Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Навчання грамоти(читання)
(61.5 Kb) ] 12.12.2010, 12:44 Урок 44

Тема Звук е .
Позначення його буквами " Е", " е "
Мета Познайомити з буквами " Е ”, " е ” для позначення на письмі звука е
Розвивати пам,ять, увагу, техніку читання.
Виховувати інтерес до читання.
Обладнання Складова таблиця, курчата-іграшки, тематичний словник , фішки, картки зі словами, квадрати Шульте.


Х і д у р о к у

І. Організація класу
ІІ. Вправи на дихання
1) Задування свічок на торті.
2) Дмухання на кульбабку.
3) Видихають, на видосі промовлення скоромовки "Летів горобчик, сів на стовпчик”.
ІІІ. Артикуляційні вправи (вправи для язичка)
1) Цокання язичком
2) "Злизування варення”
3) "Маятник”.
4) Вивчення скоромовки:
Наварили смакоти. Будем їсти я і ти.
А сороки і ворони будуть їсти макарони.
IV. Розчитка
1. Квадрати Шульте.
2. Складові таблиці – ПГ.
3.Читання в букварі.
V. Фізкультхвилинка.
VI. Ознайомлення з новою буквою.
1. Гра "Полювання” (виділення звуків, які часто зустрічаються)
Верещить вересень, що вже осінь.
-- Який звук е , голосний, чи приголосний?
- Якою фішкою він позначається?
2.Гра "Дружба звуків” .
- Подружимо звук е з іншими?
("М”-"е”- ме, "т”-"е”- те)

3. Придумування слів із звуком е
4. Знайомство з графічним зображенням звука е
Здивувалася дитина,
Від стовпця аж 3 жердини!
Здогадалася: " Еге! " –
Це напевно буква "Е”.

5. Друкування Е, е

6. Читання складів

VII. Фізкультхвилинка.
VIII. Закріплення вивченого
1. Робота з букварем.
- Читання слів у стовпчиках.
2. Гра "Розвідник”;
- знайти імена;
- знайти слова з трьох, чотирьох букв.
2. Робота над текстом "Мамині іменини”.
- Прочитайте назву. Як гадаєте, про що тут буде розповідатися? Що таке іменини?
а) Слухання тексту;
- Зараз перевіримо чи це так. Слухайте текст уважно.
б) Перевірка розуміння.
- Ну, що ви були праві?
- Хто святкував мамині іменини?
- Як вони вітали маму?
в) Читання "буксир”;
г) Читання "ланцюжок”
д) Складання пірамідки зі слів текту
а
ми
усі
мами
тепло
Оленка
іменини
е) Читання пірамідки скоромовкою.

IX. Підсумок.
- З якою буквою познайомились? На що вона схожа? Який звук вона позначає?
- Що вам сподобалось на уроці?
- Що вам було легко робити?


Урок 42

Мета Закріплення знань про букви "Т”-"т” (те), їх звукове значення .
Мета Закріплювати знання про букви "Т” – "т” (те),
їх звукове значення, вчити робити звуковий аналіз слів.
Розвивати навички читання, зв,язне мовлення,пам,ять, увагу, інтерес до читання.
Збагачувати словниковий запас учнів.
Обладнання Квадрати Шульте, складові таблиці, картки зі словами, фішки.

Х і д у р о к у

І. Організація класу

ІІ. Вправи на дихання
1.Дмухання на кульбабку.
2. Задування свічок.
3. Вдихають, на видосі рахують до 10.

ІІІ. Артикуляційні вправи
1. Вивчення скоромовки
Стук-стук-стук,
Стук-стук-стук,
Лине лісом перегук…
То ж у будень і на свято
Трудеться дзьобатий дятел.
2. Читання скоромовки повільно,швидше, швидко.
3. Читання скоромовки під стукіт палички.

ІV. Фізкультхвилинка.

V. Розчитка
1. Квадрати Шульте
2. Читання складової таблиці.
3. Гра "Пеньок”

ТАК КУРИ
ТАК КУРИ
РАК КУРИ
ТАК КУТИ
ТАК КУРИ
ТАК КУРИ
4. Гра «Допоможи прочитати казку»
( Читаю текст, показую картки зі словами )
Жи-був … хто? КІТ. У нього було День народження. До нього в гості прийшов… хто ? ЛИС. І приніс йому… що? МАКИ. На них була…що? РОСА. У гості прилетіла… хто? ВОРОНА. Вона принесла… що? ТАПКИ. Всі сіли за… що? СТІЛ. На ньому лежав…що? ТОРТ. На торті було… скільки? ТРИ свічки. Всі їли… що? ТОРТ і пили… що? СІК. Друзі весело відсвяткували День народження!

