Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Марія Хоросницька «Щедрий вечір!»
(22.2 Kb) ] 04.03.2018, 19:27 УКРАЇНСЬКЕ ЧИТАННЯ
Урок № Дата
Розділ. А вже зимонька – зима прийшла, снігу нам принесла
Тема: Марія Хоросницька «Щедрий вечір!»
Мета: вдосконалювати уміння і навики працювати над віршами, читати мовчки та вголос, виразно і плавно, дотримуватися пауз, правильно інтонувати. Виробляти уміння і навики самостійно орієнтуватися в підручнику, розуміти та аналізувати прочитане, використовувати у відповідях слова з тексту, визначати головну думку.
Корекційно-розвивальна мета: розвивати мовлення, увагу, пам'ять, мислення. Виробляти уміння і навики працювати над віршами.
Обладнання: підручник, складові таблиці, посібник «Тренажер читання», «Звукарик».
Індивідуальна робота:
Хід уроку
І. Організаційний момент. Створення робочої обстановки.
1. Привітання.
- Діти, сьогодні ми розпочинаємо наше заняття, як завжди, із привітання.
Пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім третім класі
Діти - просто молодці.
2. Звіт чергового.
3. Перевірка готовності учнів до початку уроку.
- Я, гадаю, що ви сьогодні добре попрацюєте на уроці і покажете свої знання. Але, щоб нам добре працювалось, що ми повинні роботи? (Дотримуватись правил роботи на уроці).
- Давайте з вами пригадаємо ці правила.
- Діти, нагадайте мені будь-ласка, як потрібно сидіти за партою?
- Діти, нагадайте будь-ласка, яке правило діє у нас на уроці? (Правило піднятої руки) – Дайте повну відповідь на запитання (У нас на уроці діє правило піднятої руки) – Так, вірно.
ІІ. Артикуляційні вправи.
- Діти, сьогодні ми почне наш урок з розминки.
1. Вправа «Хто, як голос подає?».
Пригадайте, діти, вмить,
Як пшениченька шумить: ш-ш-ш!
Як в гайку струмок дзвенить: джр-джр-джр!
Як бджола в саду бринить: дз-дз-дз!
Як шумлять у птаха крила: ш-ш-ш!
— Як звучить тиша?
- Ми всі трошки пошуміли, язички не заболіли? (Ні). Тож давайте, щоб наші язички добре працювали промовимо чистомовку.
2. Чистомовка.
Ик-ик-ик – на стіні висить рушник
Ні-ні-ні – там узори чарівні,
Ри-ри-ри – різнобарвні кольори
Им-им-им – я любуюсь ним.
- Ось і попрацювали наші язички.
- Діти, скажіть мені будь-ласка, чи пам’ятаєте ви, яке у вас було домашнє завдання? (Так, вивчити вірш «З Різдвом Христовим»). – А чи пам’ятаєте ви, хто автор? – Ні, ну добре давайте я вам нагадаю, вірш «З Різдвом Христовим» написав Йосип Струцкий. – Діти, а чи вивчили ви вірша? (Так) – Ну що ж, зараз перевіримо.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
1. Декламування вірша Йосипа Струцкого «З Різдвом Христовим».
2. Робота над змістом тексту.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
- Ми з вами продовжуємо працювати над розділом: «А вже зимонька – зима прийшла, снігу нам принесла». Сьогодні на уроці ми познайомимося з віршем української письменниці Марії Хоросинцької «Щедрий вечір».
Протягом уроку будемо вдосконалювати уміння і навики працювати над віршами, читати мовчки та вголос, виразно і плавно, дотримуватися пауз, правильно інтонувати. Виробляти уміння і навики самостійно орієнтуватися в підручнику, розуміти та аналізувати прочитане, використовувати у відповідях слова з тексту, визначати головну думку.
Проблемні питання:
1) Чому вірш має таку назву?
Очікуваний результат:
1) Зацікавити учнів.
2) Налаштувати на плідну роботу.
V. Робота по темі уроку.
1. Читання вчителем вірша Марії Хоросинцької «Щедрий вечір».
1.1 Визначення головної думки віршу (обговорення).
1.2 Повторне читання вчителем віршу (учні слідкують).
2. Читання віршу учнями «ланцюжок».
3. Словникова робота.
1) Уточнення і тлумачення значень слів і виразів.
- Обрус - скатерть.
- Втіха - почуття радості, задоволення.
4. Фізкультхвилинка.
- Діти, ви мабуть, вже трохи потомилися. Давайте трішки відпочинемо і виконаємо фізкультхвилинку.
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
5. Читання віршу учнями самостійно.
6. Вибіркове читання.
7. Зорова гімнастика.
- Ви гарно працюєте, але, мабуть, ваші очки вже втомилися. Давайте трішки відпочинемо і виконаємо гімнастику для очей.
1 вправа: Сильно закрийте очі. Порахуйте до 5. Відкрийте очі. Порахуйте до 5. (6разів)
2 вправа: Закрийте очі. Обережними рухами масажуємо у напрямку до носика. 6 разів - у протилежному напрямку. Відкрийте очі. (4 разів)
3 вправа: Голова рівно. Подивіться на вікно, на стелю, на підлогу, на двері.
7. Робота над змістом віршу.
8. Робота над малюнком до віршу.
VІ. Підсумок уроку.
1. Рефлексія. Закінчи речення.
• Найцікавішим на уроці для мене…
• Мені запам'яталося…
• Чи задоволені ви своєю роботою? (Якщо так, поплескайте в долоні).
- Сьогодні на уроці ми працювали над віршем Марії Хоросинцької «Щедрий вечір». Протягом уроку ми вдосконалювали уміння і навички працювати над віршами, читати мовчки та вголос, виразно і плавно, дотримуватися пауз, інтонації. Вчилися давати повні відповіді на питання, розуміти та аналізувати прочитане.
VІІ. Оцінювання знань і умінь учнів.
VІІІ. Домашнє завдання.
- ст. 104, виразно читати вірш – І група;
- ст. 104 читати ІІ строфи – ІІ група.

Хочу вам побажати здоров’я.
Спасибі вам за працю на уроці
(22.2 Kb) ] 04.03.2018, 19:27

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: alenazozulya12 Просмотров: 262 | Загрузок: 34 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar