Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Урок літературного читання 2 клас. «Досліджуємо текст. Галина Демченко «Ялинова шишка»
(18.1 Kb) ] 30.01.2020, 17:54

Тема:  Досліджуємо текст. Галина Демченко

                            «Ялинова шишка»

Мета: * формування предметних компітентностей:

                продовжити формувати в учнів уявлення про

                характерні ознаки зими, про життя тварин

                узимку; вчити правильно, свідомо, виразно

                читати твір, аналізувати його, розвивати

                мислення, увагу до слова, мовлення,

                збагачувати лексичний запас учнів,

                виховувати любов до природи;

             *формування ключових компітентностей:

               уміння вчитися, сприймати тему, яку ставить

               вчитель, виконувати необхідні дії, оцінювати

               свої результати;

               *комунікативної: володіти позитивними

               навичками спілкування;               

               *інформаційної: уміти здобувати з підручника інформацію;

              *соціальної/громадянської: працювати в парі, групі.

 

 

 

Обладнання:  компютер,  малюнки шишкаря, синиці, білки,

                   миші, відео «Зимовий ліс», аудіо/відеозапис музики

                   А. Вівальді «Зима», інтелектуальний тренінг з Lego,

                   Елементи «Ромашки Блума».

Тип уроку: урок набуття нових знань.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і   

                      здоровязбережувальна, природнича.   

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Організаційний момент.

(відео/аудіозапис  А.Вівальді «Зима»)

-Вчитель читає вірш:

За вікном летять сніжинки

На дерева і будинки,

На мости і ліхтарі,

На дороги і двори.

                         Все довкола біле-біле.

                         Снігопад дарує диво:

                         Він пухнастим покривалом

                         Землю ніжно укриває.

ІІ. Психологічна установка «Кошик настрою»

  • Я бачу всі діти мають гарний настрій та готові працювати на уроці.

ІІІ. Основна частина

(Діти виходять з Lego ближче до дошки і працюють з інтелектуальним завданням)

  1. Загадка: «Мухи білі прилітають,

                   На головоньки сідають,

                   Замітають всі доріжки

                   І дарують дітям сніжки.

                 -Хто ж дарує жартома

                   Білі мухи? Ні … (зима).

  1. Інтелектуальний тренінг з Lego

 

 

Білий, пухнастий, мякий ….        (сніг)          червона цеглинка

Холодна, люта, морозна ….        (зима)        зелена цеглинка

Злий, тріскучий лютий  ….           (мороз)     оранжева цеглина

Свіже, прохолодне, чисте ….      (повітря)    жовта цеглинка

(Діти проходять і сідають за парти)

  1. Вправа «Відшукай слова»   (слайд на комп.)

юзшишкарши                      шишкар       

нисиця                                   синиця

кабіл                                       білка

скмишкал                              мишка  (малюнки на дошці)

(Діти дають інформацію про шишкаря і визначають, що шишкар і синиця – це птахи, а білка і мишка – звірі)

  1. Загадка « Мішечок»
  • Що заховано в мішечку? (Діти на дотик визначають шишку)
  • Чи всі шишки однакові? Чому?
  1. Тема уроку
  • Сьогодні ми познайомимось з новим оповіданням.
  • Спочатку зробимо розминку перед читанням:

А) вправи для дихання «сніжинка», «гріємо ручки»;

Б) вправи для язичка «місяць», «морозиво»;

В) скоромовка (слайд на комп.)

   «Тишком-нишком вийшла мишка із нори,

     В шкребетушки ніс і вушка догори».

       

           Г) Знайомимось з автором оповідання (слайд на комп)

Галина Олегівна Демченко – українська письменниця,

поетеса, прозаїк.

    - Розгорніть підручник та прочитайте назву оповідання.

    - Як гадаєте,   про що оповідання?

            6. Словникова робота (слайд). Діти читають нові слова за вчителем «луною».

ЛУСКА – тверде покриття шишки.

   7.Учитель читає оповідання І і ІІ частини, перед читанням запитує:

    - Хто є персонажами оповідання? (шишкар, білка, мишка)

           8. Фізхвилинка.

           9. Учні читають І ч. «ланцюжком»

                                       ІІ ч. «напівголосно», в кінці «мовчки»

         10. Сприймання прочитаного

-Про що оповідання? Коли відбувалися події? Де відбувалися події? Хто ласував зернятком? Чи кожен може дістати з шишки зернятко?

         11. Робота в парах

І абзац читають чорним шрифтом – один, а синім – другий.

        12. Робота в групах(«Ромашка Блума»)

- Поставити запитання до уривка тексту «Хто…?, Що…?»

        13. Бесіда про дружбу

- Чи про всіх потурбувалася мишка? Чому? (мала друзів і турбувалася про них. «Знайшов друга – бережі»

     ІУ. Робота в групах

-Давайте зробимо подружку ялинці! (Екологічна бесіда про зберігання лісів)

-Наступний рік 2020 – рік миші, посадимо мишу під ялинку.

     У. Рефлексія «Дзвінок другу» (Розповісти що було на уроці)


(18.1 Kb) ] 30.01.2020, 17:54 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: yrok | Теги: ЧИТАННЯ, ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ, шишка», Текст., «Ялинова, Галина, клас., демченко, урок, «Досліджуємо, літературного Просмотров: 202 | Загрузок: 15 | Рейтинг: 5.0/1
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК