ВІДГУК ПРО КОНКУРС "Я І СВІТ МОГО ЗАХОПЛЕННЯ"
30.03.2013, 16:17

Нещодавно я зі своїм учнем приймали участь в міському інтерактивному конкурсі «Я і світ моїх захоплень». Конкурс проводить ся серед учнів 4 – 5 класів.

         Про сам конкурс я довідалась від заступника директора ще у жовтні, саме тоді і ознайомилася з його положенням, тому часу на підготовку було досить.

         Конкурс передбачав участь в двох турах:

ЗАОЧНИЙ – це творча робота обсягом 1 сторінка з додатками у вигляді малюнків, фотографій тощо.

ОЧНИЙ ТУР – це тестування на визначення загальної ерудиції, та конкурс знавців (за вибором учня) по секціям:секція природознавства, математики, секція української мови, секція російської мови та секція англійської мови.

 

         В лютому відбулося організаційне заняття з вчителями, учні яких виявили бажання брати учать у конкурсі. На ньому  були показані роботи дітей минулого року, з яких було видно, що світ захоплень  учнів може  бути різноманітним: це любов до української та англійської мови, поетична творчість, спортивні хоббі, малювання, танці.

         Мій учень має досить дивне захоплення для його віку. Він цікавиться Стародавнім світом, безпосередньо Єгиптом. Тому в мене виникло питання: «Чи можемо ми брати участь у цьому конкурсі?» На що мені відповіли, що захоплення може бути будь - яким. Але слід повязати його з певною секцією конкурса. Ми обрали природознавство.

 

         А тому в своїй творчій роботі ми прагнули показати відношення до природи, до  оточуючого світу стародавніх єгиптян.  Робота складається з презентації учасника та розповіді про його захоплення і великою кількості додатків. Це малюнки, маски богів  з пап’є-маше, макет саркофага з мумією, фільм «Символи Стародавнього Єгипту». Додатки  хлопчик виготовляв поступово, пов’язуючи їх з новими відомостями, що сам дізнавався із енциклопедичної літератури, готовлячись до виступів перед учнями свого класу, працюючи над проектами  та просто розповідаючи про щось нове своїм друзям.

       

Саме тут хотілося б звернути увагу на оцінювання конкурсу. Заочний тур, тобто творча робота оцінювалась найменшою кількість балів порівняно з очним туром. Якість оформлення роботи – 10 балів, оригінальність змісту – 6 балів, стиль та грамотність – 4 бали.

Більша увага приділялась очному туру. Очний тур: тестування – 30 балів, конкурс знавців – 40 балів.

 

Тестування та конкурс знавців продовжувались 30 хвилин  кожен з перервою в 10 хвилин.

 

Тестування складалося з близько 20 питань на загальну ерудицію. Зі слів мого учня питання були різні за складністю. Наприклад:

-         Позначте значком «+» державні символи України.

-         До зображень кружечків домалюй деталі, щоб утворилися різні предмети. (Кружечків було десять)

Також були досить складні запитання, як на мою думку:

-         Виберіть з поданого списку «Сім чудес світу»(Список складався з 18 одиниць)

-         Найменша держава у світі?

 

В конкурсі знавців мій учень був у секції природознавства.

В цій секції було 35 запитань.

Частина питань була закритої форми,  у вигляді тестів, а інша відкритої, коли треба було дописати відповідь самостійно.

Запитання були такого характеру:

-         Найменша пташка в світі, яка живиться нектаром квітів? (і були  перераховані птахи, потрібно було вибрати).

-         В якому році був заснований Кривий Ріг? (це було відкрите запитання)

-         Які птахи пасуть стада в Африці?

-         Назвати героїню легенд про наше місто?

Як бачите запитання відповідають віку дітей , але потребують знань  за межами шкільної програми.

 Тому  під час підготовки до конкурсу ми користувалися енциклопедіями та Інтернет- ресурсами.

     Приємно вразила атмосфера конкурсу: доброзична, тепла, дружня.  Цікавою була зустріч дітей . Учасники, які щойно прийшли на конкурс, проходили крізь декілька воріт. На перших їх зустрічали з детектором «шпаргалок», проводили обстеження, знаходили за вухом шпаргалку,  задавали запитання і учасник йшов до наступних воріт. Там його чекав транспорт:  велосипед, самокат, триколісний велосипед, іграшковий коник, ролики. Потрібно було доїхати до наступних воріт. А вже там діти писали свої мрії та бажання на аркуші і складали до чарівного кошика,який  потім випустили в небо на повітряних кульках.

     Для учнів було  організовано концерт, працював буфет. А в період очікування результатів конкурсу для дітей було влаштовано змістовні і цікаві розваги: частина складала великі пазли, частина дивилася мультфільми в холі, а інші танцювали з вчителем.

     З самого початку дітей фотографував фотограф і в кінці конкурсу можна було отримати фото безкоштовно.

     Нагороджені були всі. Переможці отримали грамоти та цінні подарунки, а учасники подяки та цукерки.

     Весь конкурс пройшов  на одному диханні, було настільки цікаво і  захоплююче, що час сплинув непомітно.

   Я бажаю всім вчителям творчого натхнення і учнів,з  якими б було цікаво відвідати ….ліцей, прийняти участь в конкурсі і здобути перемогу та масу позитивних емоцій.
Категория: Рекомендації для вчителя | Добавил: yrok | Теги: я і світ моїх захоплень, обдарована дитина
Просмотров: 3514 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar