Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА

Урок християнської етики в 2 класі за підручником В. Г. Чернухи, В.Є. Бєлкіної " Дорога милосердя"
05.02.2016, 18:03 Урок християнської етики в 2 класі за підручником В. Г. Чернухи, В.Є. Бєлкіної " Дорога милосердя" ( курс " Християнська етика в українській культурі")

Тема : Наші маленькі друзі
Мета : ознайомити дітей з найкращими прикладами турботливості та піклування про наших менших братів- тварин, розвивати розуміння понять добро, любов, виховувати
почуття відповідальності.
Обладнання : зображення : титульна сторінка книги Луїса Сепульведи " Мама- кіт", будка, кіт, чайка, хвилі, дельфін, собака, фото сенбернара та пам’ятника йому, маски кота і собаки, ілюстрації з домашніми тваринами.

Хід уроку
1. Організація класу
- Доброго дня, діти. Поверніться до гостей, привітайтеся.
- Подивіться один на одного , посміхніться, подаруйте посмішки всім і від них в нашому класі засяє ось таке усміхнене сонечко.( вивішую)
- Воно даруватиме гарний настрій нам протягом всього уроку.

2. Актуалізація знань, мотивація

Коли ти дивишся на себе в дзеркало і бачиш свої очка, носик, уста, - ти думаєш: чому я саме такий?
Тому що є Бог, який створив тебе на свій образ і подобу.
Коли тебе обіймає тато і ніжно гладить по голівці мама, ти запитуєш себе: чому вони так сильно люблять мене?
Тому що є Бог – найбільша любов.
Коли ти розглядаєш букет квітів, то дивуєшся: звідки у природи стільки барв і відтінків?
Тому що є Бог – найбільший художник.
Коли ти гладиш пухнасте створіння, яке довірливо тулиться до тебе, ти запитуєш себе: хто сотворив його і чому люди піклуються про тварин ?
Тому що є Бог, який кожного з нас покликав творити добро.
І в Біблії говориться не тільки про любов до людей, а й до інших творінь Бога – тварин.
3. Повідомлення теми уроку
- Отже, тема нашого уроку : « Наші маленькі друзі».
- Хто це такі- наші друзі? ( відповіді)
4.Ознайомлення з новою темою
- А як називаються ці тварини, які живуть поряд з нами, чи в бабусі у селі ? ( домашні)
- Домашні тварини потребують уваги і піклування. А які тварини можуть обійтись без нашої допомоги ?( дикі)
- Зараз перевіримо, як ви зможете розпізнати диких і домашніх тварин. Коли бачите домашню – плескаєте, дику – мовчите. (слайди)
Проблема : слон і миша -дикі чи домашні тварини?
- У багатьох з вас є домашні тварини і ви вважаєте їх друзями. Послухаємо розповіді про ваших улюбленців.
- ( розповіді дітей, перегляд фотографій)
-Тварини також віддячують своїм господарям. Про вірність і відданість собак
написано багато історій, створені художні фільми.
-Великі та красиві собаки -- сенбернари, наприклад, уславилися своїми здібностями рятувати людей в горах, у дуже складних умовах . Помітивши людину, яка лежить на снігу, сенбернар обов’язково спробує підняти її,, або ж хоча б перевернути на бік. Якщо людина не подає ознак життя, собака лягає поруч, і притискається до людини всім тілом, намагаючись зігріти її. Сенбернари мають здібності находити людей і під снігом. В одного з найвідоміших рятувальників Альпійських гір був пес на прізвисько Баррі. Кожного року він рятував до чотирьох людей. Одного разу Баррі врятував дитину, яка втратила свідомість. Він не тільки відшукав дитину, яка лежала на краю прірви, але й зумів привести її до тями, а потім перенести в безпечне місце. Згодом Баррі навіть поставили пам’ятник. ( зображення)
- Ви чули такий вислів – живуть як кіт з собакою? Поясніть його.
- А ось у нашій історії все навпаки. ( сценка за віршем В. Юрченко " Друзі")
- Які тварини обходяться без нашої допомоги ? ( дикі) В дикій природі є свої красиві приклади вірності- наприклад, лебеді чи вовки обирають собі пару на все життя .
Робота в парах
-Завдання для вас- знайти назви тварин в лабіринті і записати. Пам’ятайте про правила роботи в парі. Пара піднімає руки лише тоді, коли знайде слово. ( картка)
т и г р о л в м у ш л
й ц к е р с о в а о и
о а ї п к и т ю п ц с
т ь ж м о ї ш н л ф и
ю щ а р в о в к о ч ц
є ч к є т х у ф с б я
м о р е л н с г ь е н

- Дикі тварин пропонують разом зробити зарядку. Які рухи вони роблять ? ( говорю і показую на картинки, а 2 раз робимо разом)
Фізкультхвилинка
Пташка високо літає,
Зайчик весело стрибає,
Тихо лис десь пробіжить,
Кабан під деревом сидить,
У бар лозі спить ведмідь,
Всіх звіряток ви любіть !
5. Робота за підручником( с. 28)
- В Біблії говориться, що колись настане такий час, коли будуть дружити вовк з вівцею, теля і лев, корова і ведмідь, кіт і пташка. Чи можливо це, як ви думаєте ? ( відповіді) Зараз ми про це довідаємось, прочитавши оповідання в підручнику.
Читаю половину, потім – діти по реченню, а я тим часом вішаю картинки.( за змістом оповідання)
- Що в цій історії сподобалось вам найбільше ?
- Чи може кіт бути прикладом для наслідування ?
- Що спонукало Зорбаса піклуватися про пташеня?
6. Систематизація знань
-Справді, бувають випадки, коли тварини дивують нас своїми вчинками ( відео " Дружба собаки з дельфіном")
- Ми побачили чудову історію. Часто випадки з життя тварин для людей є прикладом відваги, самопожертви. Таким чином Господь навчає людей творити добро
- Але без кого наша картина не завершена ? Вірно, потрібна людина ( вивішую)
- Адже Бог сотворив тварин, а потім людину щоби вона панувала над ними, але не була жорстокою, а любила і доглядала. Бо турбота про тварин робить людину добрішою. Не забуваймо, що наші менші друзі – не іграшки, що ми відповідаємо за них. А ще, дивлячись на тварин, ми не маємо права бути злими і жорстоким до інших людей.
7. Підсумок уроку
( видаю сердечка)
- Ці сердечка – символ вашої любові до навколишнього світу. Напишіть на них своє імя і прикріпіть на нашу картину
- Що вам сподобалось на уроці ?
- Що ви запам’ятаєте ?
- Який висновок зробили ?
05.02.2016, 18:03 --------------------------

Категория: ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА | Добавил: Восток Просмотров: 2652 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 2
Гостей: 2
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг