Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

План-конспект уроку позакласного читання для 2 класу "Добридень тоб,Україно моя!"
18.01.2016, 20:35

Т Е М А.Добридень, тобі, Україно моя М Е Т А : розширити знання дітей про Україну,її символи ,розвивати навички роботи з дитячою книгою, вміння самостійно добирати твори на запропоновану тему, удосконалювати орфоепічні,мовленнєві, читацькі, виконавські навички, розвивати пам*ять, увагу,творче мислення, виховувати любов до Батьківщини, повагу до її історії та культури, формувати читацькі інтереси. О Б Л А Д Н А Н Н Я: виставка книг про Україну ,вишитий рушник , хліб-сіль,запис для мовленнєвої хвилинки,силуетне зображення хлопчика та дівчинки в українському одязі, РРТ до уроку, мікрофон, маски крота та деркача, запис слів для словникової роботи, запис теми «Добридень, тобі, Україно моя!»,збірка для самостійного читання «Веселка», зображення глечика,деталі колосків. Т И П У Р О К У : урок позакласного читання. Т Е Х Н О Л О Г І Ї: інтерактивні( метод ”Мікрофон”, робота в парах, «Асоціативний кущ», вправа «Незакінчене речення» ,вправа «Займи позицію» ), літературознавчі ігри, ігри на знайомство. Х І Д У Р О К У І. Організація класу до уроку. 1.Гра «Ласкаво привітайся, Але не повторюйся!» 2.Колективне вітання- оголошення теми уроку ІІ.Актуалізація опорних знань 1.Творча індивідуальна робота Дібрати рими у вірші: Укрїна- це труд і ..... Укрїна-це мама й .... Це твої найщиріщі .... І калина у нашому.... 2. Вправа «Мікрофон».Передбачте, про що буде наш урок. 3.Мовленнєва хвилинка (за віршем індивідуальної роботи) 4.Вправа «Асоціативний кущ» - «Україна» 5. Вправа «Незакінчене речення» Для учнів , які одягнули на урок вишиванку: «Коли я вишиванку одягаю ...» Для учнів , які одягнули на урок елемент костюму : «Коли я стрічку (віночок) одягаю...» ІІІ. Оголошення теми уроку -Сьогодні на уроці ми будемо читачами, слухачами, виконавцями.За свою роботу будемо отримувати елементи колоска-символу достатку й багатства. У кого колос буде найміцніший, найвищий, той - найактивніший учасник нашого уроку.Він першим встановить плід своєї праці у горщик . Горщик схожий на людське серце, бо в нього можна вкласти знання, почуття, любов ,мудрість,емоції. Я бажаю Вам плідної праці! ІУ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу. 1.Робота за виставвкою книг -Прибрати та пояснити,які збірки не підходять до теми уроку. 2.Робота з портретами письменників 3.Робота над епіграфом 4. Фізхвилинка 5.Гра «Зайве слово» Бузок, калини, верба Лелека, горобець, ворона Герб, гімн, барвінок Вишиванка, вінок ,рушник 6.Робота над текстом В Скуратівського «Рушник» А)Словникова робота Вправ ність вимере жані свя тиня поми сли Вправність-здатність виконати щось майстерно,бездоганно. Вимережані- з мережкою,плетеним круживом або з вишивкою тонкими рі знобарвними смугами. Святиня- щось особливо дороге,шановане. Помисли-добрі думки,мрії. б)Інсценування -Який обряд змальовано? Чи доводилося вам його спостерігати або бути учасником? 6.Робота над поезією Д.Павличка «Наш прапор» -Що символізують кольори нашого прапору? 7.Театралізація твору В.Сухомлинського «Деркач і Кріт» -Що виявилося найголовнішим для Деркача? У. Підсумок уроку 1.Вправа «Займи позицію» Для кожної людини найголовніше –Батьківщинв,бо вона наснажуєсилою,дає енергію.надихає на добрі вчинки,на творчість 2.Гра «Ланцюжок висловлювань» Який твір запам*ятався та сподобався?» 3.Самооцінка діяльності на уроці.Викладання найміцнішого колоска , встановлення в глечик. 4.Домашнє завдання .Створити рекламу 1 з творів.


18.01.2016, 20:35 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: sobkosobk2015 Просмотров: 2329 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 6
Гостей: 6
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг