Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА

Чому без праці життя людини втрачає сенс
31.10.2011, 11:24 Тема. Чому без праці життя людини втрачає сенс

Велика радість – робота,
В полях, за верстатом, столом!
Працюй до гарячого поту,
Працюй, не рахуючи час,
За працею - щастя для нас!
Валерій Брюсов
Мета:
 навчити учнів висловлювати своє судження про роль праці в житті людини;
 формувати вміння наводити приклади високої оцінки праці у казках та прислів’ях;
 характеризувати навчання як відповідальну працю, аналізувати власний внесок у домашню працю;
 розвивати такі якості як наполегливість, працелюбність;
 виховувати повагу до людини праці, позитивне ставлення до будь-якої праці.

Словник: праця, працьовитий, обов’язок, сенс праці.
Логіка розкриття теми
1. Поважати результати праці інших – це поважати себе, і людину.
2. Праця допомагає нам у становленні власної особистості.
3. Ми працюємо, щоб потім отримати плоди своєї праці.
4. Праця може стати сенсом життя.
5. Працьовита людина завжди буде нагороджена.
6. Навчання як один із видів людської діяльності завдяки засвоєнню теоретичного і практичного досвіду людства спонукає особисто до розвитку і самовдосконалення.
7. Будь-яка праця почесна.
8. Треба намагатися вносити свій вклад у домашню працю.
І. Етичний заряд
Учитель вітає учнів і звертає їхню увагу на те, що все навколо нас створено руками багатьох людей.
Діти, погляньте навколо себе.
Що нас оточує?
Хто це все зробив?
Люди яких професій?
ІІ. Занурення в проблему уроку.
Чому треба поважати труд інших людей?
Учні. Це робота багатьох людей, вони отримують від роботи задоволення, це можливість отримати за роботу гроші, які потрібні для задоволення потреб людини. Люди в свою роботу часто вкладають душу, розум, енергію, силу. Поважати результат праці інших людей – це поважати і себе. Коли ми поважаємо результати праці іншої людини, ми поважаємо і цю людину.
ІІІ. Логічний ланцюжок розвитку проблеми.
Учитель. Кожен із вас щодня працює як в школі, так і вдома. У кожного з вас є свій обов’язок і улюблена справа. Давайте поглянемо на екран і з’ясуємо, що ж полюбляють робити ваші однокласники.(Заздалегідь зняти на відеокамеру учнів за працею).
Чи зрозуміли ви, яка улюблена справа у наших учнів?
Яку роль відіграє праця у вашому власному житті?
А чи знаєте ви професії ваших батьків? (Робота у групах – складання квітки, у листочках діти записують професії батьків, називають їх і закріплюють на дошку).
ІV. Кульмінація етичного діалогу.
Учитель. А може ми помиляємося, коли говоримо про роль праці в житті людини? Ми знаємо людей, які не працюють, а мають великі гроші, які їм залишили батьки. Ці люди їздять куди їм заманеться, купують все, що бачать… Так навіщо ж працювати, якщо батьки залишають стільки, що ще на декілька поколінь вистачить?
Учні висловлюють власну думку.
V. Вихід на моральний вибір.
Учитель пропонує учням висловити свої думки з приводу того, чи є якийсь сенс у самій праці?
Учням пропонується думки підкріпити прислів’ями. Учні згадують і записують прислів’я про працю. Учитель пропонує розмістити ці прислів’я на «Дереві мудрощів».(Підготувати макет або намалювати на дошці дерево).
Учитель. Як ви вважаєте, чому «Дерево мудрощів» приймає ваші листочки, на яких записані прислів’я про працю?
На дереві бувають плоди, мабуть це плоди ваших знань. Ми згадали прислів’я, тлумачили їх, на дерево закріпили, бо ми бажали розібратися у чому сенс праці. І, мабуть, він у тому, що дає свої плоди.
Дерево теж спочатку зацвітає, розпускає листячко, а потім з’являються плоди. Але для цього, як дереву, так і людині, треба багато попрацювати.
Отже праця може бути сенсом життя, бо приносить людям задоволення і блага.
Фізкультхвилинка

Учитель звертає увагу на виставку. Учні пригадують казки, де казковий герой завдяки праці досягав своєї мети.
Учитель. Чому у казках добро завжди перемагає зло, а працьовитий герой отримує і нареченого(або наречену), і багатство?
Учні. Завжди народ шанував людину праці і в казках намагався наділити таку людину найкращими якостями та благами.
Учитель. Сьогодні ми говорили про людей різних професій. У нашій школі працює проект «Ветерани праці». Учні нашої школи поповнюють шкільний Музей бойової та трудової слави матеріалами про таких людей.
Учитель звертає увагу учнів на виставку. Учні представляють матеріали про Ветеранів праці. Щороку ми вшановуємо працю цих людей і влаштовуємо для них свято.
Учитель. Як ви вважаєте, чи є ці люди прикладом для вас? (Метод прес).
Щоб досягти успіхів, потрібно навчатися?
А чи можна навчання вважати працею?
Учні. Навчання – так. Адже це один із видів людської діяльності, яка неможлива без праці.
Учитель. Метою навчання є оволодіння знаннями, навичками, вміннями. Праця – теж один із видів людської діяльності. Вона спрямована на задоволення матеріальних , духовних і соціальних потреб.
Отже, людина, «творить себе працею», робить вагомий внесок у життя суспільства. Тож і всі ви, діти, повинні працювати, брати приклад з ваших батьків, бабусь і дідусів, із ветеранів праці.
А який ваш особистий внесок у громадські справи?
Учитель пропонує учням переглянути епізод власної громадської діяльності.
Учитель. Я вважаю, що ваша справа є почесною.
Як ви гадаєте: чи може праця бути почесною і непочесною?
Учні. Непочесної праці не може бути, бо всі професії людей дуже важливі. Люди багато можуть втратити, якщо ліквідувати яку-небудь професію, наприклад, двірника або сантехніка, інженера або бухгалтера.
Учитель пропонує учням провести гру «Незакінчені речення»
Будь-яка праця є почесною тому що…
Підсумок.
Учитель. Сьогодні на уроці ми поставили перед собою мету, і зараз методом «Чиста дошка» перевіримо, чи досягли ми своєї мети.(На дошці записана мета уроку, читаючи її завдання, треба визначити, чи зроблено протягом уроку, якщо так, стерти ганчиркою.
Рефлексія
Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?
Який настрій у вас після нашого уроку?
Який висновок ви для себе сьогодні зробили???
31.10.2011, 11:24 --------------------------

Категория: ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА | Добавил: lexa Просмотров: 12494 | Загрузок: 0 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 4.0/5
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 41 2 »
4 пываыч   (23.10.2012 10:14) [Материал]
пизда всем вам

3 пываыч   (23.10.2012 10:13) [Материал]
панятна блять всем сука пидарасы

2 пываыч   (23.10.2012 10:11) [Материал]
ета хуйня




1-3 4-4
avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 9
Гостей: 9
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ
tz189071, Karinka1981
Україна. Кривий Ріг