Головна » Матеріал для завантаження » ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ » Як навчитися програмувати за допомогою ФЛЕШ технологій

Текст + кнопка
(690.3 Kb) ] 17.06.2012, 10:40 Наш текст можна редагувати, для цього потрібно натиснути на розділ «Свойства».  Змініть текст на Ваш розсуд, змінюючи розмір, колір, шрифт.


Текст можна перетягти на інше місце для цього в панелі  клацніть на стрілочку і потім на текст. Затиснувши його мишкою перетягніть на потрібне місце. Взагалі ця «стрілочка» допомагає перейти на те місце яке ви хочете редагувати. Наприклад, якщо клацнути на монтажному кадрі стрілочкою, а потім на розділ «Свойства» ми можемо відредагувати саме поле  монтажу. (Див. минулий урок).


Є ще одна цікава функція в тексті. Якщо на тексті клацнути правою мишкою і обрати пункт «Разделить» то текст розділиться на окремі літери. Можливо це допоможе Вам у створенні гри.



Повернемося назад натиснувши в панелі інструментів «Правка – Отменить …» пока текст не станет целім. :)
Тепер ми поговоримо про  кнопку.
Кнопку можна вставити готову, а можна створити за допомогою малюнка, або намалювати самому. Ми перетворимо на кнопку наш з вами текст. Для цього клацаємо на тексті правою мишкою і обираємо «Преобразовать в символ»
У віконечку, яке відкрилося, пишемо Имя: Кнопка, Тип: обираємо Кнопка.


Тепер ми маємо кнопку. Для того, щоб редагувати дії кнопки вам потрібно клацнути на ній два рази і перейшовши в розділ «Временная шкала».


Кожна кнопка має  чотири стани: Up (Відпущена), Over (Курсор наведений), Down (Натиснута) і Over While Down (Курсор над натиснутою кнопкою). Для кожного з цих станів у вікні редактора кнопок є своє вікно. Крім того, вікно редактора складається з п'яти вкладок, за допомогою яких ви зможете без зусиль виконати увесь процес.
Наприклад: при включеному  Over (Курсор наведений) – розтягніть Ваш напис. Для цього потрібно поставити курсур на  Over і натиснути F6. Доречі, поставте курсор на Down , а потім Over While Down і зробіть теж саме, щоб ваша кнопка виглядала однаково. А вже тепер – розтягуйте ваш напис в положенні Over. Тепер натисніть   Ctrl+Entr, щоб оцінити вашу роботу. 

Переводячи курсор на Down ми з Вами дамо нашій кнопці наступне завдання – показати підказку. Напишемо новий текст скориставшись інструментом «Текст». Перевіремо нашу роботу -  Ctrl+Entr.     

Клацаючи по полю поряд два рази виходимо із положення КНОПКА и бачимо: Переключаємося в меню «Действие» і даємо завдання нашій кнопку перейти на наступний кадр. on (release) {gotoAndStop(2);}   Где  on (release) – реализовать действие; {gotoAndStop(1);}  - перейти и остановиться на кадре 2. Знову переходимо до меню  «Временная шкала» и створюємо за допомогою  F7 новий кадр на якому розміщуемо малюнок чи напис. І останнє – для того щоб кадр сам не переходив з разу на другий, вам потрібно встановити на «Временой шкале» перший кадр  и в «действие кадра» прописати  stop();


(690.3 Kb) ] 17.06.2012, 10:40 --------------------------

Категория: Як навчитися програмувати за допомогою ФЛЕШ технологій | Добавил: yrok Просмотров: 1825 | Загрузок: 512 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг