Головна » Матеріали для завантаження


Всього матеріалів у каталозі: 62
Зараз маєте змогу переглянути: 26-50
Сторінки: « 1 2 3 »

Принципи педагогічної діяльності в роботі з обдарованими дітьми:
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 4263 | Загрузок: 1475 | Добавил: Lunata | Дата: 20.07.2013 | Комментарии (0) Автор: Луценко Наталя Гергіївна

Нещодавно я зі своїм учнем приймали участь в міському інтерактивному конкурсі «Я і світ моїх захоплень». Конкурс проводить ся серед учнів 4 – 5 класів.          Про сам конкурс я довідалась від заступника директора ще у жовтні, саме тоді і ознайомилася з його положенням, тому часу на підготовку було досить.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 3408 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

Американські вчені Карне, Шведел іЛіннемайер виділили на­ступні принципи складання програми для обдарованих дітей (слід за­значити, що принципи розраховані для дітей молодшого віку, однак можуть бути використані й у роботі з дітьми будь-якого віку):

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2695 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Напрямки в будь-якій роботі пов'язують з існуючими пробле­мами. Тому ще раз проаналізуємо виділені в психолого-педагогічній літературі проблеми обдарованих дітей. Наприклад, Лета Холлінгуорт сформулювала наступні проблеми обдарованих дітей:

Ворожість до школи. Це пов'язано, як правило, з тим, що на­вчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2824 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Для приблизного орієнтування психологами виділені деякі вікові характеристики розвитку обдарованих дітей у віці від двох до шести років.

Два роки:

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2012 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Основні контури розвитку це те, до чого необхідно прагнути, це ті якості, на які слід звернути особливу увагу.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1911 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Часто перескакують через послідовні етапи свого розвитку;

Мають чудову пам'ять, яка базується на ранньому мовленні та абсолютному мисленні;

Рано починають класифікувати й категорувати інформацію;

Мають великий словниковий запас, вони із задоволенням читають словники, енциклопедії;

Можуть займатися кількома справами одразу;

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2049 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Дитина як особистість:

   Стійка, підвищена потреба в само актуалізації, вияві себе, самоствердженні;

Наявність особистої думки;

Інтелектуальна незалежність, зневажливе ставлення до стереотипів, авторитетів. Потреба чинити опір шаблону, нав'язанному стилю діяльності.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2139 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

1. Найкращий учень: усі його люблять, робить те, що йому кажуть і як, любить подобатися.

2.     Бунтівник: сперечається, з ним важко спілкуватися, часто в нього виникає стан емоційно вольового напруження, коли щось загрожує досягненню його мети.

3.     Підпільник: знає, що за обдарованість не платять, а навпаки вимагають, тому прагне не вистрибувати, а бути як усі.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2325 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Пошук обдарованих дітей і молоді з метою соціально-економічної підтримки їхнього розвитку має велике суспільне значення. Як показують спеціальні дослідження, дуже малий відсоток людей, які відносяться до категорії обдарованих, створюють ті нові культурні та технічні цінності, що складають основу благополуччя всього людства або певної нації.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2086 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявити і розвивати. Дослідники стверджують, що багато надзвичайно обдарованих людей не реалізували своїх можливостей через несприятливе виховання в дитинстві. Американські психологи, вивчивши життєвий шлях 400 видатних людей, виявили, що 60 % з них мали в школі значні труднощі, важко пристосовувалися до умов навчання, орієнтованого на середній рівень знань. Нерідко інтелектуально обдарована дитина не знаходить розуміння ні педагогів, ні однолітків.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2453 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Діти індигоце люди, які від народження мають особливі здібності, наприклад, можуть бачити енергетичне поле людини, так звану ауру, володіють даром передбачення, їм дуже легко даються іноземні мови, вони надзвичайно талановитіспівають, малюють, пишуть вірші, танцюють, підбирають мелодії на музичних інструментах та багато всього іншого.
Рекомендації для батьків | Просмотров: 2087 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Анастасія БОГУСЛАВСЬКА

Вони бачать нас наскрізь, вміють лікувати одним тільки дотиком рук, бачити те, чого не бачимо ми, читати наші думки, відчувати брехню... 
Рекомендації для батьків | Просмотров: 2036 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Проблема навчання обдарованих дітей. Неуспішність учнів і шляхи її подолання

Обдаровані люди приносять велику користь суспільст­ву, державі, є її гордістю. Тому перед суспільством, дер­жавою, школою і сім'єю постає проблема навчання і ви­ховання таких дітей.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2349 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

ПОЛОЖЕННЯ
про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика
I. Загальні положення
Положення конкурсів | Просмотров: 19772 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 777

Я не говоритиму про дітей, які володіють особливими таланта­ми — рідкісним голосом, артис­тизмом, здібностями до малюван­ня чи віршування і мають поруч честолюбних батьків або настав­ників.Ці нещасні діти, чиї таланти непомірно перебільшуються, щоб дорожче продати (не обов'язково за гроші, а, наприклад, за право бути матір'ю чи наставником ге­нія), до зрілого віку опиняються в жахливому становищі, коли з'я­совується, що їхні роздуті добро­зичливими дорослими здібності були варті чогось лише в поєд­нанні з юністю власника і не мо­жуть бути конкурентоспроможни­ми в дорослому житті, як зірване незрілим яблуко не може порів­нятися зі стиглими соковитими плодами.
Рекомендації для батьків | Просмотров: 2066 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Ніні Іваненко

1.Загальні положення

Міський етап регіонального конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» (далі Конкурс) проводиться згідно з Концепцією Державної цільової програми популяризації вітчизняної книговидавничої продукції на 2009-2012 роки, яка передбачає розроблення і впровадження різноманітних заходів, спрямованих на підвищення рівня культурної компетентності суспільства, популяризації вітчизняної книги і читання в навчальних закладах усіх типів.

Положення конкурсів | Просмотров: 1940 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 777

Эмоциональный интеллект - понятие весьма новое, и оно не успело закрепиться как общеупотребимый термин. Эмоциональный интеллект один из важнейших навыков для современного человека - от того, насколько он у вас развит, напрямую зависит ваш успех в жизни, и, что еще важнее - ваше личное счастье. Впрочем, обо всем по порядку.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1778 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 777


Предметні олімпіади (українська мова) | Просмотров: 25219 | Загрузок: 2276 | Добавил: yrok | Дата: 25.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

Увага!Завдання виконувати тільки ручкою.
Олімпіадні завдання з математики
4клас
1.Дай відповіді на запитання.                                                                        10 б.
●Скільки  прямих кутів у рівносторонньому трикутнику?_________________
●Скільки рівних сторін у рівнобедреного трикутника?____________________
● Чим відрізняється геометричне тіло від геометричної фігури?
Предметні олімпіади (українська мова) | Просмотров: 23928 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 25.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

.

Предметні олімпіади (природознавство) | Просмотров: 29999 | Загрузок: 3043 | Добавил: yrok | Дата: 25.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

.

Предметні олімпіади (природознавство) | Просмотров: 3204 | Загрузок: 502 | Добавил: yrok | Дата: 25.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1518 | Загрузок: 517 | Добавил: ташуня | Дата: 18.01.2013 | Комментарии (0) Автор: Ковтун Наталія В'ячеславівна

ознаки творчої особистості

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1861 | Загрузок: 564 | Добавил: ташуня | Дата: 09.02.2012 | Комментарии (0) Автор: Малиновська Наталія В'ячеславівна

1-25 26-50 51-62
ДОВІДНИК