VI. Закріплення знань
1. Читання "човником” по хвильках

ТА РА НО ВА ТА КІ НО ТИ

2. Робота з букварем
1) робота з малюнками. Складання речень, графічне їх моделювання,
2) читання слів. Гра "Вовк і заєць”.

VII. Фізкультхвилинка

VIII. Гра "Плутанка”

IX. Гра "Яке слово заховалось в слові?”
РОСА
МАКІВКА
КОСАР

Х. Читання рукописних слів і визначення кількості складів.
Палітра, літр, ласта, літо, торт,тісто, лити, мити, варити, пусто, ріст.
С к о р о м о в к а
Ходить ковчка коло кілочка,
Водить діток коло квіток.

ХІ. Підсумок
-Що ви робили сьогодні на уроці?
-Що ви робили з радістю?
-Що вам було робити легко?

Урок 43

Тема Повторення і закріплення знань про вивчені букви.
Читання в особах тексту "Котик і Півник”
Мета Повторити і закріплювти знання про вивчені букви.
Розвивати навички читання в особах, зв,язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів.
Виховувати інтерес до читання.
Обладнання Складові таблиці. Квадрати Шульте, маски півника і котика

Х і д у р о к у
І. Звукові артикуляційні вправи
1. Мовленева зарядка
Вітерець у лісі : ш-ш-ш.
Прилетів комарик : з-з-з.
Заспівав жучок : ж-ж-ж.
Сердиться вовк : р-р-р.
Повзе у траві змія : с-с-с.
2. Вправи для язичка
а) злизування варення;
б) "Маятник”;
в) повторення вивчених скоромовок.
ІІ. Розчитка
1. Квадрат Шульте
2. Гра "Літак-парашут”
3. Читання таблтці;
МАК ТИР ВІН ЛИС ВУК ПОН КІВ РОТ
ВУР КІТ ЛАС СИК ТІВ ПОК ТАМ РУМ
РІК МУТ ЛАК ТІР РУК САМ ПОВ СОН

Знайдіть у таблиці слова, які мають якесь значення. Підкресліть їх.
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Повторення вивченого. Робота з букварем.
1. Сьогодні до нас завітала у гості казка.
Ви любете казки?А за що?
1. Хочете дізнатись, хто герой нашої казки?

КО ТИК

ПІВ ЛИС

НИК КА

З якої казки ці герої?
2. Словникова робота
Вистава
3. Слухання тексту. Завдання: що ставили діти?
4. Гра "Розвідники”
- Знайди слово з однієї літери
- Знайди слово з двох літер.
- Знайди слово з трьох літер.
- Знайди найдовше слово.
5. Читання "буксир”
6. Читання "дощик”
7. Читання "ланцюжком”

VI. Фізкультхвилинка

VII. Закріплення знань
1.Перевірка розуміння
- Хто був Півником ?
- Хто був Лискою?
- Хто був Котиком?
2.Підготовка до читання в особах.
- Хто між собою розмовляє у казці?
- Яким голосом каже Лисичка?Чому ?
- Давайте знайдемо її слова.
- Що стоїть у кінці речення? Читаймо разом.
- Тепер знайдемо що відповів Півник. Як він говорив? Прочитаймо разом.
Крім слів Півника і Котика тут є слова автора- людини, яка розповідає нам про це. Слова автора буду читати я, а слова Півника і Котика ви по черзі.
3. Читання в особах.
4. Гра "Незнайко”( Читаю текст, роблю помилки, діти випоавляють.

VIII. Підсумок уроку.
- Що вам сподобалося на цьому уроці?
- Що вам було сьогодні робити легше, ніж вчора?


(61.5 Kb) ] 12.12.2010, 12:44 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: РІТА | Теги: ЧИТАННЯ Просмотров: 8254 | Загрузок: 1122 | Рейтинг: 2.5/2
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
lborisevich
Україна. Кривий Ріг