Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Число 10. Склад чисел до 10. Складання і розв’язування прикладів на додавання. Робота з геометричним матеріалом.
(1.50 Mb) ] 29.01.2017, 22:31

Мета: розглянути  всі  варіанти  складу  числа 10; вправляти  у  складанні  та  розв’язуванні  прикладів, у  розпізнаванні  геометричних  фігур; вдосконалювати  обчислювальні  навички; розвивати  мислення,навички  каліграфічного  письма; виховувати  старанність, інтерес  до  математики.

Обладнання:  предметні  картинки, цифрове  віяло, пазли, лінійка.

 

Хід  уроку.

І. Організаційний  момент.

Любі  діти, до  нас  в  клас,

Завітали  гості  щирі.

Привітайте  ж  в  добрий  час,

Гостей  усмішкою  й  миром!

Всі  почули  ви  дзвінок?

Він  покликав  на  урок!

Зараз  сядуть  всі  дівчатка,

А  за  ними  і  хлоп’ятка.

Сядьте  діти  рівненько,

Ручки  покладіть  гарненько,

Вище  голову  підніміть.

Свої  плечі  розверніть.

Девіз нашого  уроку: Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо гарно!

Правила  класу  такі:

1. Правило піднятої руки.

2. Доброзичливе ставлення одне до одного.

3. Не заважати іншим.

4. Не перебивати товариша.

5. Говорити коротко, не повторювати думок інших.

6. Працювати точно.

  1. Рефлексія. Виберіть смайлик, який  покаже з  яким  настроєм  ви  прийшли  на  урок, та  прикріпіть  його  на  Смайлик-сонечко.  Додаток 1.

ІІ. Актуалізація опорних  знань.

  1. Метод «Мікрофон»
  • Діти, що  ми  вивчаємо  на  уроках  математики? ( числа, цифри, склад  чисел, геометричні  фігури ).
  1. Гра  «Мовчанка». Робота  з  числовим  віялом. Діти  показують  відповідь  розв’язаного  прикладу.

4 + 3 = 7                10 – 1 = 9

          6 – 3 = 3                10 – 4 = 6

          2 + 2 = 4                5 + 5 = 10  

  1. Усний  рахунок.

Віршовані  задачі.

У Софійки 3 копійки,

А у Вані 5.

Швидше руки підіймайте,

Хто вміє гроші рахувать? ( 3 + 5 = 8 )

Понеділок, вівторок, середа,

Четвер, п’ятниця, субота, неділя, -

Запитала тата Ліля.

Що ж їй тато відповів?

Це відомо всім,

Що  у тижні днів є … ( сім)

Малий Андрійко з дідусем

По рибу ходили -

4 карасики,

6 окунців

Швидко наловили.

Хто з вас діти відповість:

«Скільки буде 4 + 6 ?» = 10

ІІІ. Ознайомлення  з  новим  матеріалом.

Завітав  дружок – сусід,

До  дідуся  на обід,

По п’ять  вареників  з’їли,

Хто  з  Вас  вміє  рахувати

Скільки  буде  5 та 5? ( 10 )

  • Отже, яке  число  ми  сьогодні  продовжимо  вивчати? ( 10 )
  1. Інсценівка  вірша  С.Маршака.
    • Ось  круглий  Нуль, або нічого.

Послухай  казочку  про  нього.

Сказав  веселий, круглий Нуль

Сусідці – Одиниці:

  • З  тобою  поруч  я  б  хотів

Постояти, сестрице!

  • Вона  оглянула  його

Сердитим, гордим  поглядом:

  • Ні! Ти – Нуль, число  нікчемне,

        Не  стій  зі  мною, бо  мені

        Це  зовсім  неприємно!

  • Я  знаю  сам, що  в  світі  значу  мало.

Та  якби  поруч  стати  нам, десяткою  ти  стала б.

Поглянь  на  себе: ти  ж  у  нас  мала  і  худорлява,

Та  станеш більшою  ти  враз, коли  я  стану  страва.

  • Немов  старша  сестричка,

Веде  Нулик  одиничка.

Разом  дружньо  крокували,

       Відразу  цифрою  десять  стали.

  1. Робота  в  зошитах.  Каліграфічна  хвилинка.
  • Скільки  пальців  у  Вас  на  двох  руках? ( 10 )

Записати  рядок  числа  10.

Зошит  свій  я  відкриваю,

Навкоси  його  кладу.

Ручку  я  ось  так  тримаю

Сяду  прямо, не  зігнусь

Буду  я  писати  вправно,

До  роботи  я  берусь.

  1. Назвіть  сусідів  числа  7 ( 6,8 ) ,  5 ( 4, 6 ) , 9 ( 8,10), 3 ( 2, 4 ).
  2. Розставте  цифри  у  порядку  зростання. (Числа  викладені  на  магнітній  дошці) .   4, 3, 8, 7, 10, 2, 0, 6, 1, 5, 9.

                  ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Йшли  ведмедики  малі

Нахилились  до  землі.

Потім  стали, руки  в  боки,

І  зробили  три  підскоки.

Потім розминали  плечі.

Руки  вгору,

  •  

                        І за  парти  тихо  сіли.

  • V. Закріплення  вивченого  матеріалу.
  1. Розв’язувана  та  запис  прикладів. ( На дошці )

4 + 6 =  10                      7 + 2 = 9

5 + 5 = 10                     10 – 5 = 5

8 + 2 = 10                      9 + 1 = 10

  1. Робота  з  підручником, стор. 45.

Робота  з  геометричним  матеріалом.

  • За  допомогою  чого  ми  виміряємо  довжину  відрізка? (Лінійка)
  • Від  якої  поділки  на  лінійці  починаємо  виміряти  відрізок? ( 0 )

Виміряй  лінійкою  довжину  кожного  відрізка. 

Рожевий – 2 см, чорний – 6см, синій – 4см,  зелений – 4см, фіолетовий – 5 см.

  • Яка  довжина  найкоротшого  відрізка?
  • Найдовшого?
  • Чи є відрізки  однакової  довжини?
  • З  яких геометричних  фігур  складено  будиночок? ( Трикутник, квадрат, прямокутник, круг ). Додаток 2.

(1.50 Mb) ] 29.01.2017, 22:31 --------------------------

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: чисел, до, число, на, Розв’язування, склад, 10., Складання, прикладів Просмотров: 1535 | Загрузок: 338 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:



Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК
СЕРТИФІКАТИ
КОНТАКТ
Email: kresak@ukr.net
СТАТИСТИКА САЙТУ

Онлайн: 5
Гостей: 5
Читачів: 0


СЬОГОДНІ НАС ВІДВІДАЛИ

Україна. Кривий Ріг