Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » Я У СВІТІ

Смаки та захоплення
(28.6 Kb) ] 26.11.2017, 13:29

Мета: пояснити учням вплив смаків і захоплень на здоров'я людини; вчити обирати заняття і захоплення, що позитивно впливають на здоров'я; розвивати вміння співвідносити свої наміри і здібності; виховувати потребу в творчій самореалізації на основі захоплень і інтересів.

Результати навчання

  • пояснити терміни «смаки» та «захоплення»;
  • назвати свої захоплення та членів своєї родини;
  • розуміти, чому слід вибирати захоплення.

 

Обладнання: відео - супровід, кульки, валіза з іграшками, пазли.

(Перегляд мультфільму про хмарку та Лелека)

  • Хто є головними героями цього мультфільму?
  • А давайте пригадаємо, якого кольору наші хмаринки?

Рожевого та Сірого.

До рожевої відносимо  - свійських тваринок; до сірих – диких

  • А як ми можемо назвати їхню спільну справу одним словом? Захоплення.
  • А які на вашу думку по відношенню до свого захоплення були птахи

( вірними, терплячими, незламними)…

  • Ось і наш птах не здався.  Не дивлячись , що йому та його здоров’ю маленькі звірятка приносили шкоду. Тому що це його улюблена справа і ми це побачили та переконалися.

Вправа «Валіза» (в колі)

Завдання

  • Діти погляньте у мене в руках велика валіза з різноманітними речами.          Підійдіть до мене та оберіть те що , вам до вподоби найбільше?

 «Коло думок». Як ви гадаєте, чому всі ви обрали різні речі?

Розповідь учителя

  • Кожна людина – це неповторна особистість, у якої свої погляди, смаки і захоплення. Одна людина любить те, що не подобається іншій. У вільний

      час кожен старається займатися тим, від чого одержує задоволення

  • Знання смаків і захоплень товариша дозволить краще пізнати один одного,стати більш толерантними, ввічливими.

 

-   Які асоціації виникли і вас почувши словосполучення  смаки, захоплення.

  • Давайте разом прочитаємо пояснення, що таке смаки .

( на дошці надписи)

Смаки – це те, що тобі не подобається, наприклад: музика, одяг, їжа.

  • Чи погоджуетесь ви з цим висловом.( ні , тому що зайве «не»)

Гра з м'ячем «Мені подобається...»

- Ви вже трохи притомилися . Я пропоную вам відпочити.

Учні утворюють коло. Ведучий кидає м'яч довільно вибраному гравцеві.
Той повинен упіймати його і назвати одне зі своїх улюблених занять, почи-
наючи зі слів «Мені подобається...» (наприклад, грати
у футбол або плести
з бісеру)

  • Ой як багато ми назвали з вами різних смаків. Якщо у людей різні смаки то вони повинні бути толерантними та терпеливими.
  • А давайте зараз прочитаємо визначення про захоплення і подумаємо , чи правильне воно: ( діти читають та виправляють)
    Захоплення – це те, чим не  любиш займатися у не  вільний від навчання час. ( ні , тому що зайве «не»)

(Для того щоб краще зрозуміти це нам потрібно   об’єднання в групи)

 

Зараз давайте поділимося на групи:

  • Встаньте ті хто любить спорт «спортивна»
  • Встаньте ті хто любить музику «музична»
  • Встаньте ті хто любить творити «творча»
  •  Встаньте ті хто любить навчатися  «інтелектуальна»

Розгляньте малюнок

  • Діти зверніть увагу, що  на ваших столах лежать пазли, ( для кожної групи різні) які потрібно скласти правильно, а по завершенню роботи продемонструвати свій витвір ( (Звучить музика)
  • Кожна група презентуйте свою роботу перед класом. (виставка пазлів на дошці)

Діти стають у коло обговорення робіт груп

  • Давайте поглянемо у кожного вийшло різне зображення що ж, гадаю  ви переконалися, що люди мають різні смаки і подібність смаків зустрічається рідко. І це правильно.
  • А от ту дію яку ми з вами тільки , що виконували, як ми назвемо? Захоплення.
  • Тож давайте поміркуємо разом з вами до яких захоплень ми можемо віднести наші зображення : Чим відрізняється робота від захоплення

Фрукти ( садівник, кухар)

Спортивний інвентар  ( плавання, футбол )

Шкільні предмети ( навчання )

Музика ( танці, вокал, театр )  

Які  ви молодці!

  • Отже, у вас дуже багато цікавих захоплень, але з роками захоплення можуть  зміцнюються, а у деяких навпаки накопичуються з роками, передаються від батьків, друзів по школі та оточуючих.
  • Тому треба поважати захоплення  друзів та рідних, та допомагати тим у кого немає захоплення, знайти.

 

(На столі кульки з надписами смаків та захоплень)

  • Підійдіть до мене та візьміть кожен по одній кульці. Ви вже встигли помітити, що на них є надписи. Що це є для кожного? (смаки , захоплення )давайте розподілимо їх на дві групи: «Смаки» та «Захоплення».

Діти розподіляють кульки остання 4-ка примовляє.

  • Спорт – це моє захоплення , тому запрошую у свою групу.
  • А я люблю музику( танцювати та співати) тож і ви приєднуйтесь до нас.
  • Творчість – А ми любимо творити, тому що краса навколо нас це творчість. Запрошуємо вас.
  • Навчання –, а я вас запрошую до навчання.
  • Отже скажіть сьогоднішній урок ми можемо назвати спільною роботою ? (Так)
  • А що цьому сприяло?( те що є одинакові смаки та захоплення)
  • В нашому випадку це навчатися та навчати. Тому кожен з нас протягом повинен виховувати  шанобливе ставлення до людей, нащадками яких були і є благодійні справи, пов’язано із захопленнями.
  • Отже , діти, навіщо людям мати захоплення?
  • Яку користь вони несуть?
  • А які захоплення у вас та ваших рідних?

Автор: 

Пруднікова Яна Сергіївна та Євдокимова Владислава Андріївна

(28.6 Kb) ] 26.11.2017, 13:29 --------------------------

Категория: Я У СВІТІ | Добавил: yrok | Теги: та, захоплення, Я У СВІТІ, Смаки Просмотров: 822 | Загрузок: 178 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
ebrezgun
Україна. Кривий Ріг