30.03.2013, 16:17 | |
Нещодавно я зі своїм учнем приймали участь в міському інтерактивному конкурсі «Я і світ моїх захоплень». Конкурс проводить ся серед учнів 4 – 5 класів. Про сам конкурс я довідалась від заступника директора ще у жовтні, саме тоді і ознайомилася з його положенням, тому часу на підготовку було досить. Конкурс передбачав участь в двох турах: ЗАОЧНИЙ – це творча робота обсягом 1 сторінка з додатками у вигляді малюнків, фотографій тощо. ОЧНИЙ ТУР – це тестування на визначення загальної ерудиції, та конкурс знавців (за вибором учня) по секціям:секція природознавства, математики, секція української мови, секція російської мови та секція англійської мови.
В лютому відбулося організаційне заняття з вчителями, учні яких виявили бажання брати учать у конкурсі. На ньому були показані роботи дітей минулого року, з яких було видно, що світ захоплень учнів може бути різноманітним: це любов до української та англійської мови, поетична творчість, спортивні хоббі, малювання, танці. Мій учень має досить дивне захоплення для його віку. Він цікавиться Стародавнім світом, безпосередньо Єгиптом. Тому в мене виникло питання: «Чи можемо ми брати участь у цьому конкурсі?» На що мені відповіли, що захоплення може бути будь - яким. Але слід повязати його з певною секцією конкурса. Ми обрали природознавство.
А тому в своїй творчій роботі ми прагнули показати відношення до природи, до оточуючого світу стародавніх єгиптян. Робота складається з презентації учасника та розповіді про його захоплення і великою кількості додатків. Це малюнки, маски богів з пап’є-маше, макет саркофага з мумією, фільм «Символи Стародавнього Єгипту». Додатки хлопчик виготовляв поступово, пов’язуючи їх з новими відомостями, що сам дізнавався із енциклопедичної літератури, готовлячись до виступів перед учнями свого класу, працюючи над проектами та просто розповідаючи про щось нове своїм друзям.
Саме тут хотілося б звернути увагу на оцінювання конкурсу. Заочний тур, тобто творча робота оцінювалась найменшою кількість балів порівняно з очним туром. Якість оформлення роботи – 10 балів, оригінальність змісту – 6 балів, стиль та грамотність – 4 бали. Більша увага приділялась очному туру. Очний тур: тестування – 30 балів, конкурс знавців – 40 балів.
Тестування та конкурс знавців продовжувались 30 хвилин кожен з перервою в 10 хвилин.
Тестування складалося з близько 20 питань на загальну ерудицію. Зі слів мого учня питання були різні за складністю. Наприклад: - Позначте значком «+» державні символи України. - До зображень кружечків домалюй деталі, щоб утворилися різні предмети. (Кружечків було десять) Також були досить складні запитання, як на мою думку: - Виберіть з поданого списку «Сім чудес світу»(Список складався з 18 одиниць) - Найменша держава у світі?
В конкурсі знавців мій учень був у секції природознавства. В цій секції було 35 запитань. Частина питань була закритої форми, у вигляді тестів, а інша відкритої, коли треба було дописати відповідь самостійно. Запитання були такого характеру: - Найменша пташка в світі, яка живиться нектаром квітів? (і були перераховані птахи, потрібно було вибрати). - В якому році був заснований Кривий Ріг? (це було відкрите запитання) - Які птахи пасуть стада в Африці? - Назвати героїню легенд про наше місто? Як бачите запитання відповідають віку дітей , але потребують знань за межами шкільної програми. Тому під час підготовки до конкурсу ми користувалися енциклопедіями та Інтернет- ресурсами. Приємно вразила атмосфера конкурсу: доброзична, тепла, дружня. Цікавою була зустріч дітей . Учасники, які щойно прийшли на конкурс, проходили крізь декілька воріт. На перших їх зустрічали з детектором «шпаргалок», проводили обстеження, знаходили за вухом шпаргалку, задавали запитання і учасник йшов до наступних воріт. Там його чекав транспорт: велосипед, самокат, триколісний велосипед, іграшковий коник, ролики. Потрібно було доїхати до наступних воріт. А вже там діти писали свої мрії та бажання на аркуші і складали до чарівного кошика,який потім випустили в небо на повітряних кульках. Для учнів було організовано концерт, працював буфет. А в період очікування результатів конкурсу для дітей було влаштовано змістовні і цікаві розваги: частина складала великі пазли, частина дивилася мультфільми в холі, а інші танцювали з вчителем. З самого початку дітей фотографував фотограф і в кінці конкурсу можна було отримати фото безкоштовно. Нагороджені були всі. Переможці отримали грамоти та цінні подарунки, а учасники подяки та цукерки. Весь конкурс пройшов на одному диханні, було настільки цікаво і захоплююче, що час сплинув непомітно. Я бажаю всім вчителям творчого натхнення і учнів,з якими б було цікаво відвідати ….ліцей, прийняти участь в конкурсі і здобути перемогу та масу позитивних емоцій. |
|
|
|
Просмотров: 3514 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |