Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » АНГЛІЙСЬКА МОВА

Розробка уроку з німецької мови у 4 класі по формуванню граматичних навичок за темою "Місце проживання. Транспортні засоби".
09.07.2014, 11:47

4 клас

Тема. Місце проживання.
Прийменники, що вимагають Dativ.
Мета. Тренувати учнів у вживанні нової лексики уроку: das Auto, der Bus, die Straßenbahn, der Obus, das Kaufhaus, vor (Dat., Akk.), hinter (Dat., Akk.).
Практикувати учнів в аудіюванні за темою. Тренувати в діалогічному мовленні за темою.
Виховувати навички культурного та ввічливого поводження на вулиці та інших громадських місцях.
Обладнання. Підручник, ілюстративний матеріал (малюнки із зображенням транспортних засобів), грама¬тична таблиця «Відмінювання артиклів», текст пісні на дошці, магнітофон.

Хід уроку

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Повідомлення теми та мети уроку.
L: Heute werden wir in der Stunde neue Wörter kennenlernen, zum Thema "Wohnort"? Die Fragen beantworten lernen und über die Verkehrsmittel der Stadt sprechen.
2. Фонетична зарядка.
Учитель пропонує учням прослухати пісню . Далі учні читають слова, роздані на листках, потім співають пісню.
OMNIBUS, STRABENBAHN, U-BAHN
Wir fahren mit der Straßenbahn.
Komm, steig ein!
Wir fahren mit der Straßenbahn
ganz allein.
Kommt sie an die Kreuzung ran,
bimmelt sie, so laut sie kann.
Komm, steig ein!

Wir fahren mit der U-Bahn.
Komm, steig ein!
Wir fahren mit der U-Bahn
ganz allein.
Fährt die U-Bahn in den Schacht,
wird im Wagen Licht gemacht.
Komm, steig ein!
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Подання лексичного матеріалу.
1) Учні читають слова впр. 2 (стор. 56) за вчителем і записують їх у словнички з перекладом.
2) Виконання тренувальних вправ.
Впр. З (стор. 56) учні виконують ланцюжком — читають і перекладають словосполучення, потім складають з ними речення.
Виконуючи впр. 4 (стор. 57), учні дають відповіді на запитання. Учитель показує зразок відповіді, наприклад:
Scт:. Gibt es viele Autos in deiner Stadt? Варіанти відповідей:
Scht: Ja, in meiner Stadt gibt es viele Autos, auch Busse, Straßenbahnen.
Sch: Nein, in meiner Stadt gibt es nicht viele Autos. Робота ведеться ланцюжком.
3. Навчання аудіюванню за темою.


Спочатку учитель пояснює учням, що при вживанні дієслова "fahren" (їхати будь-яким видом транспорту) вживається прийменник "mit", що потребує післяJ себе Dativ (тобто fahren mit Dat.), та питальне слово womit? — чим? (яким видом і транспорту?).
З метою активізації лексичного матеріалу учням пропонується аудіювання (можна з магнітофонного запису). Контроль розуміння змісту тексту здійснюється пере¬кладом.
WOMIT FAHREN DIE MÄDCHEN?
Sofia hat eine neue Freundin. Sie wohnt weit weg. Carmen, Luisa und Sofia fahren zur Freundin. Womit? Das Fahrrad ist kaputt. Die Straßenbahn fährt nicht dahin. Der Bus fährt dahin. Sie fahren nicht mit dem Fahrrad. Sie fahren nicht mit der Straßenbahn. Sie fahren mit dem Bus.
Для контролю розуміння змісту тексту можна роздати картки з реченнями, що відповідають або не відповідають змісту тексту (або написати їх на дошці). Учні повинні помітити знаком «+» вірні висловлювання.
1. Sofia hat keine neue Freundin.
2. Sie wohnt weit weg.
3. Die Straßenbahn fährt nicht dahin.
4. Sie fahren mit dem Fahrrad.
4. Подання граматичного матеріалу:
Präpositionen "vor", "hinter".

Учитель пояснює вживання прийменників "vor" та "hinter". Ці прийменники потребують на запитання wo? (де?) давального відмінка (Dativ), wohin? (куди?) — знахідного (Akkusativ). Учням пропонується повторити артикль в Dat. та Akk.
Kasus m n
f PL Frage
Dat. dem dem der den
wo?
Akk. den des die die Wohin?

Повторення закріплюється прикладами із вживанням прийменників:
vor — перед, hinter — позаду,
за будинком (wo?) — Hinter dem Haus, за будинок (wohin?) — Hinter das Haus, перед будинком (wo?) — Vor dem Haus.
5. Закріплення лексичного та граматичного матеріалу теми.
Навчання діалогічного мовлення.
1) Учні виконують впр. 5 (стор. 57) ланцюжком. Один учень читає, інший пере-кладає.
2) Учитель пропонує скласти в парах діалог з новими словами за зразком учителя. L: Bildet einen Dialog nach dem Muster! Arbeitet paarweise!
Muster: A: Hallo! B: Hallo!
Al Wohin fährst du?
B: Ich fahre zu meiner Freundin. Sie wohnt weit weg. A: Womit fährst du?
B: Ich fahre mit der Straßenbahn. Und du?
Al Meine Schwester und ich fahren zur Oma, aber wir fahren mit dem Bus. Die Straßenbahn fährt nicht dahin. Tschüs! A: Tschüs!
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Вивчити слова та прийменники, повторити артикль у Dativ та Akkusativ.
2. Підведення підсумків уроку.
L: Kinder, was habt ihr heute erfahren?
Welche neue Wörter habt ihr gelernt?


09.07.2014, 11:47 --------------------------

Категория: АНГЛІЙСЬКА МОВА | Добавил: Oxana Просмотров: 2969 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг