Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тестові завдання до теми "Оповідання про справи твоїх ровесників" 3 клас
28.01.2013, 20:49 В. Сухомлинський "Красиві слова і красиве діло", "Кінь утік"

1. В якій сім'ї народився і зростав Василь Олександрович?
а) в незаможній селянській сім'ї;
б) в поміщицькій сім'ї;
в) в родині артистів.
2. Який цінний скарб залишив у спадок Василеві дідусь?
а) гроші;
б) книги;
в) картини.
3. Що змушувало хлопчика цілими днями влітку бувати в лісі?
а) він любив слухати і записувати пташині голоси;
б) він змушений був збирати гриби та ягоди, щоб зібрати гроші на навчання;
в) він збирав лікарські рослини, щоб придбати зошити, фарби і пензлі.
4. Яку професію обрав Василь Олександрович?
а) вчителя;
б) художника;
в) артиста.
5. Для чого серед поля побудували маленьку хатину?
а) щоб було місце для гри;
б) щоб у негоду люди могли сховатися і пересидіти в теплі;
в) щоб там оселився агроном.
6. Кого побачили хлопці в негоду біля хатини?
а) пораненого вовка;
б) стареньку бабусю;
в) незнайомого хлопчика.
7. Хто з хлопчиків пожалів прибульця?
а) той, хто пожалів його;
б) той, хто поспівчував йому;
в) той, хто запропонував сухий одяг.
8. Яке прислів’я відповідає головній думці оповідання?
а) не смійся з другого, щоб тобі не було того;
б) не вір словам, а вір ділам;
в) життя прожити – не дощову погоду перестояти.
9. Чому Віталик вирішив розповісти про записку вчителеві?
а) пожалів свої ковзани;
б) не хотів, щоб хтось на уроці порушував дисципліну;
в) там були написані погрози.
10. Записка – це…
а) порушення;
б) самостійна робота;
в) таємниця.
11. Поставте в правильному порядку.
а) на парту впала записка;
б) діти писали самостійну роботу;
в) розмова на перерві;
г) настанови Івана Петровича;
д) осудливі погляди однокласників.
12. Яким прислів’ям міг би відповісти Петрик Віталику?
а) на чужому горі щастя не збудуєш;
б) друга легше знайти, ніж зберегти;
в) хто був на коні, той бував і під конем.

В. Сухомлинський "Гвинтик", "Який слід повинна залишити людина на землі?"

1. Юрко готував домашнє завдання :
а) з читання;
б) з граматики;
в) з математики.
2. Куди поспішав хлопчик?
а) до бабусі;
б) до школи;
в) грати в м’яча.
3. З чим порівняв Юрко незакінчену роботу?
а) з дрібничкою;
б) з гвинтиком;
в) з гаєчкою.
4. Яку історію розповів синові батько?
а) про заводський верстат;
б) про автобус;
в) про літак.
5. Чому вчить нас оповідання "Гвинтик"?
а) бути чемним;
б) бути відповідальним;
в) бути спостережливим.
6. Що побудував старий Майстер ?
а) будинок;
б) стадіон;
в) школу.
7. "Для чого ти псуєш мою роботу?" Кому сказав Майстер ці слова?
а) пустотливому хлопчику;
б) лякливій дівчинці;
в) грізному хуліганові.
8. Чому дорослого Чоловіка ніхто не пам’ятав у рідному селі?
а) бо він давно звідтіля поїхав;
б) бо він нічого після себе тут не залишив;
в) бо він ні на кого не був схожий.
9. Чому Чоловік з болем дивився на закам'янілий відбиток хлопчикової ніжки?
а) він згадав, як його полаяв старий Майстер;
б) пригадав безтурботні дитячі роки;
в) пошкодував про своє дарма прожите життя.
10. Яким з прислів’їв можна назвати оповідання?
а) моя хата скраю, я нічого не знаю;
б) така робота – ні в тин, ні в ворота;
в) що посієш, те й збереш.
11. Прочитайте ще декілька оповідань В. Сухомлинського про працю. Що в них є спільного?
12. А як ви думаєте, який слід повинна залишити після себе на землі людина?

Є. Гуцало "Перебите крило"

1. Де і в якій сім'ї народився Євген Гуцало?
а) на Одещині, в родині рибалки;
б) на Вінниччині, в учительській сім'ї;
в) в Києві, в родині відомого актора кіно.
2. Яка тема особистого дитинства знайшла своє відображення у творах письменника?
а) війна ;
б) театр;
в) музика.
3. Де навчався письменник?
а) у Київському національному університеті ім. Т. Шевченка;
б) у Московському державному університеті;
в) в Ніжинському педагогічному інституті.
4. Який клопіт з'явився у Дениска (за оповіданням "Перебите крило")?
а) стежити за лелеками;
б) напувати телятко;
в) виривати на грядці бур'ян.
5. Чому Олег Кочемас так поставився до лелек, що оселилися на Денисковій хаті?
а) він точно знав, що лелеки покинуть цю оселю;
б) йому було байдуже;
в) він позаздрив Денискові.
6. Чому Дениско не порахував скількох лелеченят мають їхні боцюни?
а) він був ще малий і не вмів рахувати;
б) боявся завдати горя птахам;
в) не хотів виконувати забаганку Олега.
7. Чому Дениско прогнав Олега зі свого подвір'я?
а) щоб той не заздрив Денискові;
б) щоб він не сміявся з малих лелеченят;
в) Олег дрючком вдарив лельку.
8. Лелеки не полетіли у вирій, бо…
а) не злякалися зими;
б) лелька не змогла б подолати довгого шляху;
в) їм було добре на Денисковому подвір'ї.
9. Як зимувалося птахам?
а) вони весь час літали над селом і не хотіли повертатися до Дениска;
б) вони полетіли на хату Олега і там перебули зиму;
в) вони були то в Денисковій хаті, коли холоднішало, то в хліві біля корови, коли теплішало.
10. Поставте в правильній послідовності.
а) малі лелеченята вчаться літати;
б) Дениско побачив на стрісі своєї хати двох боцюнів;
в) розмова про появу лелек з Олегом;
г) поранена лелька;
д) Денискові тривоги перед вильотом лелек у вирій;
е) зимівля птахів;
є) лелеки знову на хаті;
ж) боцюни не полетіли у вирій.
11. Олег зрозумів свою провину, бо…
а) намагався допомагати лелекам в усьому;
б) у нього на хаті теж поселилися лелеки;
в) переживав, що заподіяв лихо лелекам.
12. Кого з хлопців ви б хотіли мати за друга? Чому?

А. Григорук "Хто міняє, той нічого не має", "В гурті і пісня в лад іде"

1. Хто головний герой оповідання?
а) Олег Кочемас;
б) Дениско Бублик;
в) Марійка Крутивус.
2. Чим займався Дениско до зустрічі з Тимцьом?
а) розглядав воронячі гнізда;
б) рахував горобців, що сідали на тин неподалік;
в) допомагав бабусі перебирати гречку на кашу.
3. Хто першим пропонував мінятися?
а) Денискова сестричка Мар'янка;
б) Дениско;
в) Денискові друзі.
4. Яких речей не було у хлопчика?
а) дудочки; г) кульки;
б) вітрячка; д) мильних бульбахів;
в) літака; е) комп’ютера.
5. Велику повітряну кульку Дениско виміняв:
а) у Тимця;
б) у Костика;
в) у Гафійки.
6. Повітряна кулька:
а) злетіла в небо;
б) лопнула, немов мильна бульбашка;
в) була обміняна на миску гречаної каші.
7. Якого прислів’я не говорила родина Бубликів Денискові?
а) хто міняє, той нічого не має;
б) що побачить , того й просить;
в) міняйло без штанів ходить.
8. Що в родині Бубликів любили усі однаково – і старі, і малі?
а) міняти свої речі;
б) варити гречану кашу;
в) співати.
9. Кашляне спроквола і впівголоса першим стане співати…
а) батько;
б) дідусь;
в) Дениско.
10. Яку пісню любили в родині найбільше?
а) "Розпрягайте, хлопці, коней";
б) "Місяць на небі";
в) "Дівчина – весна".
11. Не співається пісня без…
а) Дениска;
б) музики;
в) заспівувача.
12. Чому Денис "півня пустив"?
а) бо не втримав його, от півень і вирвався;
б) завершальні слова пісні не в лад закінчив;
в) бо півень клюнув Дениска, і той від болю випустив птаха.

Я. Стельмах "Ловись, рибко!"

1. Про що повідомлялось в оголошені, яке висіло на дверях їдальні?
а) про приїзд до табору батьків;
б) про конкурс пісні і строю;
в) про змагання на звання кращого рибалки.
2. Кому найбільше сподобалося оголошення?
а) Митькові;
б) Славкові;
в) Генці.
3. Змаганнями керував…
а) Митько;
б) Сергій Анатолійович;
в) Іван Степанович.
4. Яку вудку вибрав собі Славко?
а) найменшу;
б) найбільшу;
в) найкрасивішу.
5. Що надумав зробити Митько, щоб стати переможцем?
а) вибрати собі найкращу вудочку;
б) вибрати найкраще місце біля річки;
в) підгодувати рибу.
6. Що робили інші хлопці задля своєї перемоги?
а) те саме, що й Митько;
б) пішли в ліс збирати пруття;
в) проганяли жаб.
7. Славко на змагання взяв ще й …
а) акордеон;
б) сніданок;
в) футляр.
8. "Ти краще за своїм поплавцем слідкуй, а то тільки …"
а) бігаєш і рибу лякаєш;
б) людям заважаєш;
в) говорити багато вмієш.
9. Кому пощастило здобути перемогу у змаганні?
а) Митькові;
б) Славкові;
в) Сергію Анатолійовичу.
10. Яких висловів немає у творі?
а) Усі, виявляється, такі розумні, як і ти.
б) Гафійка тримала в руках велику рибину. Щуку, мабуть.
в) Лежить на землі Славко і сміється від щастя.
11. Яких дійових осіб немає у творі?
а) Славко; г) Миколка;
б) Вітько; д) Вовка;
в) Генка; е) Мишко.
12. Мова дійових осіб оповідання схожа на мову героїв творів…
а) Анатолія Григорука;
б) Всеволода Нестайка;
в) Василя Сухомлинського.
28.01.2013, 20:49 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: tone4ka | Теги: Стельмах, Гуцало, Сухомлинський, григорук, читання 3 клас, тестові завдання Просмотров: 7883 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 16
Гостей: 16
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
irakobet
Україна. Кривий Ріг