Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Б. Немцова «Сіль дорожча за золото» (другий урок).
01.11.2015, 16:56 Тема. Б. Немцова «Сіль дорожча за золото» (другий урок). Мета. Продовжити роботу над казкою; удосконалювати читацькі навички; збагачувати словниковий запас слів в учнів. Розвивати мислення, увагу, пам'ять. Виховувати шанобливе ставлення до людей, до батька. Обладнання : портрет Божени Немцової,копія 500 чеських крон з портретом Б.Немцової, картки – блискавки, картки для диференційованої роботи. Хід уроку I. Органiзацiйний момент уроку. II. Вправи на розвиток читацьких навичок. а) Прочитайте прислів’я з різною інтонацією ( весело, сумно, здивовано, наказово). « Хліб і сіль їж, а правду ріж.» б) Гра «Шифрувальник» (прочитайте прислів’я) Без баіхл не носит, без лісо не онучам. (Без хліба не ситно, без солі не смачно) III. Повідомлення теми та мети уроку. IV. Сприйняття та осмислення нового матеріалу. 1. Переказ частин казки ( з попереднього уроку). 2. Опрацювання п’ятої частини казки (с. 111 – 112) а)Виразне читання б) Словникова робота (Гра «Фотооко) Слова на картках – блискавках : дарунок, кривдили, не турбуйся, опочивальня, звелів, відкраявши. Запам’ятайте слова і повторіть. Доберіть синоніми до слів кривдили (ображали), не турбуйся (не хвилюйся), звелів (наказав). Доберіть спільнокореневі до слова дарунок (подарунок, дар, подарований, подарувати) Поясніть значення слів: опочивальня, відкраявши. в) Читання «ланцюжком» г) Бесіда за змістом (Гра «Ти мені, я тобі) 3. Опрацювання шостої частини казки а) Словникова робота Прочитайте слова мовчки, заплющіть очі, назвіть слова, які запам’ятали сусіду по парті долина, крига, цвьохнула, штольня, бурулька, розколина.(додаток№1) Знайдіть і підкресліть серед слів ті, які у вас на картках мають пояснення та зачитайте його - Льодинка що утворилися при стіканні рідини й має форму загостреної донизу палички (бурулька) - Рівна місцевість, що розташована між горбами (долина) - Велика, глибока щілина, тріщина в чому – небуть (розколина) - Сильно з розмаху ударила по чомусь гнучким (цвьохнула) - спеціальна споруда, призначена для обслуговування підземних гірських робіт) б) Читання «Естафетою» в) Бесіда за змістом - Куди потрапила дівчина і кого зустріла у підземеллі? - Які скарби показали гномики? - Про що просили гноми не турбуватися? Фізкультхвилинка 4. Опрацювання сьомої частини казки. а) Читання мовчки «Небо і земля» б)аналіз частини 1) Король зрозумів, що старенька бабуся подарувала його доньці ( більше багатство, ніж він сам би їй колись дав_; 2) Для чого Марушка поїхала шукати бабусю, щоб …(забрати до замку); 3) Минав час …(і солі ставало все менше і менше); 4)Якою залишилася Марушка …(скромною і милою ); V. Творче перенесення знань і навичок в нові умови. Чи були такі речення у казці? Прийшла Марушка до батькової спочивальні й попросила, щоб їй дали хліба. + Побачивши свою найстаршу дочку, король трохи не зомлів. + А старші сестри раділи не так Марушці, як солі. + Марушка не подякувала гномикам і вхід в підземелля для неї назавжди став закритим. Батько над усе любив свою Марушку, і всі люди її любили й були безмежно вдячні за доброту та щедрість. (+) VІ. Підсумок уроку. - Які думки й почуття хотіла викликати в читача автор казки? - Розкажіть, чого ви навчалися з прочитаного твору? VІІ. Домашнє завдання. С. 110 – 114 . (переказувати, скласти план казки)
01.11.2015, 16:56 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: gorbannatasha Просмотров: 1750 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг