Головна » Матеріали для завантаження


Всього матеріалів у каталозі: 59
Зараз маєте змогу переглянути: 1-25
Сторінки: 1 2 3 »

.

Творчі завдання (українська мова) | Просмотров: 122 | Загрузок: 22 | Добавил: marina_vitrenko | Дата: 01.04.2017 | Комментарии (0)

Тип проекту: народонавчий, дослідницький, короткотривалий.

Актуальність роботи:

Щороку за тиждень до Великого посту на шкільному подвір’і збирається натовп і лунають пісні та жарти. Це в нашому закладі відзначається традиційне свято Масляної. Веселе, гучне, смачне, тому мене надзвичайно зацікавила історія його походження та традиції, пов’язані з святкуванням

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 768 | Загрузок: 186 | Добавил: yrok | Дата: 31.07.2016 | Комментарии (0) Автор: ЦИБУЛЬКО ОЛЕНА ІВАНІВНА

Розвиток творчих здібностей особистості - це одвічний гуманістичний принцип. Ще стародавні греки вважали, що самостійна, а отже, і творча особистість здатна самовіддано служити своєму народу і державі. Кожна держава зацікавлена у вихованні такого могутнього інтелектуального потенціалу, як обдаровані, талановиті діти.  

Рекомендації для батьків | Просмотров: 480 | Загрузок: 140 | Добавил: yrok | Дата: 20.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Інтернет

Дана робота сприяє розкриттю питань щодо розвитку та вихованню обдарованих учнів, їх майбутнього, щоб у спільній співпраці педагогів-батьків-психолога сприяти розвитку кожної особистості, виявляти їх здібності, творчий потенціал. Виступ супроводжується презентацією, результатами діагностичних обстежень, представлені типи, моделі обдарованості, можливі проблеми обдарованих дітей у спілкуванні з однолітками, відмінності між відмінником та обдарованим учнем. А також методи виявлення обдарованих дітей в початковій школі та наданні рекомендацій з розвитку, підтримці обдарованих вчителями та батьками.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1786 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 06.03.2016 | Комментарии (0) Автор: http://shkola.ostriv.in.ua

Збірник творчих завдань до уроків математики в 5, 6 класах: Навчально-методичний посібник ∕ Упорядник: Н. В. Житнецька. – Ставище – 2012. – 64c

Посібник містить добірку творчих, логічних, цікавих задач, які можна використати на уроках математики в 5, 6 класах, а також для підготовки учнів дошкільних, районних олімпіад з математики, при проведенні математичних конкурсів та на факультативних заняттях. Посібник також містить розв'язки, вказівки до розв'язання задач та відповіді до них.

 

Творчі завдання (математика) | Просмотров: 517 | Загрузок: 195 | Добавил: yrok | Дата: 28.02.2016 | Комментарии (0) Автор: Н. В. Житнецька

.

Творчі завдання (математика) | Просмотров: 733 | Загрузок: 210 | Добавил: yrok | Дата: 03.01.2016 | Комментарии (0) Автор: Пустовіт Т.М

1)  Принцип Дирихле – утверждение, сформированное нем. математиком Дирихле в 1834г., устанавливающее связь между объектами («кроликами») и контейнерами («клетками») при выполнении определенных условий. То есть, если кролики рассажены в клетки, причем число кроликов больше числа клеток, то хотя бы в одной из клеток находится больше одного кролика.

Нельзя посадить 7 кроликов в 3 клетки, чтобы в каждой было не более 2 кроликов. На основании такого простого принципа математикам удается решать довольно трудные задачи.

Предметні олімпіади (математика) | Просмотров: 552 | Загрузок: 167 | Добавил: yrok | Дата: 03.01.2016 | Комментарии (0) Автор: Пустовіт Т.М

.

Предметні олімпіади (українська мова) | Просмотров: 1882 | Загрузок: 1384 | Добавил: yrok | Дата: 10.11.2015 | Комментарии (0) Автор: Оксана Овчарук

.

Творчі завдання (українська мова) | Просмотров: 1729 | Загрузок: 1034 | Добавил: yrok | Дата: 10.11.2015 | Комментарии (0) Автор: Паламар Оксана Василівна

1. Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик?


2. Знайка, Кнопочка та Тюбик живуть у будинках №14, 17, 19. В якому будинку живе кожний з них, якщо Знайка не живе в домі №19 й 17, а Кнопочка не живе в домі №19?

 
Предметні олімпіади (математика) | Просмотров: 8766 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 10.11.2015 | Комментарии (0)

Завдання та вправи посібника «Творчі завдання з української мови» допоможуть учням з високим рівнем інтелектуальної обдарованості поглибити й розширити свої знання, спонукатимуть дітей до творчої праці, пробуджуватимуть активність, сприятимуть формуванню навичок самостійної роботи та розвитку творчих
здібностей. Пропоновані вправи та завдання сприятимуть розвитку усного та писемного мовлення.

При укладанні матеріалу бралися до уваги вікові особливості молодших школярів.

У посібнику подані творчі завдання для учнів 3-4 класів, які можуть бути використані як при підготовці до уроків, та і під час добору завдань до конкурсу «Знавців рідної мови ім. П. Яцика».

Творчі завдання (українська мова) | Просмотров: 3768 | Загрузок: 971 | Добавил: yrok | Дата: 01.11.2015 | Комментарии (0) Автор: Железняк О.М.

.

Предметні олімпіади (математика) | Просмотров: 4144 | Загрузок: 1076 | Добавил: yrok | Дата: 15.10.2015 | Комментарии (0) Автор: Пасімішина Аліна Валеріївна

1. Бути доброзичливим і чуйним. 

2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси. 

3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку. 

4. Мати широке коло інтересів.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 901 | Загрузок: 255 | Добавил: yrok | Дата: 26.07.2015 | Комментарии (0)

1. Неприязнь до школи часто з'являється тому, що навчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини. 

2. Обдарованим дітям подобаються складні ігри і нецікаві ті, якими захоплюються їхні ровесники, внаслідок чого дитина опиняється в ізоляції. 

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 713 | Загрузок: 222 | Добавил: yrok | Дата: 26.07.2015 | Комментарии (0)

 У роботі з обдарованими дітьми педагогу варто:

  • Підхоплювати думки учнів, оцінюючи їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість, інтерес до нового.
  • Стимулювати і підтримувати ініціативу учнів, самостійність.
  • Створювати проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 967 | Загрузок: 273 | Добавил: yrok | Дата: 26.07.2015 | Комментарии (0)

Особливості поведінки дітей, що дозволяють вибрати подальші стратегії виховання

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 966 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 11.02.2015 | Комментарии (0)

Робота з обдарованими дітьми /українська мова /

У методичному посібнику яскраво відображено систему творчих, цікавих, різнорівневих, тестових, олімпіадних завдань; дидактичних вправ з української мови та вправ для збагачення активного словника школярів. Матеріал стане корисним та необхідним вчителю початкових класів у роботі з обдарованими дітьми, підготовці учня до різноманітних конкурсів та олімпіад з української мови.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1607 | Загрузок: 1801 | Добавил: LORA4968 | Дата: 22.01.2015 | Комментарии (0) Автор: Швалюк Лариса Віталіївна

