Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » Я У СВІТІ

Які існують машини і які функції вони виконують.
(23.3 Kb) ] 08.03.2017, 19:38

Мета: Формувати у дітей поняття про машини, які функції вони виконують; закріплювати знання учнів про многокутники і многогранники; розвивати мислення, логіку, увагу, мовлення учнів; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття поваги до людей, які створюють машини.

Обладнання: презентація.

                                        Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Стан погоди (звіт синоптиків)

- Яка пора року настала?

- Що можна сказати про стан погоди сьогоднішнього дня?

- Яке небо? (світле, сіре, голубе)

- Хмари (купчасті, шаруваті, перисті)

- Повітря (холодне, морозне зранку)

-  Сонце (піднялося вище, тануть бурульки)

2. Перевірка домашнього завдання

- зачитування віршів;

- перевірка композицій (виставка найкращих)

3. Повторення вивченого матеріалу.

- Подивіться і скажіть, на які дві групи можна поділити ці фігури? (слайд 1)



а) плоскі

б) обємні

- Як одним словом можна назвати плоскі фігури? ( многокутники)

- Чому? ( бо багато кутів)

- Які бувають многокутники? ( правильні і неправильні, симетричні і несиметричні)

- Показати симетричні і несиметричні фігури Які це правильні многокутники? ( у них всі сторони рівні), їх іще називають рівнобічними.

- Як одним словом назвати  обємні фігури? (многогранники)

- Чому? ( бо багато граней)

- Що таке грань?( плоска фігура, многокутник)

- Які бувають многогранники? ( правильні)

- Який многогранник називається правильним? ( що складається з однакових правильних многокутників)

4. Покажіть, які многогранники мають дів назви? (слайд 2)

 (куб  - гексаедр, піраміда – тетраедр)

5. А зараз пропоную вам кросворд, розгадавши якого ми прочитаємо слово, яке будемо вживати протягом уроку. (слайд 3)

А) Запашний, оранжево-червоний, круглястоприплюснутий плід.

( Помаранча)

Апельсин – помаранча, помаранець – це назва одного і того ж  плоду. Цей плід росте в субтропіках на вічнозеленому дереві.

Б) Що за голова, то лиш зуби й борода? (Часник)

В) Червоненька і кругленька,

     Дуже з вигляду гарненька,

      І боки у неї пишні.

      Влітку смачно їсти…. (Вишні)

Г) Жовтогарячий, солодкий на смак плід з великою кісточкою. (Абрикос)

Д)  У зеленому лісочку

       Під мережаним листочком

       Червоніє невеличка

       Спіла ягода…..(Суниця)

Е)   Я гірка і завжди свіжа,

       Всім подобаюсь. Одначе

       Хто мене ножем уріже,

       Неодмінно сам заплаче. (Цибуля)(слайд 4)

       1.   ПОМАРАНЧА

       2.      ЧАСНИК

       3.   ВИШНЯ

       4. АБРИКОСИ

       5.   СУНИЦЯ

        6.    ЦИБУЛЯ

- На які дів групи можна розділити ці слова? ( овочі і фрукти)

- А що спільного у них? (форма кулі, круглі)

- А яке найсиметричніше тіло? (куля)

- Яке ж слово заховалось поміж них? (машини)

- Фізкультхвилинка

ІІ. Повідомлення теми і мети

1.А чи знаєте, що таке машина? Яке значення цього слова?

Машина – це французьке слово mahine  пішло від латинського слова

mahina. Машини – це знаряддя праці, яке здійснює відповідне (доцільне) перетворення енергії чи виконує роботу.

Багато тисячоліть люди живуть на Землі. Вони весь час щось створюють, виготовляють різні корисні речі. Але раніше це робити було важко. Тому для їх полегшення  були створені різні знаряддя праці. Пізніше їх стали називати машинами.

Людей, які створюють, подають цікаві ідеї, розумні пропозиції називають раціоналізаторами або винахідниками.

- Розрізняють два класи машин: (слайд 5)

- машини - двигуни;

робочі машини

Машини – двигуни (холодильник, різні верстати, пральні машини, швейні машини і інші) (слайд 6)

Робочі машини (сільськогосподарчі машини, транспорт, будівельні машини, лічильні і електронні та інші)  (слайд 7)

2. Робота з підручником

а) Послухайте вірш, с. 4

б) Визначити види машин, с. 6-7 ( колективно)

3. Відгадування загадок (слайд 8)

с. 7-8

- автобус

- літак

- трамвай ( чудернацький – цікавий)

4. Робота над скоромовкою

- Кран усе зробив без рук,

  Замість рук у крана крюк.

Словник: крюк – гачок

ІІІ. Д.З. с. 4, завдання 1 або 3

ІV. Підсумок.

- Які види машин запамятали?

- Навіщо взагалі нам потрібні машини?

 

V. Виставка книг про машини.


(23.3 Kb) ] 08.03.2017, 19:38 --------------------------

Категория: Я У СВІТІ | Добавил: yrok | Теги: виконують., функції, Вони, машини, які, Я У СВІТІ, існують Просмотров: 1012 | Загрузок: 289 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
ebrezgun
Україна. Кривий Ріг