Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Заучування напам’ять вірша Галини Демченко «Білочка» використовуючи методи ейдетики
(3.04 Mb) ] 01.03.2018, 15:28 УКРАЇНСЬКЕ ЧИТАННЯ
Урок № 26 Дата 27.02.18
Розділ. А вже зимонька – зима прийшла, снігу нам принесла
Тема: Галина Демченко «Білочка»
Мета: вдосконалювати уміння і навики працювати над віршами, читати мовчки та вголос, виразно і плавно, дотримуватися пауз, правильно інтонувати. Виробляти уміння і навики самостійно орієнтуватися в підручнику, розуміти та аналізувати прочитане, використовувати у відповідях слова з тексту, визначати головну думку.
Корекційно-розвивальна мета: розвивати мовлення, увагу, пам'ять, мислення. Виробляти уміння і навики працювати над віршами.
Обладнання: підручник, чистомовки, демонстраційний матеріал, посібник «Тренажер читання», «Звукарик».
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Використані методи ейдетики:
Етап уроку Методи ейдетики
Артикуляційні вправи Асоціативного оживлення
Вивчення нового матеріалу Аткінсона (піктограм)
Індивідуальна робота: Юрченко С.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Створення робочої обстановки.
1. Привітання.
- Діти, сьогодні ми розпочинаємо наше заняття, як завжди, із привітання.
Пролунав дзвінок –
Починаємо урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім третім класі
Діти - просто молодці.
2. Звіт чергового.
3. Перевірка готовності учнів до початку уроку.
- Я, гадаю, що ви сьогодні добре попрацюєте на уроці і покажете свої знання. Але, щоб нам добре працювалось, що ми повинні роботи? (Дотримуватись правил роботи на уроці).
- Давайте з вами пригадаємо ці правила. - Нагадайте мені будь-ласка, як потрібно сидіти за партою?
- Діти, скажіть будь-ласка, яке правило діє у нас на уроці? (Правило піднятої руки) – А, хто дасть мені повну відповідь на запитання (У нас на уроці діє правило піднятої руки) – Так, вірно молодець.
ІІ. Артикуляційні вправи.
- Діти, ми почне наш урок традиційно з розминки і виконаємо вправу «Хто, як голос подає», готові? (Так). – Ну, добре почнемо.
1. Вправа «Хто, як голос подає?».
Пригадайте, діти, вмить,
Як пшениченька шумить: ш-ш-ш!
Як в гайку струмок дзвенить: джр-джр-джр!
Як бджола в саду бринить: дз-дз-дз!
Як шумлять у птаха крила: ш-ш-ш!
- А, як звучить тиша?
- Ми всі трошки пошуміли, язички не заболіли? (Ні). Щоб наші язички добре працювали на уроці давайте промовимо чистомовку.
2. Чистомовка.
Ик-ик-ик – на стіні висить рушник
Ні-ні-ні – там узори чарівні,
Ри-ри-ри – різнобарвні кольори
Им-им-им – я любуюсь ним.
- Ось і попрацювали наші язички.
- Дітки, скажіть мені будь-ласка, чи пам’ятаєте ви, яке у вас було домашнє завдання? (Так, читати текст «Зайці»). – А чи пам’ятаєте ви, хто автор? – Ні, ну добре давайте я вам нагадаю, текст «Зайці» написав Євген Гуцало. – Діти, а чи читали ви текст? (Так) – Ну що ж, зараз перевіримо.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
1. Читання тексту Євгена Гуцайло «Зайці».
2. Робота над змістом тексту.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
- Ми з вами продовжуємо працювати над розділом: «А вже зимонька – зима прийшла, снігу нам принесла». Сьогодні на уроці ми познайомимося з віршем української письменниці Галини Демченко «Білочка».
Протягом уроку ми вдосконалимо уміння і навики працювати над віршами, читати мовчки та вголос, виразно і плавно, дотримуватися пауз, правильно інтонувати, самостійно орієнтуватися в підручнику, розуміти та аналізувати прочитане, використовувати у відповідях слова з тексту, а також визначати головну думку.
Проблемні питання:
1) Чому вірш має таку назву?
2) Як зимує білочка?
3) Чому не страшні їй люті морози?
Очікуваний результат:
1) Зацікавити учнів.
2) Налаштувати на плідну роботу.
V. Робота по темі уроку.
1. Читання вчителем вірша Галини Демченко «Білочка».
1.1 Визначення головної думки віршу (обговорення).
1.2 Повторне читання вчителем віршу (учні слідкують).
2. Читання віршу учнями «ланцюжок».
3. Словникова робота.
1) Уточнення і тлумачення значень слів і виразів.
- Дупло - порожнина в стовбурі дерева, утворена внаслідок вигнивання деревини
- Соснячок - вічнозелене хвойне дерево, з прямим високим стовбуром, довгою хвоєю і невеликими шишками.
4. Фізкультхвилинка.
- Діти, ви мабуть, вже трохи потомилися. Давайте трішки відпочинемо і виконаємо фізкультхвилинку.
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
5. Читання віршу учнями самостійно.
6. Зорова гімнастика.
- Ви гарно працюєте, але, мабуть, ваші очки вже втомилися. Давайте трішки відпочинемо і виконаємо гімнастику для очей.
1 вправа: Сильно закрийте очі. Порахуйте до 5. Відкрийте очі. Порахуйте до 5. (6разів)
2 вправа: Закрийте очі. Обережними рухами масажуємо у напрямку до носика. 6 разів - у протилежному напрямку. Відкрийте очі. (4 разів)
3 вправа: Голова рівно. Подивіться на вікно, на стелю, на підлогу, на двері.
7. Робота над змістом віршу.
8. Робота над малюнком до віршу.
9. Заучування вірша напам’ять використовуючи метод піктограм (Додаток).
БІЛОЧКА
- Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко гризеш?
- У зеленому ліску,
у дуплі, у соснячку
я гризу горішки,
і гриби, і шишки.
- А в морози люті, злі
ти не мерзнеш у дуплі?
- У морози зігріва
тепла шубка шутрова,
а тому у дуплі мені
і морози не страшні!
VІ. Підсумок уроку.
- Діти, ось і підійшов наш урок до кінця. Ви сьогодні гарно попрацювали і показали своє вміння вчити вірші напам’ять.
1. Рефлексія. Закінчи речення.
• Найцікавішим на уроці для мене…
• Мені запам'яталося…
• Чи задоволені ви своєю роботою? (Якщо так, поплескайте в долоні).
- Сьогодні на уроці ми працювали над віршем Галини Демченко «Білочка». Протягом уроку ми вдосконалили уміння і навички працювати над віршами, читати мовчки та вголос, виразно і плавно, дотримуватися пауз, інтонації. Вчилися давати повні відповіді на питання, розуміти та аналізувати прочитане.
VІІ. Оцінювання знань і умінь учнів.
VІІІ. Домашнє завдання.
- ст. 109, вивчити вірш.

Хочу вам побажати здоров’я.
Спасибі вам за працю на уроці
(3.04 Mb) ] 01.03.2018, 15:28 --------------------------

Категория: ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ | Добавил: alenazozulya12 Просмотров: 1148 | Загрузок: 188 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 1
Гостей: 1
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг