В категории материалов: 26
Показано материалов: 1-25
Страницы: 1 2 »


Тип проекту: народонавчий, дослідницький, короткотривалий.

Актуальність роботи:

Щороку за тиждень до Великого посту на шкільному подвір’і збирається натовп і лунають пісні та жарти. Це в нашому закладі відзначається традиційне свято Масляної. Веселе, гучне, смачне, тому мене надзвичайно зацікавила історія його походження та традиції, пов’язані з святкуванням

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2658 | Загрузок: 767 | Добавил: yrok | Дата: 31.07.2016 | Комментарии (0) Автор: ЦИБУЛЬКО ОЛЕНА ІВАНІВНА

Дана робота сприяє розкриттю питань щодо розвитку та вихованню обдарованих учнів, їх майбутнього, щоб у спільній співпраці педагогів-батьків-психолога сприяти розвитку кожної особистості, виявляти їх здібності, творчий потенціал. Виступ супроводжується презентацією, результатами діагностичних обстежень, представлені типи, моделі обдарованості, можливі проблеми обдарованих дітей у спілкуванні з однолітками, відмінності між відмінником та обдарованим учнем. А також методи виявлення обдарованих дітей в початковій школі та наданні рекомендацій з розвитку, підтримці обдарованих вчителями та батьками.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 4240 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 06.03.2016 | Комментарии (0) Автор: http://shkola.ostriv.in.ua

1. Бути доброзичливим і чуйним. 

2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси. 

3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку. 

4. Мати широке коло інтересів.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1946 | Загрузок: 580 | Добавил: yrok | Дата: 26.07.2015 | Комментарии (0)

1. Неприязнь до школи часто з'являється тому, що навчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини. 

2. Обдарованим дітям подобаються складні ігри і нецікаві ті, якими захоплюються їхні ровесники, внаслідок чого дитина опиняється в ізоляції. 

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1642 | Загрузок: 536 | Добавил: yrok | Дата: 26.07.2015 | Комментарии (0)

 У роботі з обдарованими дітьми педагогу варто:

  • Підхоплювати думки учнів, оцінюючи їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість, інтерес до нового.
  • Стимулювати і підтримувати ініціативу учнів, самостійність.
  • Створювати проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2063 | Загрузок: 626 | Добавил: yrok | Дата: 26.07.2015 | Комментарии (0)

Особливості поведінки дітей, що дозволяють вибрати подальші стратегії виховання

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1903 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 11.02.2015 | Комментарии (0)

Робота з обдарованими дітьми /українська мова /

У методичному посібнику яскраво відображено систему творчих, цікавих, різнорівневих, тестових, олімпіадних завдань; дидактичних вправ з української мови та вправ для збагачення активного словника школярів. Матеріал стане корисним та необхідним вчителю початкових класів у роботі з обдарованими дітьми, підготовці учня до різноманітних конкурсів та олімпіад з української мови.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2639 | Загрузок: 2272 | Добавил: LORA4968 | Дата: 22.01.2015 | Комментарии (0) Автор: Швалюк Лариса Віталіївна

Плекаємо обдарованість. Збірник завдань для підготовки учнів початкових класів до олімпіад та інтелектуальних конкурсів (2008-2013рр.) / упоряд. Гудзь Т.А., 2013.- 56с. Посібник містить різноманітні олімпіадні завдання для учнів початкових класів з основних дисциплін та для  Міжнародного конкурсу знавців  української мови імені Петра Яцика. Матеріали  посібника  можуть бути використані  вчителями - практиками на уроках і в позаурочний час, а також для проведення  предметних олімпіад у школі. Надані завдання сприятимуть розвитку інтелектуальних здібностей та розкриттю творчого потенціалу учні в 1-4 класів. Посібник стане в пригоді і батькам молодших школярів. Матеріали для олімпіад  було складено методистом КЗ «ІМЦ» Мещеряковою Т.В. Матеріали для Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика  було складено викладачами відділу початкової освіти ДОІППО. Упорядник: Гудзь Тетяна Анатоліївна, вчитель – методист КГ №91                                                                      
Рецензент: Лавренко Л.І. – завідуюча методичним кабінетом Саксаганського відділу освіти
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 3836 | Загрузок: 3119 | Добавил: yrok | Дата: 08.08.2013 | Комментарии (0) Автор: http://yroki.at.ua, Творча група

Розвиваємо обдарованість. Організація роботи вчителя з обдарованими дітьми. Методичний посібник. – 2013. - 32 с.

Посібник вміщує методичні рекомендації щодо виявлення та  навчання обдарованих дітей в початковій школі. В посібнику запропоновані критерії виявлення обдарованості, поради щодо організації роботи, форми і методи роботи з обдарованими дітьми, визначені проблеми обдарованих дітей та запропоновані рекомендації педагогам та батькам по роботі з обдарованими дітьми. Посібник адресовано вчителям початкових класів, психологам та батькам.

Укладено за матеріалами методичних посібників та згідно нормативних документів початкової школи МОН України

Підготовлено творчою групою вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу: Дрябіна Г.М., керівник творчої групи, вчитель вищої категорії, старший вчитель КСШ № 118; Гайдаренко С.А., вчитель вищої категорії, старший вчитель КСШ № 70; Головко Н.О., вчитель вищої категорії,  вчитель - методист КЗШ №119.

Рецензент: Лавренко Л.І. – завідуюча методичним кабінетом Саксаганського відділу освіти.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 3284 | Загрузок: 2044 | Добавил: yrok | Дата: 08.08.2013 | Комментарии (0) Автор: http://yroki.at.ua, Творча група

Шукаємо обдарованість. Відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учнів:  Збірник  тестів, анкет , методик діагностики обдарованості дитини. – 40с.                                               

Збірник пропонує комплекс діагностичних методик видатних психологів, які з найбільшою достовірністю допомагають не лише виявити творчі здібності учня, але й показати ступінь їх вираження, оптимально наближають до всебічного портрету особистості дитини, що дає змогу вчителю диференціювати свою роботу та спрямовувати її на подальший розвиток  дитини.

Посібник буде корисним вчителям , вихователям, батькам.

Підготовлено творчою групою вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу: Дрябіна Г.М., керівник творчої групи,старший вчитель КСШ № 118; Воронова Т.О., вчитель І категорії КГ №91; Онопрієнко Н.В., вчитель - методист КЗШ №21; Потурайко Л.В., старший вчитель КЗШ №120.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 3756 | Загрузок: 5005 | Добавил: yrok | Дата: 08.08.2013 | Комментарии (0) Автор: http://yroki.at.ua, Творча група

Принципи педагогічної діяльності в роботі з обдарованими дітьми:
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 4423 | Загрузок: 1518 | Добавил: Lunata | Дата: 20.07.2013 | Комментарии (0) Автор: Луценко Наталя Гергіївна

Нещодавно я зі своїм учнем приймали участь в міському інтерактивному конкурсі «Я і світ моїх захоплень». Конкурс проводить ся серед учнів 4 – 5 класів.          Про сам конкурс я довідалась від заступника директора ще у жовтні, саме тоді і ознайомилася з його положенням, тому часу на підготовку було досить.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 3509 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: Кресак Наталя Миколаївна

Американські вчені Карне, Шведел іЛіннемайер виділили на­ступні принципи складання програми для обдарованих дітей (слід за­значити, що принципи розраховані для дітей молодшого віку, однак можуть бути використані й у роботі з дітьми будь-якого віку):

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2835 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Напрямки в будь-якій роботі пов'язують з існуючими пробле­мами. Тому ще раз проаналізуємо виділені в психолого-педагогічній літературі проблеми обдарованих дітей. Наприклад, Лета Холлінгуорт сформулювала наступні проблеми обдарованих дітей:

Ворожість до школи. Це пов'язано, як правило, з тим, що на­вчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2950 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Для приблизного орієнтування психологами виділені деякі вікові характеристики розвитку обдарованих дітей у віці від двох до шести років.

Два роки:

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2095 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Основні контури розвитку це те, до чого необхідно прагнути, це ті якості, на які слід звернути особливу увагу.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2002 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Часто перескакують через послідовні етапи свого розвитку;

Мають чудову пам'ять, яка базується на ранньому мовленні та абсолютному мисленні;

Рано починають класифікувати й категорувати інформацію;

Мають великий словниковий запас, вони із задоволенням читають словники, енциклопедії;

Можуть займатися кількома справами одразу;

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2169 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Дитина як особистість:

   Стійка, підвищена потреба в само актуалізації, вияві себе, самоствердженні;

Наявність особистої думки;

Інтелектуальна незалежність, зневажливе ставлення до стереотипів, авторитетів. Потреба чинити опір шаблону, нав'язанному стилю діяльності.

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2228 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

1. Найкращий учень: усі його люблять, робить те, що йому кажуть і як, любить подобатися.

2.     Бунтівник: сперечається, з ним важко спілкуватися, часто в нього виникає стан емоційно вольового напруження, коли щось загрожує досягненню його мети.

3.     Підпільник: знає, що за обдарованість не платять, а навпаки вимагають, тому прагне не вистрибувати, а бути як усі.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2413 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Пошук обдарованих дітей і молоді з метою соціально-економічної підтримки їхнього розвитку має велике суспільне значення. Як показують спеціальні дослідження, дуже малий відсоток людей, які відносяться до категорії обдарованих, створюють ті нові культурні та технічні цінності, що складають основу благополуччя всього людства або певної нації.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2178 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявити і розвивати. Дослідники стверджують, що багато надзвичайно обдарованих людей не реалізували своїх можливостей через несприятливе виховання в дитинстві. Американські психологи, вивчивши життєвий шлях 400 видатних людей, виявили, що 60 % з них мали в школі значні труднощі, важко пристосовувалися до умов навчання, орієнтованого на середній рівень знань. Нерідко інтелектуально обдарована дитина не знаходить розуміння ні педагогів, ні однолітків.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2568 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Проблема навчання обдарованих дітей. Неуспішність учнів і шляхи її подолання

Обдаровані люди приносять велику користь суспільст­ву, державі, є її гордістю. Тому перед суспільством, дер­жавою, школою і сім'єю постає проблема навчання і ви­ховання таких дітей.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 2481 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 007

Эмоциональный интеллект - понятие весьма новое, и оно не успело закрепиться как общеупотребимый термин. Эмоциональный интеллект один из важнейших навыков для современного человека - от того, насколько он у вас развит, напрямую зависит ваш успех в жизни, и, что еще важнее - ваше личное счастье. Впрочем, обо всем по порядку.
Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1872 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 30.03.2013 | Комментарии (0) Автор: 777

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1616 | Загрузок: 545 | Добавил: ташуня | Дата: 18.01.2013 | Комментарии (0) Автор: Ковтун Наталія В'ячеславівна

ознаки творчої особистості

Рекомендації для вчителя | Просмотров: 1945 | Загрузок: 602 | Добавил: ташуня | Дата: 09.02.2012 | Комментарии (0) Автор: Малиновська Наталія В'ячеславівна


1-25 26-26