Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Конспект уроку з літературного читання 4 клас
31.01.2018, 13:59 Тема. Закріплення змісту оповідання Олени Пчілки «Сніг»
Мета: закріпити зміст прочитаного оповідання “Сніг”, удосконалювати навички правильного читання; розвивати образне сприймання навколишнього, уяву учнів, збагачувати словниковий запас; виховувати любов і шанобливе ставлення до рідного краю; корегувати вимову слів та правильність формування речень
Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка.
Словник: кругообіг води у природі , весняна повінь,властивість води запам’ятовування.
Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок.

Хід уроку.
І. Організаційний момент.
1. Організація уваги учнів.
Нумо,дітки,підведіться!
Всім приємно посміхніться,
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок!
Чи цікаво вам дізнатись,
Що сьогодні може статись?
Ну то ж всядьтеся зручніше
Почнемо урок скоріше!
2. Мовна хвилинка.
Загадка.
Тане сніжок,оживає лужок.
День прибуває,коли це буває? (Весною )

-Назвіть весняні місяці?
-А які весняні квіти ви знаєте?
-Яка пора року минула?
-Які зміни відбуваються в природі з приходом весни?
-Куди дівається сніг?

Робота над черговим звуком.
Л звучить у кожнім слові,
Вимовить цей звук готові!
Чітко скажемо й красиво:
Ла-ла-ла-до нас прийшла весна.
Ло-ло-ло-діло в нас на лад пішло.
Лі-лі-лі-прилетіли журавлі.
Ли-ли-ли-перші квіти розцвіли.

ІІ. Актуалізація опорних знань.
Наше оповідання пов’язане з зимою.Ми бачимо ,що нападало багато сніжинок і в кожній з них є до вас запитання. Давайте подивимось,що приготовили нам сніжинки?
Діти по черзі підходять до дошки,знімають сніжинку і з другої сторони читають запитання.
-Як називається оповідання?
-Хто його написав? -Про що розповідається в оповіданні?
-Звідкілля вони летять?
-А де ж вони там взялися?
-Як ви розумієте слово прилинули?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Ми знаємо,що вода перебуває в постійному русі;вона з землі потрапляє куди?
А з хмари падає ,коли тепло у вигляді чого? А коли дуже холодно?
Цей процес перетворення води з одного стану в інший називається кругообігом води в природі.
Перегляд відеофільму « Кругообіг води в природі» .

Робота з підручником.
На дане запитання,учні повинні відповідь знайти у тексті і прочитати її.
-Коли сонечко пригріло, що відбулося з водою?
-Як віє теплий,не дуже холодний вітер,що падає з хмарки?
-А як наженеться холодне повітря на хмару,що з неї падає?
-Як це перетворення води називається?

Інтерактивна вправа « Асоціативний кущ».
Завдання в парах.
Хмаринку змалював поет
Описав її портрет.
А художник пензлик взяв,
Цей портрет намалював.
Ми бачимо до нас вийшла хмаринка і вона підготовила нам завдання. Давайте подивимось,що цікавого підготувала хмарка.
1.Якими бувають сніжинки?
2.До слова сніг підберіть ознаки.
Набрані слова і чисті аркуші роздаю дітям.Вони підбирають правильну відповідь,а на чистих-дописують.
Виконане завдання один учень з групи відповідає біля дошки.

Падає сніг,вкриває землю ,дерева,стріхи будинків,все довкола замете.
- А коли замете,що потрібно робити?
- А з вами таке траплялося?
- Чим розгрібають сніг?

Вправа на вдосконалення техніки читання.
- Чому повинен бути сніг взимку?
- Що станеться з рослинами, коли не має снігу ,і сильний мороз?
- Чи добре це для врожаю, якщо сніг випадає до великих морозів?

Відповіді на запитання знаходять учні в тексті і читають.
На дошці написані народні прикмети,читаємо і записуємо в зошиті.
Отже,народні прикмети є правдивими?
- Сніг для землі є чим?
- Він її захищає від чого?
Фізкультхвилинка.
Дітки,встаньте,посміхніться
І до сонця потягніться,
Дзигою ви покрутіться,
В різні боки нахиліться.
Сядьте,встаньте,пострибайте
І за парти посідайте.

Вправа «Потяг».
Наступним завданням буде вправа Потяг.Ця вправа сама за себе говорить,тому що вагончики в потязі стоять по порядку,один за одним.У нас є записані строфи з тексту і ви повинні скласти їх по порядку,щоб було правильне речення.
Учні складають речення на дошці.
-Коли вода поллється через край,як це називається?
Показ малюнків з весняною повінню.
Ось подивіться,як вона затоплює хати,людей,все що зустріне на своїй дорозі.

Розгадай кросворд.
(слайд )

Читаю загадки,діти відгадують і правильну відповідь записують.

1.Зимно стало дуже-дуже,
І замерзли всі калюжі,
Та й за щічки щипле хтось...
То прийшов дідусь...(Мороз).

2.Взимку вкрили ми навкруг
Ліс,дорогу,поле й луг.
А як сонце припече-
Ми струмочком потечем.(Сніжинки).

3.Летить орличка по синьому небі,
Крила розпустила,
все сонце закрила.(Хмара).

4.Буває хмаркою вона,
Сніжинкою буває,
Крихка й тверда-
Звичайна,підкажіть...(Вода).


Вода не тільки приносить шкоду,але й користь,вона напуває землю,а це потрібно для росту рослин.
-А ми можемо жити без води?
Крім цього вода має властивість запам’ятовувати.
Перегляд відеофільму «Пам'ять води».

ІV. Підсумок уроку.
-Про що ми говорили на сьогоднішому уроці?
-Як називається процес перетворення води в природі?
-Чи має вода властивість запам’ятовувати?

Аналіз уроку. Оцінювання учнів.

V. Домашнє завдання.
Вивчити напам’ять народні прикмети.
31.01.2018, 13:59 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: krushelnicka1 Просмотров: 1107 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг