;
* привчати дітей дбати про своє здоров'я;
* виховувати любов до рідного краю, до традицій українського народу.
Обладнання: відеофільм, плакати, гра «Чарівне коло», зразок написання літери Іі, малюнок.

Хід уроку:
Організація класу
1. Сьогодні у нас незвичайний урок.
Сьогодні мі зробимо ще один крок.
В країну відому, в країну чудову
Що нас чекає і збагачує мову.
- Діти, а що це за країна?
- Чим ми займаємось на цих уроках?

2. Урок починаємо без зупинки
З каліграфічної хвилинки.
Розквітають у траві
Мов тюльпани букви… Іі (демонстрація)
- Пропишіть цю букву.

3. Увага! Словниковий диктант.

Батьків щ ина, Укра ї на, Ки ї в, Ро с ія, коло сс я, дж брело, дз вінок, сто годні, зає ць, щ астя.
(виходять по черзі, підкреслюють орфогр., наголос)

4. Сьогодні ми познайомимось з новим словниковим словом.
Увага на екран!
- Якого звіра ви бачили на екрані? Якщо вам важко сказати, то назвіть його російською мовою.
А в перекладі це звучить ведмідь і пишеться ось так.
- Запишіть і запам'ятайте, поставте наголос. Поділіть на склади.
Скільки букв, звуків у цьому слові? Назвіть м'які приголосні.
- Складіть словосполучення зі словом ведмідь
Клишоногий, білий, великий, поранений
- Складіть речення. Краще речення ми запишемо на дошці. Поставити наголос!

Підсумок
ІІ

Закріплення знань та умінь одержаних на попередньому уроці.
1. На попередньому уроці ми вивчали тему … яку ви зараз самі назвете.
Я такий же, як знак розділовий
Я відомий школьній дітворі
Та в словах української мови
Я пишусь не внизу, а вгорі.
- Нагадайте мені, коли вживається апостроф.

Правило
2. Гра «Чарівне коло».
Знайдіть слова і прочитайте.

3. Гра «Перекладач»
Перекласти з російської мови на українську /коментоване письмо/
Красивое имя
зеленая мята
ровные ряды
хорошая память
пятый день
4. А зараз ми згадаємо про українську нашу мову.
Уважно прочитайте народні вислови і скажіть як ви його розумієте.
Поясніть вживання апострофа.
Пташка красна своїм пір'ям, а людині своїм ім'ям.
Найбільше багатство - здоров'я
- А зараз ми подбаємо про своє здоров'я.

5. Фізкультхвилинка.
На подвір'ї стали в ряд
Ясини і в'язи
Із командою хлоп'ят
Розминають м'язи.

6. Робота з підручником. Самостійно!
Відкрити сторінку 53 вправа 140А.
Прочитайте завдання, яке ви повинні виконати до цієї вправи.
- Які слова ви підкреслили? Яка орфограма?

7. Подивіться уважно на малюнок. Складіть речення
1. – коло дошки /підкреслити тверді приголосні/
2. – коментовано /підкреслити пом'якшені приголосні/
3. – самостійно.
А зараз виконуємо взаємоперевірку.
Обмінялися зошитами, взяли олівці.
На дошці.
ІІІ Підсумок уроку.
У мене кошик корисних справ. Хай ваші корисні справи які ви сьогодні зробили на уроці, це будуть листочки. Останні листочки які злетіли з дерев.
Ви кладете листочок у кошик і кажете, що корисного ви дізналися сьогодні на уроці, зробили.

Збіг урок наш, як коротка мить
Дуже швидко час біжить.
Ще попереду у нас багато кроків
І цікавих і важких уроків.
Жаль, та нам кінчати час
Дзвінкий дзвоник кличе нас
На перерву, дітвора,
Відпочити вже пора!

23.07.2013, 21:39 --------------------------

Категория: УКРАЇНСЬКА МОВА | Добавил: Пчелка | Теги: конспект, уроку Просмотров: 3602 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг