Головна » Матеріал для завантаження » РОЗРОБКИ УРОКІВ » МАТЕМАТИКА

Інтегрований урок з елементами гуманної педагогіки Ш.О.Амонашвілі
(28.7 Kb) ] 28.01.2018, 16:06

Тема 1 (Математика): Віднімання чисел виду 40  -8.

Тема 2 (Основи здоров»я): Культура поведінки за столом.

Мета1: ознайомити учнів з прийомами обчислень для випадків віднімання виду 40 - 8; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати пізнавальний інтерес, уміння робити висновки, засновані на виконаних діях; виховувати почуття колективізму, відповідальності.

Мета 2: формувати поняття про етикет за столом, практично вчити користуватися столовими приборами, довести важливість сніданку для дитячого організву, виховувати охайність.

Тип уроку: інтегрований та нестандартний.

Клас: 2

Обладнання:робочий зошит, підручник, ручка, лінійка, олівець, стерка,скатертина, ілюстрації страв, ребус, числові приклади, роздатковий матеріал, девіз, тема уроку, аудіо запис, відеозапис, пиріжок із соленого тіста, торт від спонсора,

План конспект уроку

  1. Організація класу до урок.
    1. Привітання з учнями(у віршованій формі)

Ви заєте що все в житті буває вперше?

Перше слово, перший крок,

Перший похід в садочок, перший похід в школу.

І сьогодні у вас теж особлива подія

Сьогодні у Вас перший в житті відкритий урок, на який завітало так багато гостей

    1. Привітання з гостями.

Посміхніться і привітайтеся із ними

    1. Створення емоційного настрою на уроці.

Наш урок буде проходити під гаслом «Гарний настрій-запорука здоров»я.»

Як ви думаєте чому настрій відіграє важливе значення у житті людини?

Так тому, щоб наш урок пройшов продуктивно та цікаво для кожного із нас для початку нам потрібно буде підняти свій настрій.В цьому нам допоможе гра «У тебе , у мене є».

Поверніться один до одного обличчям, та повторяйте за мною.

У мене є носик, у тебе є носик

У мене щічки і в тебе є щічки

У мене є вушка, і в тееб є вушка

У мене є зубки . а втебе нема!!!

Дайте п»ять один одному, обійміться!.

Скажіть один одному на вушко комплімент- побажання.

    1. Перевірка готовності до уроку.

Отож, зараз у нас урок математики. У кожного з вас на парті повинен бути підручник, робочий зошит, щоденник, ручка, олівець та лінійка. У кого все є.Сядьте, як справжні школярі.

    1. Створення проблемної ситуації.

Сьогодні нам з Вами дуже пощастило відвідати один дуже цікавий заклад, до якого полюбляють ходити і дорослі і дітки.

Що це за заклад? І як туди потрапити?

Дізнаєтеся ви відгадавши літери.Правла такі.Ви називаєте літеру, якщо вона є в цьому слові я її відкриваю, якщо немає все залишається як є.

КАФЕ.

Так це МАТЕМАТИЧНЕ КАФЕ. Тільки у цьому кафе ми матимемо змогу скуштувати апетитні задачі, поласувати свіженькими прикладами, відчути неповторний самк виразів і звісно ж отримати довгоочікуваний сюрприз.

Хазяйкою математичного кафе є я. На початку нашого уроку я побажала Вам здоров»я, бо це найдорожче, що у нас є, від нього залежить розвиток кожної людини, успішність її навчання, самопочуття.Здоров»я ж великою мірою залежить від зарчування. Тож давайте ознайомитися з правилами харчування, які нам розкажуть мої помічники кухарі-Олег і Сашко.

Кухар Олег.

  • За стіл сідайте акуратними, із чисто вимитими руками.
  • Їсти слід 4 – 5 разів в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то у вас завжди буде хороший апетит, їжа буде краще засвоюватися. Обов’язково снідайте.
  • Їжа має бути різноманітною і складатися з різних продуктів.
  • Корисно їсти молочні продукти, м'ясо, рибу, багато овочі і фруктів. Не захоплюйтеся надмірно солодощами, виробами з борошна, жирною і солоною їжею.

Кухар Сашко.

  • Їсти треба повільно, ретельно пережовуючи.
  • Під час споживання їжі не можна відволікатися, займатися іншими справами, бо це знижує апетит і погіршує засвоєння продуктів.
  • На можна переїдати.

Хазяйка кафе(вчитель)Дуже корисно дітям споживати різноманітні салати, бо найчастіше їх виготовляють з овочів, а в овочах багато різноманітних вітамінів. Недарма кажуть , що овочі – комора здоров»я, для своїх шановних відвідувачів я , разом зі своїми помічниками кухарами приготували салат із числами.

  1. Актуалізація опрних знань учнів.

2.1. «Закуска по -домашньому».Перевірка домашнього завдання.

Першою стравою, якою я Вас пригощу буде «Закуска по-домашньому».

І це означає, що нам слід перевірити домашнє завдання.

 На домашнє завдання нам потрібно було обчислити числові приклади під номером і розв»язати задачу.

Вправа «Мікрофон.

Молодці, трішки підкріпилися, набралися сил.»

2.2. Усні обчислення.

Що ж за смачнюча страва буде наступна, вам потрібно здогадатися самим розв»язавши ребус. Погляньте на дошку.  Хто бажає його розв»язати біля дошки?

Так це ВІНІГРЕТ ЗІ СВІЖИХ УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ.

Погляньте на дошку, ви бачити різноманітні фрукт та овочі. Ваше завдання пригадати інгредієнти, які входять до складу цього салату, щоб їх отримати Вам потрібно обчислити дуже швидко приклади.Отож, давайте кришити наші овочі.Пам»ятайте, чим більше в салаті буде овочів, тим більше вітамінізований буде наш салатик.

Хто бажає бути першим.Який основний інгрідієнт є у вінегреті?

Так це буряк, щоб накришити кубиками бурячок, потрібно обчислити приклад:

22-2=20.Так вірно, пішли далі.

12-9=                            27-14=

22+11=                9+7=

35-5=                            6+26=

17-6=                            13-9=

Ця страва є надзвичайно корисною для дітей, я рекомендую її вживати щоденно.

3.Вивчення нового матеріалу.

3.1. Оголошення тема і мети уроку.

Сьогодні в кафетерії  ми будемо закріплювати прийоми додавання  і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток, а також познайомимося із новим прийомом віднімання прикладів виду 40 -8.Культура харчування за столом

3.2. Створення проблемної ситуації.

А зараз пропоную підготувати наш основний стіл для прийому їжі- це наші парти застелені білою скатертиною в клітинку- це наші зошити. Ваше завдання пам»ятати, що всі страви живуть тільки у свої тарілці, як і цифри тільки у своїх будиночках, в інші навіть не заглядають.

В кінці уроку ми перевіримо, в кого скатертина найчистіша і стіл накритий найестетичніше.

3.3. Робота в робочому зошиті.

Отож, поправте скатертину так, щоб вона лежала навскіс, поставте ліву руку на скатертину, і тримайте так, щоб вона нікуди не зіскользнулася. Ліва рука буде накривати стіл смачними цирами. Ото, відступили 4 клітинки вниз на 5 клітинці крапочка. 10 клітинок вправо Пише сьогоднішнє число.

                                      14 листопада

                                      Класна робота

На каліграфічну хвилинку у нас двоцифрове число 14.

Як за допомогою дії додавання можна отримати суму 14.

Як за допомогою дії віднімання можна отримати різницю числа 14.

Дякую.

Плескаю двічі в долоні діти ставлять на голову соляні мішечки.

Плескаю 1 раз, знімають мішечки і ставлять на парту.

3.3.1. Інтерв»ю числа 14

Хто бажає дати інтерв»ю хазяйці кафе шоколадного числа 14.

Доброго дня!

Доброго дня!

Як вас звуть?

Мене звуть число 14?

Чому на Вас говорять , що ви двоцифрове число?

Хто є Вашими найкращими друзями?

В нашому кафе говорять, що Ви магіяне число.Це правда? Чому?

Як Вас можна утворити?

Дякую, за інтерв»ю. Чекайте на наш перши1 випуск журналу «Математична клінарія».

3.4.Уха геометрична.

Наступна наша страва – в нашому кафе – це є фірмова страва , яку пропоную Я вам спробувати це Уха геометрична.

Хто скаже, хто є основним інгрідієнмом цієї старви?(риба)

Саме так. Погляньте на наш стіл, ви побачите справжнісіньку геометричну рибу, адже уха у нас незвичайна , а саме геометрична. Скажіть , які геометричні входять до складу нашої риби?

Якої геометричної фігури  не вистачає?(прямокутника). Так, а прямокутник- це і є шматочок хліба без якого ми не можемо апетитно з»їсти нашу уху.

Що ми знаємо про цю геометричнц фігуру?

Давайте спробуємо накреслити цю геоетричнц фігуру завдовжки 5 см і завширшки 3 см. Відступаємо вниз 2 клітинки на 3 крапочка. Не забудьте назвати цю геометричну фігуру. Молодці!

Давайте знайдемо периметр цієї фігури?
А що таке периметр?(сума всіх торін прямокутника).

Рекомендую, куштувати цю страву щомісяці в обідню перерву.І Ваш шлунок Вам казатиме спасибі.

3.5. Вивчення нового матеріалу. «Жульєн.»

А зараз я пропоную Вам скуштувати маловідому світові старву. ЯКА ДО НАС ПРИЙШЛА ІЗ ТАКОЇ КРАЇНИ Як ФРАНЦІЯ

Ця страва для нас нова. Тому куштуючи її ми отримувати нові знання.

Для її риготування нам потрібно буде 40 грибочків та 8 кг курочки.

Змішуючи їх ми отримаємо смачнюче суфле.Скільки порцій суфле у на с вийде.Нам потрібно обчислити приклад 40 – 8….

Як ви думаєте, яким 3 способами цей приклад можна обчислити?

  1. В стовпчик
  2. Помічники відніти від помічників.
  3. Розкласти число 40 на 30 – 10.

3.6. « М»ясна задача»

Легеньким супчиком ми підкрупилися. Переходимо до важких, але смачних для нашого шлунку стра. І це буде «М»ясна задача» № 331.

Знайдіть її у своїх підручниках на сторінці….

Перш , ніж приготувати цю задачу, нам потрібно дізнатися рецепт приготування. Прочитайте його двічі. Тепер я читаю а ви уважно слухаєте. Давайте шукати основін інгредієнти цієї задачі 2 чарівних слова, що це за слова?

Верба

Осика

Що нам відомо про висоту верби? А осики? Що нам потрібно знайти? На якільки дій буде ця задача?

Якщо це качалочка, то це звісно ж дія-.

Що ми відніматимемо?

Що нам потрібно не забути написати Відповідь. Щоб написати відповідь потрібно прочитати умову до задачі. Хто бажає прочитати умову до задачі?

3.7. Пельменчики спортсменчики.

НЕ знаю як ви, а я вже так наїлася, що варто напевно зайнятися трішки спортом. В цьому нам допоможуть мої помічники пелеменчики-спортсменичики.

ФІЗХВИЛИНКА

4.Закріплення вивченого матеріалу.

4.1.Робота в групах. Приготування   ПІЦЦИ

А зараз, наш ресторан запрошує Вас скуштувати напевно довгоочікувану італійську страву.Як ви думаєте, що це за страва, яку полюбляють всі діти та дорослі. ТАК ЦЕ ПІЦА.

Щоб її скуштувати, потрібно для початку її приготувати. Готувати ми будемо командами.Кожна команда готуватиме по великому шматочку , який ви отримаєте. На кожному інгредієнті є приклад. Ваше завдання його правильно обчислити. Якщо ж ви вірно обчислите, то отримаєте право скуштувати піцу у будь –який день в нашому кафе.

4.2.. Математичний коктейль цікавих завдань(робота в парах)

Чи знаєте ви як називають людину, яка готує коктейль?(БАРМЕН)

Сьогодні ми з Вами спробуємо себе відчути в ролі бармена.

А наші гості допоможуть визначити в кого коктейль буде найсмачніший і найшидше приготований.

Отож,слухайте уважно завдання.

Кожна команда . а їх є 3 = 1ряд, 2 ряд і 3 ряд готуватиме мвій фірмений костекль. 1 – Банановий, 2 – Клубнічний. 3 – шоколадний.

Щоб коктейль вийшов правильний, вам потрібно буде змінати певні кількість мілілітрів потрібних інгредієнтів. Щоб дізнатися скільки ж мілілтрів. Вам потрібно буде швидко в парі обчислити перший приклад, передати , 2 парті- вони обчислюють 2 приклад і т.д. Яка команда справиться швидше  потрібно буде всім підняти руки.

Отож, перемогла команда, яка готувала полуничний коктейль, встаньте , візьміться всі за руки і скажіть МИ МОЛОДЦІ!І звісно ж вони всіх Вас пригощають своїм полуничним коктейлем?Беремо в трубочку, і граємо в гру, хто ж швидше вип.,є коктейль.

4.3. Завдання від  Клоуна «Бо».

Ви знаєте найчастішим гостем нашого ресторану є Клоун Бо. І він дуже не любить дітей, які не вміють себе поводити у кафе.

Давайте йому доведемо, що ми з Вами самі слухняні і найрозумніші дітки в світі.

Він приготував для Вас складнощі запитання, якщо ж ви зможете на них дати відповідь він стане для Вас справжнім другом. Отож, увагу!

1 аудіозапис:Вчора я купила цікаву книгу, за яку заплатила 1 гривень і ще половину вартості цієї книги. Скільки коштує ця книга?

2 аудіозапис:У понеділок Марійка розв»язала- 1 задачу, у вівторок- 2, у середу – 3. Скільки задач розв»яже Марійка у неділю?

3 аудіозапис:Сергійко пофарбував сторони кубика різними кольорами. Скільки фарб знадобилося Сергійкові для цього?

4.4. «Пиріжки з сюрпризом»

Вчора я розповіла своїй матусі, що сьогодні разом із Вами ми маємо побувати в математичному кафе. І вона для Вас спекла самчнющий домашній пиріжок з сюрпризом, рецепт якого ми запишимо в свої зошити.

Хто бажає записати на дошці перший рецепт?

30-8=

20-8=

10-6=

Молодці, моїй матусі буде дуже приємно це побачити.

4.5. «Гарячий стілець для віп клієнтів».

В кожному кафе, ресторані є віп клієнти- поважні клієнти для яких завжди все найкраще. В нашому кафе теж є таке місце. Хто бажає довести всім, що він достойний звання віп клієнт і дуже швидко , ніби на гарячому стільці давати відповіді на поставленні запитання.

Що таке математика?

Які двоцифрові числа ти знаєш?

Назви сусідів числа 36.

Які геометричні фігури ти знаєш?

В яких величинах вимірюють вагу?

5. Підсумок уроку.

5.1. Підсумокова бесіда.

 

5.2.Обмін враженнями та отриманими знаннями.

 Скажіть Вам сподобалися страви у нашому Математичному кафе. Яка страва для вас була найсмачнішою? Чи можете ви ці страви приготувати самостійно?

Як я і обіцяла як господарка ресторану, я вимушена нагородити дітей, які прикрасили свою скатертину найгарніше і найестетичніше, які брали активну участь у приготувнні страв в моєму ресторанні. Тим дітка я дарую абонементи на відвідування мого ресторану у будь який для них час , а також дозволяю приводити своїх батьків.

Хто як працював, такий абонемент і отримує.

Найкраще працювали і допомагали мені  це мої кухарі. Вони отримують абонемент на 12 відвідувань мого кафе.

  • На 11 відвідувань мого кафе.

Хто не отримав абонемент не засмучуйтеся, я Вас запрошую завтра на 2 уроці ще раз потрапити до мого кафе і отримати довго очікуванні абонементи.

А від нашого спонсора торгової марки «Найкраща школа- це моя». Ви отримуєте солодкий подарунок.

5.3. Задання д.з.

А вдома ви повинні приготувати 2 страви під  номером №  і № . Смачного!


(28.7 Kb) ] 28.01.2018, 16:06

Категория: МАТЕМАТИКА | Добавил: yrok | Теги: урок, математика, гуманної, Інтегрований, елементами, педагогіки, Ш.О.Амонашвілі Просмотров: 1129 | Загрузок: 160 | Рейтинг: 0.0/0
Схожий матеріал:
ТАКОЖ ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО:

Поділитися посиланням на цю сторінку в:

Всего комментариев: 0



avatar
ДОВІДНИК