Плекаємо обдарованість. Збірник завдань для підготовки учнів початкових класів до олімпіад та інтелектуальних конкурсів (2008-2013рр.) / упоряд. Гудзь Т.А., 2013.- 56с. Посібник містить різноманітні олімпіадні завдання для учнів початкових класів з основних дисциплін та для  Міжнародного конкурсу знавців  української мови імені Петра Яцика. Матеріали  посібника  можуть бути використані  вчителями - практиками на уроках і в позаурочний час, а також для проведення  предметних олімпіад у школі. Надані завдання сприятимуть розвитку інтелектуальних здібностей та розкриттю творчого потенціалу учні в 1-4 класів. Посібник стане в пригоді і батькам молодших школярів. Матеріали для олімпіад  було складено методистом КЗ «ІМЦ» Мещеряковою Т.В. Матеріали для Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика  було складено викладачами відділу початкової освіти ДОІППО. Упорядник: Гудзь Тетяна Анатоліївна, вчитель – методист КГ №91                                                                      
Рецензент: Лавренко Л.І. – завідуюча методичним кабінетом Саксаганського відділу освіти
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2647 | Загрузок: 2781 | Добавил: yrok | Дата: 08.08.2013 | Комментарии (0) Автор: http://yroki.at.ua, Творча група

Розвиваємо обдарованість. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми. Методичний посібник. – 2013. - 32 с.

Посібник вміщує методичні рекомендації щодо виявлення та  навчання обдарованих дітей в початковій школі. В посібнику запропоновані критерії виявлення обдарованості, поради щодо організації роботи, форми і методи роботи з обдарованими дітьми, визначені проблеми обдарованих дітей та запропоновані рекомендації педагогам та батькам по роботі з обдарованими дітьми. Посібник адресовано вчителям початкових класів, психологам та батькам.

Укладено за матеріалами методичних посібників та згідно нормативних документів початкової школи МОН України

Підготовлено творчою групою вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу: Дрябіна Г.М., керівник творчої групи, вчитель вищої категорії, старший вчитель КСШ № 118; Гайдаренко С.А., вчитель вищої категорії, старший вчитель КСШ № 70; Головко Н.О., вчитель вищої категорії,  вчитель - методист КЗШ №119.

Рецензент: Лавренко Л.І. – завідуюча методичним кабінетом Саксаганського відділу освіти.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2269 | Загрузок: 1734 | Добавил: yrok | Дата: 08.08.2013 | Комментарии (0) Автор: http://yroki.at.ua, Творча група

Шукаємо обдарованість. Відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учнів:  Збірник  тестів, анкет , методик діагностики обдарованості дитини. – 40с.                                               

Збірник пропонує комплекс діагностичних методик видатних психологів, які з найбільшою достовірністю допомагають не лише виявити творчі здібності учня, але й показати ступінь їх вираження, оптимально наближають до всебічного портрету особистості дитини, що дає змогу вчителю диференціювати свою роботу та спрямовувати її на подальший розвиток  дитини.

Посібник буде корисним вчителям , вихователям, батькам.

Підготовлено творчою групою вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу: Дрябіна Г.М., керівник творчої групи,старший вчитель КСШ № 118; Воронова Т.О., вчитель І категорії КГ №91; Онопрієнко Н.В., вчитель - методист КЗШ №21; Потурайко Л.В., старший вчитель КЗШ №120.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2524 | Загрузок: 4511 | Добавил: yrok | Дата: 08.08.2013 | Комментарии (0) Автор: http://yroki.at.ua, Творча група

Принципи педагогічної діяльності в роботі з обдарованими дітьми:
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 3319 | Загрузок: 1172 | Добавил: Lunata | Дата: 20.07.2013 | Комментарии (0) Автор: Луценко Наталя Гергіївна

Нещодавно я зі своїм учнем приймали участь в міському інтерактивному конкурсі «Я і світ моїх захоплень». Конкурс проводить ся серед учнів 4 – 5 класів.          Про сам конкурс я довідалась від заступника директора ще у жовтні, саме тоді і ознайомилася з його положенням, тому часу на підготовку було досить.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2239 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

Американські вчені Карне, Шведел іЛіннемайер виділили на­ступні принципи складання програми для обдарованих дітей (слід за­значити, що принципи розраховані для дітей молодшого віку, однак можуть бути використані й у роботі з дітьми будь-якого віку):

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1868 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

1-25 26-50 51-59
ДОВІДНИК